Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joe Balsco apua??

Vierailija
26.09.2012 |

Ihoni on hyvin hyvin vaalea, mutta väri on osittain epätasainen, eli valkoisen vaaleaa ihoa ja vaaleaa punertavaa ihoa. Ja siihen vielä vähän pigmenttiläikkiä... Ajettelin ostaa Joe Blascoa sokoksen nettikaupasta, meilläpäin sitä ei myydä, joten en voi kysyä neuvoa myyjältäkän tjn, niin osaisikohan kukaan sanoa oikeaa sävyä oikein vaalealle iholle?? kiitos :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tavaratalossa edes myydä, jos et tiedä, mikä sävy on oikea.

Vierailija
2/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vaalealle suomalaiselle iholle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 90-luvun maalimaski huonolle iholle. Joe Blasco oli muuten kauhuelokuvien maskeeraja joskus jos ette tienneet neidit.

http://www.joeblasco.com/blascoschools/schools-intro/main/fangoria.htm

Vierailija
4/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävyä kuvaaviksi tarkoitetut väripallot, mutta eihän noista tiedä vastaako ne kuinka hyvin väriä. 2 vaihtoehtoa siellä oli hyvin vaalealle iholle...

En ymmärtänyt tuota, että ei sitä edes tavaratalossa myydä jos en tiedä mikä sävy on oikea? Siis nettikaupasta nyt tietty myydään mitä itse sinne koriin klikkaan ja jos menisin oikeaan tavarataloon niin siellä olisi kai neuvojat joilta voisi kysyä ja jos taas haluaisin väkisin ostaa väärän värin niin tietty ne myis, en oo ikinä tavannut myyjää joka ei myy :) neuvoa ne toki saattais:)

ap

Vierailija
5/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen alabaster mutta nykyään special lite olive 1, lisäksi punasia läikkiä neutraloimassa joku tommonen pieni purkki red neutralaizeria.

Paras meikkivoide mitä minä olen kokeillut, mutta tosiaan ikävä yllätys jos sävy ei sovikaan. Tällä saa tosi ohuen meikkikerroksen kun käyttää kasteltua ja kuivaksi puristeltua meikkisientä.

Vierailija
6/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy silti miettiä vielä tuota, koska onhan se aika kallis jos meneekin sitten pieleen :)

Ja joo, olkoot vaikka kauhumaski sit nimeltään, mulle kelpaa jos kerrankin löytyisi todella todella peittävä meikkivoide. Olen sen verran kaikki noista markettivoiteista kokeillut, että se riittää..

ap

Vierailija
7/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alabaster oli muistaakseni enemmän punasävynen ku tää special lite olive, joten se korosti näppyjä jotenki liikaa. Mun iholle sopi paremmin viileempi väri.

Vierailija
8/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin käytän arkena tosin vain sitä red neutralizeria ongelmakohtiin, kun vihdoin pääsin aknesta eroon. Juhliin sitten meikkkivoidettakin.

Vierailija
9/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ihosi on herkkä ja punertaa, niin yleensä sopivin väri on olive lite 1. Se on yhtä vaalea kuin alabaster, mutta taittaa kellertävään. Itse olen hyvin vaaleaihoinen ja nuo molemmat värit käyvät, mutta olive lite 1 on jotenkin luonnollisempi ja käy sekä talvella että kesällä (en ota koskaan aurinkoa). Tavarataloissa myyjät antavat pyydettäessä näytteen mukaan, minkä perusteella voit sitten tilata verkkokaupasta. Myös jenkkiläisessä verkkokaupassa camerareadycosmetics on 3 dollarin näytepurnukoita myytävillä.

Vierailija
10/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi vaaleaihoinen ja käytin aikoinaan monta nappia Lite Olive 1:stä.

Meikkivoide on kuitenkin kuivaa ja paksua, joten jos sinulla on jo ilmejuonteita niin suosittelen sinulle sitten toista erittäin mainiota ja yhtä peittävää tuotetta...

Vierailija
11/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 32v, mutta ei oo rypyn ryppyä eikä ilmejuonteita, kiitos geenien :) iho on muuten aivan loistavassa kunnossa, paitsi epätasainen väriltään.

ap

Vierailija
12/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin vaihtopakon ja sainkin suorilta Sokoksen kosmetiikkamyyjältä nappivinkin.

*kipaisee meikkipussilla*

HR (Helena Rubinstein)

Magic concealer

On siis nestemäisempää, mutta yhtä peittavää kuin Blasco. Ei kuitenkaan niin märkää, että jäisi kiiltelemään tai tarvitsisi puuteria päälleen.

Ihan helmi!

Vois liittää AV-palstan vinkkisuosikkeihin suoraan : )

Niin ja minulla siis edelleen vaalea iho ja väri sävynä: 2/Medium

Vierailija
13/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se pitää ainakin googlettaa ennen ostopäätöstä! :)

Vaikka tosiaan rypytön olen ja omaan "nuoren ihon" ikääni nähden.

15 saatan tilatakin :D En ala sentään matkustaan 300km meikkivoiteen tähden.... Ja ei mun budjetti ihan niin tiukka oo ;) vaikka toi 50e minusta paljon onkin.

ap

Vierailija
14/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 90-luvun maalimaski huonolle iholle. Joe Blasco oli muuten kauhuelokuvien maskeeraja joskus jos ette tienneet neidit.

<a href="http://www.joeblasco.com/blascoschools/schools-intro/main/fangoria.htm" alt="http://www.joeblasco.com/blascoschools/schools-intro/main/fangoria.htm">http://www.joeblasco.com/blascoschools/schools-intro/main/fangoria.htm<…;

vaikkei mulla ole huono iho, vain vähän punoitusta nenällä ja poskipäillä. Blascolla vaan tulee paras ja luonnollisimman näköinen pinta kuin millään muulla. Yleensä ihmiset ei edes tajua että minulla on meikkiä vaan luulevat että on niin hyvä iho muuten. Käytän meikkipohjaa vain punoittavalla alueella,muu osa naamaa paljaana, eikä rajaa näy mitenkään, eli ihan kaamea pakkelikerros ei voi olla. Saa sitä toki paksustikin levitettyä mutta kosteusvoiteen jälkeen sienellä myös ohuesti.

Tuo värin valinta on kyllä tosi vaikeaa ilman kokeilua, koska kyseessä tosiaan on peittävä meikkipohja, josta oma iho ei kauheasti kuulla läpi, joten pienikin sävyero muuhun ihoon näkyy inhottavasti. Oikean vaaleusasteen lisäksihän täytyy olla myös oikea sävy akselilta punertava- neutraali-kellertävä. Esim. alabaster on minulle ihan ok tummuusaste mutta vaaleanpunaista kuin porsas, en voisi ikinä käyttää oliivinväriselä ihollani. Minulle sopii Special Lite Olive 1. Tämä taas olisi jollekin pinkkiin vivahtavalle iholle varmasti kamala keltavihreänharmaa maski.

Ihmettelen myös tuota mielipidettä ettei sovi jos on juonteita. Mulla niitä on, olen jo 38 vuotta vanha, ja minusta Blasco on parasta juuri ryppyiselle iholle, koska se on vahamaista eikä sellaista kuivaa kuten monet nykyajan silikonipitoiset meikkipohjat jotka korostavat ryppyjä. Kovin rasvaiselle iholle Blasco ei sen sijaan sovi hyvin koska se tosiaan on vahamaista/öljymäistä ja jos joutuu paljon lykkäämään puuteria päälle voi tulla jo se maski. Itse en käytä puuteria tuon kanssa lainkaan.

Vierailija
15/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävyistä saa netin välityksellä vähän parempaa käsitystä, kun googlaa eri sävyjä ja kattelee vaikka blogeja, joissa meikkivoidetta on käytetty. Esim:

Special lite olive1

http://makeupsteps.blogspot.fi/2010/12/whos-that-chick.html

ja Special lite olive2 http://playingwithfash.blogspot.fi/2011/08/meikkipohja-tutorial.html

Vierailija
16/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halvempia kuin täällä. Kun ei tilaa paljoa kerralla ei mene tullejakaan eikä aina mene muutenkaan.

Vierailija
17/21 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taputtelen sitä kevyesti ongelmakohtiin.

Vierailija
19/21 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monen vuoden ajan ja aina on tullut tilaus nopeasti kotiin. Nyt siellä näyttää vielä olevan irtopuuteri (tosi iso pakkaus) tarjouksessa. Suosittelen ehdottomasti sitä blascon meikkivoiteen kanssa käytettäväksi, sillä ainakin minulla muut puuterimerkit pakkaantui juonteisiin. Tuo irtopuuteri ei sitä tee.

Vierailija
20/21 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://playingwithfash.blogspot.fi/2011/08/meikkipohja-tutorial.html

Tarkoitus ei ole, että kaula on muuta naamaa vaaleampi.