Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat käskivät ostaa kuravaatteet.

Vierailija
29.11.2005 |

Tein tuon aloituksen eilen.

Ja uhkailusta huolimatta lapseni olivat päässeet ulos ilaman kuravaatteita. Että jää tosiaan minulla ostamatta kuravaatteet. Muiden lapsien kuravaatteet olivat kuivumassa että olivat vissiin laittaneet kuravaatteet päälle vaikka eilen hoitajat väitti ettei muut suostu laittamaan kuravaatteita koska minu lapsillani ei niitä ole. Että näin.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toimittamaan jonkun jutun, joka helpottaisi omaa työtäsi tai olisi sinulle tärkeä. Ja vastapuoli sanoisi, että et ole perustellut tarpeeksi. En tee.

Tämä ei työpaikoilla ole mikään ihmeellinen juttu, että työkaveri kieltäytyy pyydetystä työstä.

Vierailija
22/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat kai on kaikilla,menee hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhempien hommaa. Eli pyydetään viemään kuraiset vaatteet iltapäivällä kotiin huollettavaksi. Se on ihan ok, niissähän olisi heille kauhean iso homma, ja on sitä muutakin tekemistä....

Vierailija
24/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sopinut tuollaisen järjestelyn omien haalareidensa kohdalla,ei tuo sen isompi vaiva ole kuiin se huuhtaisukaan.-pph-

Vierailija
25/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä he ehtivät, eikö se ole jo vähän liikaa vaadittu?

Vierailija:

Olen sopinut että haalarit voi pesaista vedellä tai pyyhkiä ja laittaa naulaan kuivumaan.Ei vie aikaa sen enempää kuin kuravaatteiden huolto.-ap

Vierailija
26/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ole aikaa, niissähän on niin isot ryhmät.

Vierailija:

ap on sopinut tuollaisen järjestelyn omien haalareidensa kohdalla,ei tuo sen isompi vaiva ole kuiin se huuhtaisukaan.-pph-

Vierailija
27/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin on sovittu ja hyvin on toiminut. kaikissa paikoissa varmaan ei huuhdota kuraa kuravaatteista mutta meillä niin tehdään. eikä haittaisi vaikkei tehtäiskään.-ap

Vierailija
28/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeissa ei käytetä kuravaatteita?? Niin ja jos päikkärissä on varavaatteita,niin ei välttämättä lapsellesi sopivia ja joutuu siis olla vaikka pienemmissäkin..Niin vanhempia on tosiaan moneen junaan..

Vierailija
29/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään siis yhtä ja yritetään tukea toisiamme niin monessa asiassa kuin mahdollista. Itse ainakin häpeilen usein kovasti, kun unohtelen monia päiväkotijuttuja, lappujen palauttamista, ilmoittautumisia, uusien vaatteiden merkkausta. Ja hoitajat ymmärtävät ja joustavat. Siksi minäkin yritän kuunnella heidän toiveitaan ja täyttää ne mahdollisimman hyvin. Samoin kun itse opetan vähän isompia lapsia, yritän ymmärtää vanhempien näkökulmaa asioissa enkä vaadi heiltä mahdottomia. Mutta jos jossakin asiassa tarvitsen apua ja uskallan sitä pyytää, toivon todella, että toivettani kuunneltaisiin.

Vierailija
30/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen kuullut, että näitä TEC-vaatteita ei sais laittaa kuivauskaappiin. Lisäksi hoitajien on helpompi viruttaa ne kurikset hiekasta kuin haalari ja on kivempi sitten pukea ne iltapäivällä uudelleen (ne haalarit) kun ovat pysyneet kuriksien alla puhtaina ja kuivina.

Miten sä voit sanoa ettei loskasta tule likaiseksi? Sehän on ihan harmaata koko loska! Sitä paitsi eikö tarhoissa yleensä ole hiekkaakin, joka tarttuu aika kivasti märkiin haalareihin.

Vierailija
31/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap on oikeessa. Ja joku muu täällä haastaa riitaa koko ajan siis joku sama henkilö.

Vierailija
32/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se nyt sitten onkaan puvun päälle ei voi laittaa edes niitä kurahousuja. Kun mun mielestä olis huomattavasti mukvempi hakea muksu tarhasta kuivan ja suht puhtaan puvun kera. Eli siis ei mutaisen ja hiekkaisen ja mutaisen haalarin verhoamana... Musta se pointti on siinä, että se suojaa lialtakin.

Mitä tarhaan tulee, niin eihän tuollaista voi vaatia keneltäkään uhkailemalla... Jos haluaa pitää lapsillaan pelkkää pukua niin mitäpä siitä, ei se mun tietämissäni tarhassa ole ollut ongelma...lapsillekaan...

Eikös nekosteusuojatut puvut tykkä pahaa kuivuristakin, eli kuivuuko ne iltapäiväulkoiluun...

Vierailija
33/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muut äidit huomaa sitten, että lapsellani on Aito Oikea Reimatec, jos se piilotetaan kuristen alle! Minähän en maksa haalareista toista sataa sitä varten ettei merkki edes näy!

Vierailija
34/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voitinpas!"

Vierailija
35/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut olisin ne toki ostanut.-ap

Vierailija
36/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurikset pitäisi ostaa vain siksi että muut tarhan lapset laittaisi kurikset päälle.

Vierailija
37/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran hoitaja sanoi että kun xxxx ei ole sadetakkia, mutta en sitten ole ostanut sadetakkia, kun minusta tuntuu etteivät ulkoile jos sataa kovasti (alle 3 v ryhmä) ja jos vähän tihkuu niin en usko että kastuu kosteussuojapuvussa.

Vierailija
38/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis halua lapsellesi kuravaatteita vaan mieluummin kastelee haalarinsa ja mahdollisesti sisävaattensakin ulkoillessaan? Ja hoitopaikassako on todella sellaiset hoitajat jotka kiusaavat sinun lastasi eivätkä pue hänelle kuravaatteita vaikka muilla ne onkin päällä?? Nyt ei kyllä tosiaankaan mennyt jakeluun...

Vierailija
39/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olisi ollut olisin ne toki ostanut.-ap

Vierailija
40/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi ostaa lapsille sadavaatteet kun muut lapset eivät suostu pukemaan sadekamppeita koska minun lapsillani niitä ei ole.

Meillä on kosteussuojatut puvut joten ei ole koskaan tarvinnut olla kuravaatteita,kuivina ovat pysyneet.

Jos hoitajilla olisi ollut joku pätevä syy tällä kuravaatteiden osamiselle olisin ne hankkinut,siis jos lapseni hytisevät kylminä ja märkinä. mutta näin ei ole ollut joten tuon muiden pukemisen takia en kuravaatteita osta. Ja hoitajat eilen uhkasivat ettei lapsemme pääse ulos tänään jos kuravaatteita ei ole.-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi