Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat käskivät ostaa kuravaatteet.

Vierailija
29.11.2005 |

Tein tuon aloituksen eilen.

Ja uhkailusta huolimatta lapseni olivat päässeet ulos ilaman kuravaatteita. Että jää tosiaan minulla ostamatta kuravaatteet. Muiden lapsien kuravaatteet olivat kuivumassa että olivat vissiin laittaneet kuravaatteet päälle vaikka eilen hoitajat väitti ettei muut suostu laittamaan kuravaatteita koska minu lapsillani ei niitä ole. Että näin.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä heilläkin on kummallinen vaatepolitiikka. Voi olla, että kun on sijaisia he eivät aina tiedä, mistä löytyy esimerkiksi kuivumaan laitetut vaatteet. Meillä on joskus laitettu lapsi ulos ilman välitakkia (siis tarkoitus olisi, että puseron ja talvihaalarin välissä olisi vielä pikkutakki lämmikkeeksi) ja kuitenkin alkusyksystä (vielä lämpimään aikaan) he itse vaativat lämpimämpiä vaatteita lapsille. Kannoin siis tarhaan sellaisia takkeja, mitä he voivat käyttää, mikäli sää muuttuu kesken päivän. Muitakin vastaavia juttuja on sattunut aina silloin tällöin.

Vierailija
82/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hankala. Piste.

Ps. Hyvät kurahaalarit ostettiin kirpparilta 3e

Vierailija:

En tosiaan mahda mitään jos lapsilla ei ole olleet märät haalarit sisältä kun ovat ulkoa sisälle menneet. Jos olisi niin luulisi että hoitaja olisi sanonut,enkä huomannut koskaan tätä mmyöskään kun kotona olessa ulkoilimme.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. On meilläkin " tec-puku" , mutta myös kurikset kurasäälle.

Vierailija:

En tosiaan mahda mitään jos lapsilla ei ole olleet märät haalarit sisältä kun ovat ulkoa sisälle menneet. Jos olisi niin luulisi että hoitaja olisi sanonut,enkä huomannut koskaan tätä mmyöskään kun kotona olessa ulkoilimme.-ap

Vierailija
84/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ostaisi kuriksia että muut naperot laittaisi kurikset helpommin päälle. Miksi kaiken pitää aina olla niin mahdollisimman helppoa hoitajille?

tehdään heidän työstään vielä helpompaa ja mennään itse hoitamaan lapset sinne tarhaan!!!

Vierailija
85/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä- vanhempia löytyy - varsinkin pk-seudulta. Oletko ap. Helsingistä tai lähistöltä????

Vierailija
86/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv,

Äiti Kuokkalasta

Vierailija
87/87 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät todellakaan kastu sisältä. Eilen hain omat lapseni päiväkodista ja piha oli märkä ja loskainen, mutta lasten haalarit täysin kuivat sisältä. Meidän päiväkodissa olivat onnessaan, kun kerroin, ettei kuran takia tarvi kurahousuja laittaa.

Ja sinulle päiväkodin työntekijä. On se nyt kumma, että tässä vanhempana pitäisi alkaa miellyttämään teitä työntekijöitä, jotta ette vaan puhuisi minusta pahaa. Mulle on kuule ihan sama, mitä mieltä te olette, lapseni hoidan hyvin ja heidät on kasvatettu hyvin. Jos olen paskamainen ihmisenä, niin senkun puhutte. Hyvä, että teillä on jutun aihetta, jos ei todella ole muuta kuin arvostella lasten vanhempia =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän