Hoitajat käskivät ostaa kuravaatteet.
Tein tuon aloituksen eilen.
Ja uhkailusta huolimatta lapseni olivat päässeet ulos ilaman kuravaatteita. Että jää tosiaan minulla ostamatta kuravaatteet. Muiden lapsien kuravaatteet olivat kuivumassa että olivat vissiin laittaneet kuravaatteet päälle vaikka eilen hoitajat väitti ettei muut suostu laittamaan kuravaatteita koska minu lapsillani ei niitä ole. Että näin.
Kommentit (87)
että oikea syy mielestäni olisi se että lapseni olisivat märkiä ilman kuravaatteita mutta näin ei ole. -ap
mutta siitä huolimatta pistän kuravaatteet mukaan hoitoon.
Sen takia, että voisin kuvitella, että on kätevämpää, kun ei ne haalarit kastu, kuravaatteet kuivuvat nopeammin. Ja esim. kun haen kotiin iltapäivällä, on mukavampaa mennä autoon, kun saa kurahousut päältä pois ettei tarvi likaisissa ja märissä vaatteissa istua auton penkille. Vedenkestävä haalari on sitten taas kätevä kotosalla.
Minusta vanhempien pitäisi ajatella myös hoitohenkilökunnan jaksamista ja sitä, että heillä olisi helppo toimia lasten kanssa. Se on tietysti kurjaa, että lapset laitetaan samaan muottiin, mutta jos sitä ei siedä, niin sitten pitäisi varmaan oma lapsi sijoittaa perhepäivähoitoon tai hoitaa itse.
on jo valmiiksi kosteussuojattu, osassa on alaosa ihan sitä kurahousukangastakin, en mäkään ymmärrä tollasta vouhotusta, mulla kans aina ollut sellaset kosteussuojatut puvut lapsella, ainoastaan kesällä oli kuravaatteet mukana jos ois satanut vettä, ei meiän perhepäivähoitaja oo ainakaan valittanu, kummaa vouhotusta.
ja joudut pukemaan kurasta koppurat vaatteet lasten päälle. Todella miellyttävää. Silloin varmaan harkitset asiaa uudelleen. Mutta tottakai sinä olet oikeassa, eihän hoitajat mitään tiedä vaikka tekevätkin sitä työkseen. Tahallaan vanhempia kiusaavat!
Kyllä onkin kun on tuollaisia " minä, minä, minä" -vanhempia.
Mietipä vähän ap, mitä se päiväkoti on - se EI ole yksilöhoitoa!!!!
Jos et halua käyttäytyä niin kuin pk.ssa halutaan niin hommaa lapsellesi oma hoitaja. Uskomatonta käytöstä. Totta kai se on hoitajille helpompaa kun kaikille on samankaltaiset varusteet. Ei se uloslähtö muutenkaan mitään herkkua ole....
Ikinä eivät märissä vaatteissa ole olleet.
Kun autoon vien voi olla ulkoa vähän kosteat haalarit mutta ei sisältä.
Kurat pyyhin pois rätillä,siinä menee yhtä kauan kun siinä että ottaisin kuravaatteet pois.-ap
Ei meidän päiviksessä oleteta niitä kuriksia käytettävän.
Minäkin pyyhin haalarit rätillä-kestää tosiaan saman aikaa kun huuhtoa kurikset. Laiskoja hoitajia vaan ovat jos eivät saa muita lapsia laittamaan kuriksia päälle.
on erittäin raskasta!!! Ei ne lapset, mutta ne vanhemmat. Tämän olen kuullut kaikilta jotka tekemisissä lasten kanssa pk.issa.
No voitpa uskoa, että sinusta ei puhuta kovin KAUNIISEEN sävyyn hlökunnan keskuudessa.
halusi ne tai ei. Jos palkan suuruus on liian pieni työnmäärään verraten kannattaa vaihtaa alaa.
Kyllä ne ovat vähän enemmänkin kosteat ja LIKAISET jos lapset ovat telmineet 2 tuntia loskassa!
Kun minulle annettaisiin kunnon syy miksi minun pitäisi ne kurikset ostaa,ostaisin ne. mutta tuo että muut ei suostú pukemaan on aika huono.-ap
ja pitäisi IHAN TURHAAN ostaa kurikset ja laittaa ne vielä siihen päälle!!
Haloo, järki älä jätä!
Minun lapsilla ne ovat olleet aika kuivat. ja sisältä ´täysin kuivat. Miten se loska ne puvut likaa?????? Outoa loskaa teillä.-ap
varusteisiin! Ja piste!!!! Jos esim. leikissä menee sun kakaran TEC.it rikki
niin tietysti vanhemmat syyttää siitä päiväkotia. Kurisket on halvempi korvata...
Koita nyt ymmärtää, voi että voi olla typeriä vanhempia nykyään.
" Hahaa! Voitinpa ne hullut päiväkotitätit! Hahaa!" Mielipuoliselta ja egosentrisyyden huipentumalta kuulostat.
Vierailija:
Kun minulle annettaisiin kunnon syy miksi minun pitäisi ne kurikset ostaa,ostaisin ne. mutta tuo että muut ei suostú pukemaan on aika huono.-ap
lapsilla kyllä kuravaatteet tarhassa,mut eivät hoitajat kuitenkaan laita niitä lasten päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä ne hoitajat joka tapauksessa pukee ne kurikset lapsellesi. Laittavat sitten päiväkodin lainavarusteista....
Et vastannut sanoivatko tänään mitään?