Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko nainen kauneimmillaan 16-vuotiaana?

Vierailija
25.06.2015 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-v paras. Ei sakkista.

Vierailija
62/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista :D oon vasta 26 vuotias mies mutta pidän 16 ihan skidinä. Ei helvetissä kauneimmillaan eikä ollu sillonkaan kun olin 16. Ehkä 20-30 paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta on tehty maailmansivu tutkimuksia ja niissä kaikissa saatu liikkuttavan yksimielisiä tuloksia kulttuurista ja maantieteellisestä sijainnista riippumatta. Miesten mielestä kaikkein viehättävimmillään naiset ovat noin 20-21 -vuotiaina. 

Linkki?

Vierailija
64/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalista voidaan olla montaa mieltä mutta 16 vuotias (täysipäinen) niin saat panna kuhan et mm. tarjoa rahaa, alkoholia, huumeita ts. osta seksipalveluita. 16 vuotiasta et tosin saa kuvata mitenkään seksuaalisessa kanssakäymisessä. Olen 30+ mies. Kyllä mä kelkkaisin ihan mielelläni 16+ pimua jos sellainen säntsi tulisi vielä eteen. Nykyään nuoret pimut osaa laittaa ittensä tosi upeiksi, hiukset, meikki ja vaatteet. En mä tästä nyt työmaalla retostelisi mutta saunan lauteilla varmastikin kavereille avautuisin. Ihan upea toi blondi pimu jonka kuvia tänne on postailtu. Panisin! 😎

Paljon on erilaisia miehiä. Mielestäni taas babyface ei ole seksikästä mutta ei kyllä rypytkään.

Vierailija
65/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ollut. Vielä 19-vuotiaana olin tikkusuora nakki ja naamassa "lapsen pyöreyttä" vaikka BMI oli 19.

Vasta n. 25-vuotiaana huomasin, että minulla on sittenkin lantio ja vähän vyötäröä. En enää ollut ihan niin tikkusuora nakki, ja naamakin kaventunut ja poskipäiden luut näkyvät. Vihdoin siis lähti se lapsen pyöreys ja kropan suoruus ja muodottomuus. BMI edelleen 19. Muuten en elämääni muuttanut, ruokavalio ei juuri muuttunut enkä alkanut mitenkään enempää treenaamaankaan.

Ja edelleen nyt 36 vuotiaalta näytän paremmalta kuin alle 25-vuotiaana.

Jotkut toki ovat "teinimäisen hoikkia" alle 20-vuotiaana ja alkavat sitten plösähtää ja paksuuntua ja sanovat, että "se kuuluu ikään" ja pimpittävät, että "tuskinpa itsekään näytät samalta kuin 18-vuotiaana!" ja "Ei kai kukaan aikuinen ole samoinna mitoissa kuin teininä!". No, minä painan saman verran kuin teininä, mutta pylly näyttää paremmalta ja vyötärö on kapeampi kuin teininä :)

Vierailija
66/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ollut. Vielä 19-vuotiaana olin tikkusuora nakki ja naamassa "lapsen pyöreyttä" vaikka BMI oli 19.

Vasta n. 25-vuotiaana huomasin, että minulla on sittenkin lantio ja vähän vyötäröä. En enää ollut ihan niin tikkusuora nakki, ja naamakin kaventunut ja poskipäiden luut näkyvät. Vihdoin siis lähti se lapsen pyöreys ja kropan suoruus ja muodottomuus. BMI edelleen 19. Muuten en elämääni muuttanut, ruokavalio ei juuri muuttunut enkä alkanut mitenkään enempää treenaamaankaan.

Ja edelleen nyt 36 vuotiaalta näytän paremmalta kuin alle 25-vuotiaana.

Jotkut toki ovat "teinimäisen hoikkia" alle 20-vuotiaana ja alkavat sitten plösähtää ja paksuuntua ja sanovat, että "se kuuluu ikään" ja pimpittävät, että "tuskinpa itsekään näytät samalta kuin 18-vuotiaana!" ja "Ei kai kukaan aikuinen ole samoinna mitoissa kuin teininä!". No, minä painan saman verran kuin teininä, mutta pylly näyttää paremmalta ja vyötärö on kapeampi kuin teininä :)

Sama. Puhumattakaan murrosiän aiheuttamista "raskausarvista", jotka lähtivät vasta about 22-vuotiaana.

Vierailija
67/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa viimeistään 25-vuotiaana.

Miksi spämmäät tätä? Eikö muuta tekemistä?

Vierailija
68/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa viimeistään 25-vuotiaana.

Miksi spämmäät tätä? Eikö muuta tekemistä?

Pakko spämmätä, kun asiallinen viesti poistetaan.

Vierailija
69/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parhaimmillani nyt 40-vuotiaana. Aiemmin olin todella, siis todella laiha. Nyt olen saanut sopivasti muotoja, mutta olen kuitenkin hoikka. Pieni painonnousu on myös poistanut ilmerypyt naamasta.

Vierailija
70/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 16-vuotias voi olla nainen kauneimmillaan, koska ei ole vielä nainen. 16-vuotias voi olla kyllä lapsi kauneimmillaan.

Vierailija
71/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16vuotias ei ole nainen vaan tyttö.

Tai pikemminki lapsi.

30vuotiaana on kauneimmillaan. Sillon suurin osa näistä "kauniista" on paisunu ku pullataikina ja toisille taas käyny päinvastoin että ne on oikeen puhjennu kukkaan.

Vierailija
72/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40 mielestä hoteimmillaan. 

Vierailija
73/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta käytiin keskustelua, miten 35-vuotias mies luokitellaan jo hopeaketuksi. Naiset täällä sitten yläpeukuttavat kyllä omiaan, totta kai.

Vierailija
74/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kokeilivat tota näyttämällä kuvia kertomatta ikää niin selkisi että miehet tykkäsivät eniten 14-vuotiaista naisista.

Niin se koe, jota ei tehty länsimaissa ja johon valittiin 18+-vuotiaan näköisiä 14-vuotiaita ja verrokkiryhmään mahdollisimman epäedustavia vanhempia ihmisiä? Juu, se löytyy netistä.

Voi olla. En lukenut sitä tutkimusta. Joskus vain näin jonkun artikkelin siitä.

Voisitko sitten linkittää siihen? Ne kun eivät siinä artikkelissä mitään noista sun jutuista maininneet.

Ja piti sitten poistaa se mun kommentti?? Olettepa lapsellisia.

Vierailija
75/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta käytiin keskustelua, miten 35-vuotias mies luokitellaan jo hopeaketuksi. Naiset täällä sitten yläpeukuttavat kyllä omiaan, totta kai.

Niinpä. av mamma on kauneimmillaan just sen ikäisenä kun se sanoo eli nyt ja piste. Samoin alkossa (ja siellä käydään USEIN) kysytään aina paperit, 20v mallipojutkin rakastuu ensisilmäyksellä jne.

Vierailija
76/104 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin n. 30 vuotiaana on. Nämä 16 kesäset näyttävät kaikki samalta (meikkityyli, vaatteet ja kånkenit kun vielä etsitään itseämme). 30-vuotiaalla naisella alkaa jo olla tyyliä ja elämänkokemusta mutta ei ole ikäloppukaan.

Vierailija
77/104 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mennessä nainen on hyvän aikaa ollut sukukypsä. Kierto on vakiintunut. Hiuksetkin on kauniit - perintö lapsuudesta ja aikuistumisesta. Siitä ei ole tie kuin alaspäin; mutta kauneus on muuttuvaa, ja jos ajatellaan vielä viehättävyyttä ja seksikkyyttä, ne ovat kolme eri asiaa. Viehättävyys yleensä lisääntyy iän myötä, vaikka kauneus vähenee. Tyylitaju ja sen toteuttamiseen vaikuttava varallisuus voi olla parempaa. Persoonallisuus paremmin muut huomioivaa, lempeämpää ja itsetietoisempaa. Eli seksuaalisuuskin selkeämpää.

Vierailija
78/104 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 16-vuotiaathan on yleensä ihan lapsia vielä, lapsenpyöreyttäkin jäljellä. Ja siihen että on viehättävä tarvitsee vähän muutakin kuin sen pelkän söpön naaman. Vähän pitää olla järkeäkin päässä.. :D että ei omasta mielestäni. N18

No 18 kesäisellehän sitä järkeä on ehtinyt jo huimasti kertyä. Palataanpa asiaan vaikkapa 30 vuoden päästä.

Ja 48-vuotiaalla on vaihdevuodet? Nyt kun vanhempana muistelen, näinhän se meni. 16-v tyttönä olin lapsenpyöreä ja söpö. Järkeä ja ajattelukykyä oli kumma kyllä huomattavasti enemmän 18-v ikään tullessa. 48-v olin aika lailla itseäni täynnä näin jälkikäteen ajateltuna.

Nyt..tunnen itseni nuoreksi lukiessani näitä. 😁

Vierailija
79/104 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ollut :DD Olin kunnon lapsenpyöreä pullanaama, aina hiukset silmillä ja ryhti oli huono kun kuljin lysyssä ja tuijottelin vain myrtsinä lattiaa teiniangstissani. Tyylikin oli aivan kamala ja meikkaustaidot samaten.

Vierailija
80/104 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kokeilivat tota näyttämällä kuvia kertomatta ikää niin selkisi että miehet tykkäsivät eniten 14-vuotiaista naisista.

Niin se koe, jota ei tehty länsimaissa ja johon valittiin 18+-vuotiaan näköisiä 14-vuotiaita ja verrokkiryhmään mahdollisimman epäedustavia vanhempia ihmisiä? Juu, se löytyy netistä.

Voi olla. En lukenut sitä tutkimusta. Joskus vain näin jonkun artikkelin siitä.

Voisitko sitten linkittää siihen? Ne kun eivät siinä artikkelissä mitään noista sun jutuista maininneet.

Ja piti sitten poistaa se mun kommentti?? Olettepa lapsellisia.

Täällä on joku mode joka poistaa kaikki tämän aiheen kommentoijien postaukset paitsi niiden jotka käy heittää dissauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme