Hei :) Blogiasiaa - kiinnostaisiko lukea hääblogia,
joka seurailisi häävalmisteluja ja elämää niiden aikana häihin asti, lähinnä morsiamen näkökulmasta? Vai kuulostaako kuolettavan tylsältä?
Olen menossa naimisiin ensi kesänä, joten aikaa kokoilla juttuja olisi ihan mukavasti. Aloittaisin varmaankin kihlauksesta ja kihlajaisjuhlista ja seuraavaksi siirtyisinkin hääpukuun ja sen suunnitteluun. Blogi on vasta suunnittelun asteella (tosin kuvia olisi jo olemassa).
Mutta: olisiko välttämätöntä näyttää kasvot tällaisessa blogissa?
Kommentit (24)
tuon kaltainen blogi ei kiinnostaisi pätkääkään. Muuten voisin kiinnostua, jos olisi hyvälaatuisia kuvia ja kiinnostavia tekstejä :)
valmistelut on tiedossa. Muuta en kelpuuttaisikaan, onhan se ainutlaatuinen päivä. Entäs tuo tunnistamattomuus? Haittaako se?
ap
mut johtuu siitä,että olen jo rouvittunut,ja oon kait jo niin vanhakin ettei kiinnosta..
kasvottomuuden voi tietysti toteuttaa muutenkin kuin leikkaamalla päät kuvasta. Sivujuonena voisin kuvata myös uuden asunnon etsintää ja sen sisustamista.
ap
tuon kaltainen blogi ei kiinnostaisi pätkääkään. Muuten voisin kiinnostua, jos olisi hyvälaatuisia kuvia ja kiinnostavia tekstejä :)
jos ap on se jota luulen, lukijoita olisi varmaa tuhansia
Minkälaisia päivityksiä toivoisitte (jos toivoisitte)?
ap
itse ainakin lukisin hääblogiasi mielellään :)
Jos päätät pysyä anonyyminä, niin toteuta kasvottomuus tyylikkäästi (EI MUSTAAMALLA NAAMOJA:)
Linkitäppä blogisi tänne..
tässä vasta suunnittelen. En tietenkään mustaisi kasvoja tms. tyylitöntä. Meillä on esim. valokuvaajan ottamia kuvia kihlajaisjuhlista, joissa katse on alaspäin tai kuvakulma on takaviisto jne. Tänne tuskin linkittäisin :)
ap
jos ap on se jota luulen, lukijoita olisi varmaa tuhansia
Mutta: olisiko välttämätöntä näyttää kasvot tällaisessa blogissa?
Olisi vähän persoonatonta minun mielestäni, mutta miksipä ei, jos sen toteuttaa tyylillä.
Tässä oiva hääblogi: modernbridetobe.blogspot.fi
.. "Muru", sinäkö siellä?
Jos kyseessä olet sinä, niin kyllä kiinnostaisi sellainen blogi! Olen saanut sinusta kirjoitustesi perusteella tosi tyylikkään kuvan. Hieman varakkaampien ja tyylikkäiden ihmisten sisustus- ja tyyliblogit kuuluvat omaan ykköslukemistooni :)
Ole siis vaan rohkea ja tee blogi!
Häät ovat vaan jotenkin niin läpitylsä juttu. Avioliitoon pääsee ilmankin.
Henk.koht. skippaan joka kesä lähipiirin hääkutsuja (osallistun toki muodollisesti yhteislahjaan tms.) mutta muuten se koko seremonia muka hassunhauskoine hääleikkeineen jne... huh. Menen mieluummin teatteriin, siellä näytöksen laatuun voi sentään luottaa.
yhtäkään hääleikkiä eikä muutakaan kotikutoista. Tai sitten siellä ei nähdä minua. En voi sietää hääleikkejä enkä edes kaikkia hääperinteitä (esim. morsiamenryöstöä ja sulhasen nöyryyttämistä ym.). Meille tulee tyylikkäät juhlat, joissa ihmiset nauttivat olostaan.
ap
Häät ovat vaan jotenkin niin läpitylsä juttu. Avioliitoon pääsee ilmankin. Henk.koht. skippaan joka kesä lähipiirin hääkutsuja (osallistun toki muodollisesti yhteislahjaan tms.) mutta muuten se koko seremonia muka hassunhauskoine hääleikkeineen jne... huh. Menen mieluummin teatteriin, siellä näytöksen laatuun voi sentään luottaa.
Kaason näkökulmasta voisi kiinnostaa, etenkin jos morsian on bridezilla =D
esim. bestman ja svenskatalande kaverit ;)
niin minä ainakin voisin seurata!
Varsinkin nämä "hyvän maun häät" on sikatylsiä.
Pitäis olla jotain tavallista hienompaa.