Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Blogiasiaa - kiinnostaisiko lukea hääblogia,

Vierailija
26.09.2012 |

joka seurailisi häävalmisteluja ja elämää niiden aikana häihin asti, lähinnä morsiamen näkökulmasta? Vai kuulostaako kuolettavan tylsältä?

Olen menossa naimisiin ensi kesänä, joten aikaa kokoilla juttuja olisi ihan mukavasti. Aloittaisin varmaankin kihlauksesta ja kihlajaisjuhlista ja seuraavaksi siirtyisinkin hääpukuun ja sen suunnitteluun. Blogi on vasta suunnittelun asteella (tosin kuvia olisi jo olemassa).

Mutta: olisiko välttämätöntä näyttää kasvot tällaisessa blogissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla jotain tavallista hienompaa.

Vierailija
2/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kaltainen blogi ei kiinnostaisi pätkääkään. Muuten voisin kiinnostua, jos olisi hyvälaatuisia kuvia ja kiinnostavia tekstejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistelut on tiedossa. Muuta en kelpuuttaisikaan, onhan se ainutlaatuinen päivä. Entäs tuo tunnistamattomuus? Haittaako se?

ap

Vierailija
4/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut johtuu siitä,että olen jo rouvittunut,ja oon kait jo niin vanhakin ettei kiinnosta..

Vierailija
5/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvottomuuden voi tietysti toteuttaa muutenkin kuin leikkaamalla päät kuvasta. Sivujuonena voisin kuvata myös uuden asunnon etsintää ja sen sisustamista.

ap

tuon kaltainen blogi ei kiinnostaisi pätkääkään. Muuten voisin kiinnostua, jos olisi hyvälaatuisia kuvia ja kiinnostavia tekstejä :)

Vierailija
6/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap on se jota luulen, lukijoita olisi varmaa tuhansia

Vierailija
7/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lukisin!

Vierailija
8/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia päivityksiä toivoisitte (jos toivoisitte)?

ap

Vierailija
9/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin lukisin hääblogiasi mielellään :)

Jos päätät pysyä anonyyminä, niin toteuta kasvottomuus tyylikkäästi (EI MUSTAAMALLA NAAMOJA:)

Linkitäppä blogisi tänne..

Vierailija
10/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vasta suunnittelen. En tietenkään mustaisi kasvoja tms. tyylitöntä. Meillä on esim. valokuvaajan ottamia kuvia kihlajaisjuhlista, joissa katse on alaspäin tai kuvakulma on takaviisto jne. Tänne tuskin linkittäisin :)

ap

Vierailija
11/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap on se jota luulen, lukijoita olisi varmaa tuhansia

Vierailija
12/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta: olisiko välttämätöntä näyttää kasvot tällaisessa blogissa?

Olisi vähän persoonatonta minun mielestäni, mutta miksipä ei, jos sen toteuttaa tyylillä.

Tässä oiva hääblogi: modernbridetobe.blogspot.fi

Vierailija
13/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita läheisiä?

Vierailija
14/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. "Muru", sinäkö siellä?

Jos kyseessä olet sinä, niin kyllä kiinnostaisi sellainen blogi! Olen saanut sinusta kirjoitustesi perusteella tosi tyylikkään kuvan. Hieman varakkaampien ja tyylikkäiden ihmisten sisustus- ja tyyliblogit kuuluvat omaan ykköslukemistooni :)

Ole siis vaan rohkea ja tee blogi!

Vierailija
15/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ovat vaan jotenkin niin läpitylsä juttu. Avioliitoon pääsee ilmankin.

Henk.koht. skippaan joka kesä lähipiirin hääkutsuja (osallistun toki muodollisesti yhteislahjaan tms.) mutta muuten se koko seremonia muka hassunhauskoine hääleikkeineen jne... huh. Menen mieluummin teatteriin, siellä näytöksen laatuun voi sentään luottaa.

Vierailija
16/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkään hääleikkiä eikä muutakaan kotikutoista. Tai sitten siellä ei nähdä minua. En voi sietää hääleikkejä enkä edes kaikkia hääperinteitä (esim. morsiamenryöstöä ja sulhasen nöyryyttämistä ym.). Meille tulee tyylikkäät juhlat, joissa ihmiset nauttivat olostaan.

ap

Häät ovat vaan jotenkin niin läpitylsä juttu. Avioliitoon pääsee ilmankin. Henk.koht. skippaan joka kesä lähipiirin hääkutsuja (osallistun toki muodollisesti yhteislahjaan tms.) mutta muuten se koko seremonia muka hassunhauskoine hääleikkeineen jne... huh. Menen mieluummin teatteriin, siellä näytöksen laatuun voi sentään luottaa.

Vierailija
17/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaason näkökulmasta voisi kiinnostaa, etenkin jos morsian on bridezilla =D

Vierailija
18/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. bestman ja svenskatalande kaverit ;)

Vierailija
19/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä ainakin voisin seurata!

Vierailija
20/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nämä "hyvän maun häät" on sikatylsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä