Onko jollain SodaStream?
Kerro siitä! Onko hyvä, tuleeko käytettyä? Tuleeko oikeasti halvemmaksi kuin kaupan limsat eli kauanko se yksi säiliö kestää?
Kommentit (32)
Minulla on ollut 6-7 v ja juomme kaikki kuplavettä.
Limut on parempia, mutta juommekin kuplaveden kanssa mehuja ja funlightia. Mutta eniten vettä.
Minulla tosin on aqvia, jos sillä on mitään eroa .
Ei. Boikotoin tuotteita, joita Israel valmistaa laittomilla uudisasutusalueillaan.
Mä olen jäänyt aivan koukkuun. Puoliso osti joululahjaksi ja nyt menee arvioilta 4-5L päivässä kuplivaa vettä. Mitään niitä makujuttuja en edes harkitse. Puuilosta pullon vaihto on jotain 4€.
Rakastan tätä kapistusta!
Harmittaa, kun ne Classics-makutiivisteet on poistuneet. Dr Pete oli suosikkini.
Oli mulla kunnes cokakola (vai pepsi) lunasti sen.
Pahus oli vasta arvo noussu 3x, odotin tenbäggeröintiä.
Itse tykkään, että ei tarvitse koko ajan raahata isoja vissypulloja kaupasta.
1.2 grammaa pan suolaa litraan vettä, niin kuplavedestä tulee samanlaista kuin Hartwallin vichy. Vichyssä on etiketin mukaan 0.6 grammaa suolaa litrassa ja pan suolassa on 50% prosenttia suolaa ja loput 50% kaliumia ja magnesiumia yhteensä. Helppoa.
Vuosi 2022: olemme aikanaan saaneet lahjaksi SOdastream laitteen ja käytetty ahkerasti. Nyt hankimme mökille toisen. Onko muut huomanneet hiilihappo määrässä muutosta? Näillä uusilla laitteilla (ostettu kaksi jiöjskkoin) ei saa lähellekään niin hiilihapotettu, kun vanhalla. Onko jollain laite, jossa ytyä?
Meillä sekoitetaan siihen hapotettuun veteen ihan vain kaupan laimennusmehutiivisteitä. Tulee halvemmaksi ja on enemmän makuvaihtoehtoja. Itse juon monesti vain parilla sitruunamehutipalla höystettynä. Mielestäni huippuvehje! Oma ostettu 10v sitten ja hyvin toimii.
Esanssiliemet kalliita ja niihin kyllästyy.
Mutta jos kannat kuplavettä, kantamisesta vapautuu koneella.
pahoja maut ja pelkkä hapotettu vesi :(