Rehellisesti, rakastaisitko tämän näköistä lasta?
Entä häpeäisitkö häntä?
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5n3yexU4t1r8uwdwo1_400.png
Kommentit (16)
tietenkin rakastaisin, enkä häpeäisi.
Kysymyksen esittäjä lienee lapseton... kukapa tällaista kohtaloa haluaisi, mutta omaa lastaan rakastaa samalla tavalla vammasta huolimatta. Rakkaus ja suru on eri asia.
Kaikkiin linkkeihin pitää laittaa rehellisesti et "ei herkille" tms.
En olisi halunnut nähdä kun nyt mietityttää elääkö hän vielä ja silleen=(
mutta eipä noin pahasti vammaiset montaa päivää edes elä ja hyvä niin.
enkä häpeäisi, mutta suru olisi varmasti kova.
Voiko ulkonäkö vaikuttaa siihen asiaan? Toki kuvittelisin ettei lapsi voi jäädä noin epämuodostuneeksi, vaan jotain leikkausta on luvassa tms.
mutta surisin kyllä kovasti hänen kovaa osaansa.
Ehkäpä se on sitten itsetutkiskelun paikka minulla lapsettomalla. Rakastaa voisinkin mutta kyllä ehkä häpeäisin...
Ap
En tuntisi häpeää, en edes ymmärrä miksi joku häpeää lapsensa vammaa. Mutt surullinen olisin ja varmaan tavallaan paniikissa, koska tietäisin että lapsi varmasti kärsii kipuja yms.
Olen varmaan ainoita harvoja joka näkee onnettomuudessa kuolleen lapseni kauniina.
Ei tälläistä tajua ennenkö on itse tilanteessa. Et voi sanoa miten olisit itse jos olisit itse tilanteessa.
Rakastaisin todellakin ja sydän särkyy jo tuon tuntemattoman vauvankin näkemisestä. Kuvassa on epämuodostumista huolimatta vauva, joka ansaitsisi rakkautta ja hyvän lapsuuden. Järkyttävien epämuodostumien takana on tavallinen lapsi. Vaikea ymmärtää että joku jolla on oma lapsi, ei pystyisi näkemään lapsen ulkonäön taakse. :(
tulis edes mieleen. Olisin shokissa. Noin pahasti epämuodostunut lapsi ei varmasti elä kauaa. Ja varmasti riippuisi lapsen tajunnan tasosta; jos ei mitään vuorovaikutusta olisi -ainakin kommunikointi olisi hyvin hankalaa niin eiköhän siinä vain yrittäisi jotenkin selviytyä. Tuskin tuon lapsen kanssa kukaan lähtisi markettiin shoppailemaan. Todella kurja kohtalo.
mutta tuntisin surua, sillä tiedän miten vaikeaa hänellä tulee olemaan.