Laihduttajat! Paljonko kertynyt suurinpiirtein kaloreita tänään?
Kommentit (9)
just heräsin.
Ja ekaks heti tänne? Onnea elämälle...
kokosin siihen kaloriklubin sivuille ja yhteensä tänään noin 1700kcal. Hieman alakantissa (taas) kun treenaan niin paljon, uskon että se on syynä miksi en laihdu enää - eli syön liian vähän. Mutta aamulla tuoremehua, sit kävin lenkillä. Lounas ruisleipiä 2 mihin linjan metwursti, tomaattia juustoa ja maitolasillisen. Kiivihedelmän välipalaksi ja illallinen tänään kaalisalaatti, riisiä ja chiliconcarnea + maitoa. Iltapalaksi marjakeittoa ja raejuusto + banaanin.
Mulla 708. Aamiainen ja lounas. Vähän liian vähän siihen nähden, että suositus on, että puolet päivän energiamäärästä pitäis nyt olla syötynä.
Koostuu seuraavista:
- AAMIAINEN: maitokahvi täysmaitoon (89 kcal) + luumu (13 kcal) = aamiainen yhteensä 102 kcal
- LOUNAS: 2 keitettyä perunaa (98 kcal), kampelafilee 120 g (164 kcal), jäävuorisalaattia 1/2 ruukkua 6 kcal, kurkkua 10 viipaletta 5 kcal, kukkakaalia 40 g (8 kcal), raejuustoa 2 rkl (18 kcal), oliiviöljyä 1 tl (35 kcal), leipäkuutioita 0,5 dl (47 kcal), rasvatonta Gefilus-piimää lasi eli 2 dl (64 kcal) = lounas yhteensä 499 kcal
Mulla 708. Aamiainen ja lounas. Vähän liian vähän siihen nähden, että suositus on, että puolet päivän energiamäärästä pitäis nyt olla syötynä.
toisille ei. Itse en pysty oikein aamulla syömään paljoa ja tulee huono olokin jos niin teen. Siksi syön päivän raskaimman aterian vasta illalla, päivällisellä, ja minulla tämä toimii tosi hyvin. Eipä ole iltanaposteluhimoa kun on vatsa täynnä ruokaa klo 20 nautitun tuhdin päivälllisen jälkeen :)
Mulla tänään aikomus päivälliseksi vetää vielä seuraava satsi: penne-pastaa kuivapaino 80g (280 g), anjovisfileitä 4 kpl (62 kcal), 1,5 dl parsakaalia (18 kcal), 1 punasipuli (17 kcal), pinjansiemeniä paahdettuna 1 rkl (67 kcal), oliiviöljyä 1 rkl (124 kcal), parmesanjuustoa 1 rkl (24 kcal), pullo keskiolutta (140 kcal), kotimainen omena kuorineen (64 kcal) = päivällinen yhteensä 795 kcal
ja koko päivän kalorit 1396 kcal.
koska en syö kaloreita vaan ruokaa. Mutta luulisin että just ja just tarpeeksi.
- aamiainen: rasvaton marjasmoothie ja femisoyaa lusikallinen, maitokahvi 100kcal
- välipala kotimainen omena 64kcal
- lounas (edustuslounas asiakkaiden kanssa): runsas salaatti joss 1/2 broilerin rinta, pari murua naudan filettä, ei kastik64etta, 2 mozzarellatikkua ja lusikallinen majoneesia, kakkupala 780kcal
- päivällinen: makkarakastiketta 1,5 dl ja 1 peruna, ruisleipä ja sipaisu kevytleviä 345kcal
Parisataa kaloria liikaa mutta toisaalta en voinut kieltäytyä lounaasta... Normaalisti söisin vain sen kananpalan ja salaatin rasvattoman piimän kanssa jolloin lounaan arvoksi olisi tullut max 250 kcal.
Koostuu aamiaisesta ja lounaasta jälkkäreineen.