Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katkera äidillesi liian varhaisesta päivähoidosta?

Vierailija
26.09.2012 |

Hei kaikki te (me), jotka olemme menneet "seimeen" tai päivähoitoon esim. 3 kk:n iässä. Oletteko katkeria, vihaisia tai pettyneitä äiteihinne? Oletteko traumatisoituneet asiasta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut saman hoitajan hoidossa 3kk ikäisestä kouluikään. 4v. aloitin myös puolipäivätarhan. Sama hoitaja on hoitanut myös nuoremmat sisarukseni. Hyvin toimi. Äitini ei ole yhtään kotiäitityyppiä.

Vierailija
42/43 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hoitoon perhepäivähoitajalle 6kk:n ikäisenä ja siitä sitten jossain vaiheessa päiväkotiin. Olen ollut lukuisissa päiväkodeissa sekä ainakin kolmella perhepäivähoitajalla mutta en koe traumatisoituneeni. Minulla ei ole tarkkoja mielikuvia hoitopäivistä, ainoastaan joitakin yksittäisin muistikuvia mutta nekin kaikki ihan positiivisia tai neutraaleja. Äitini mukaan jäin aina mielelläni hoitoon ja ensimmäisestä hoitajastani tuli minulle hyvin tärkeä ihminen vuosiksi.

5-vuotiaana olin äidin ja vauvan kanssa kotona, mutta eipä minulla siitäkään ole mitään mielikuvia. Tämäkin tilanne oli äitini mukaan minulle mieleen, eli en kai sitten kuitenkaan kaivannut päiväkotiin, mutta kerhossa varmasti kuitenkin kävin silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensäkään ymmärrä koko kateroitumisen ideaa jos kyse on asiasta johon ei itse ole voinut vaikuttaa mitenkään. Ja kyllä mä varmaan 3kk ikäsenäkin ihan mielelläni söin ja olin vaatteissa ja katto pään päällä.Itse olen sentään voinut olla vähintään 1,5 v kotona jokaisen lapseni kanssa ja olen iloinen siitä ja niin oli äitinikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä