Lue keskustelun säännöt.
Hyvä ystäväiseni, älä ole koskaan minulle vihainen,
25.09.2012 |
en ole pahaa tarkoittanut, vaikka niin kuvittelet!
Anna nyt anteeksi, vuodet kuluvat!?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla