Olen rakastunut epätoivoisesti.
Tietenkin varattuun. En usko että mies haluaa minua. Tai siis ei tietenkään halua, koska asuu edelleen avoliitossa. Kyllä on paska tilanne! Ja mulla omakin kuollut suhde, josat pitäisi päästä eroon. En tiedä mitä tehdä. En kehtaa sanoa omalle miehelleni, että tunteeni häntä kohtaan ovat sammuneet jo vuosia sitten, seksi ällöttää ja en vaan halua häntä enää!
Ehkä ihastuin toiseen siksi että saisin syyn erota, mutta sitäkään en uskalla tehdä.
Mitä pitäis tehdä?
Kommentit (4)
olet mieheen rakastunut vaan rakastumisen tunteeseen.Kaipaat sitä tunnetta ja olet siirtänyt sen tuohon mieheen. Pelkkää harhaa se on vain.
olet mieheen rakastunut vaan rakastumisen tunteeseen.Kaipaat sitä tunnetta ja olet siirtänyt sen tuohon mieheen. Pelkkää harhaa se on vain.
Aika isot luulot itsestäsi kun voit sanoa toisen ihmisen tunteista noin vain että pelkkää harhaa. Mutta mitä tyhjempi tynnyri, sitä enemmänhän se usein "tietää" eli kolisee kovaa - ihan siis muidenkin puolesta ja jopa anonyymillä palstalla syväluotaavasti muutaman rivin luettuaan.
Itse olet miehesi kanssa vapaaehtoisesti mennyt yhteen ja jos se sinusta on "kuollut", niin aika ihmeellistä ellet saa suutasi auki siellä kotona!
Ota nyt vastuu tekemisistäsi, tunteistasi ja suhteistasi! Tänä iltana puhut miehesi kanssa ja kerrot siitä rakastumisesta myös. Mietitte sitten yhdessä, mitä teette.