Miettikää katkerat av mammat joskun edes lapsen edeun mukaisesti
asioita. Esim. keskustelu virikelapsista...Onko lapsen etu ennemmin olla kotona,jossa ei ehkä saa edes lämmintäateriaa välttämättä, eikä näe muita lapsia vai päivähoidossa, jossa tuetaan lapsen kehitystä.Jos vanhemmat niin laiskoja, että vievät lapsensa hoitoon,niin todennäköisesti lapsella ei olisi hyvä myöskään päiviä kotonakaan viettää.
Ja MIETTIKÄÄ yleisesti monet lapset aloittavat koulun jo neljävuotiaana.Että kyllä se vaan niin on että lapsen koknaisvaltaisen kehityksen puolesta on hyvä mennä päiväkotiin viimeistäänviisivuotiaana, oli vanhemmat kotona tai ei, koska se tukee koulun aloitusta.
Kyllä se vaan niin on, että ne äidin helmoissa kasvaneet lapset,jotka tulevat supraan kouluun tai eskariin ovat sosiaalisiltataidoilta kehittymättömiä, vähän sellaisi " mammanpoikia" , joita tällä Suomessa riittää
t.eve
Kommentit (26)
silloin mollattiin kotiäitejä, eihän se sopnut. Tai jos joku siellä olisi noihin viitannut, olisi tullut buhahaa-vastauksia ja sensuuntaisia. Olen edelleen sitä mieltä että suurin osa täällä kirjoittelevista ajattelee ensisijaisesti toisia äitejä ja heidän voimistensa huonontamista. Lapsia juurikaan ei ejatella, enkä ole tuo ap mutta huomannut saman kuin muutama täällä. Onneksi täällä on muutama samoin ajatteleva. Kuten tuo toisessa ketjussa joka huomaa senkin miten naiset ovat toisilleen kateellisia
OPETTLE KIRJOITTAMAAN!!! mitä järkeä on tästä samasta aiheesta kirjoittaa viikosta toiseen. taitaa olla evellä huono olo, ku on laittanu lapsensa päiväkotiin ja ite lorvii kotona päivät pitkät.. buahhaahaaa
Jos perunoiden keitto on sulle liian vaikeaa, eikä ole kiinnostusta edes oppia sitä, niin olet oikeassa:lapsillesi todella on parempi olla edes osa päivästä ÄLYKKÄIDEN ja kykenevien ihmisten seurassa.
Vierailija:
lapsille on hyvästä kököttää täällä neljän seinän sisällä kanssani saamatta lämmintä ateriaa ja leikkikavereita joka päivä.
meillä kun ei asu lähellä yhtään lapsia enkä edes tunne ketään jolla lapsia olisi (tai no yhden jonka lapset on yläasteella). enkä osaa keittää edes perunoita.
en halua että lapsistani tulee erakkoja niin kuin minä olen!t.laura
No joka tapauksessa mun mielestä jokainen äiti joka täällä kirjoittelee on ihan yhtä paljon av-mamma kuin joku toinen. Riippumatta siitä onko työelämässä vai kotona, onko lapset siellä vai täällä vai tuolla, imettääkö, onko lihava vai laiha jne. Täällä kirjottava äiti kuuluu ihan siihen samaan av-mamma kastiin kuin muutkin.
Ihan vain mielenkiinnosta kun se kuulostaa ainakin omiin korviini varsin oudolta.
siinä meillä varsinainen urpo ääneesä! Sinähän se toimit itsekkäästi kun teit lapsia kun halusit niitä vaikket heille mitään voikaan tarjota. Se että sinä olet erakko, et syö lämmintä ateriaa päivittäin ja tie smitä ei tarkoita sitä että niin olisi muilla jotka kotonaan kasvattavat lapsiaan. Miten voit olla noin tyhmä vai oletko vain surkea provo.
Sinun tapauksessasi olisi todellakin ollut parempi jättää ne lapset tekemättä ja varsinkin pitää ne siellä päiväkodissa jos ei oma äiti edes ruokaa lapsillensa tarjoa.