Me ei olla koskaan käytetty muuta ehkäisyä kuin
sitä että mies tulee vatsalle tm. Ja joka kerta kun on toivottu raskautumista, oon raskautunut heti ekasta kierrosta. Koen olleeni ihan äärettömän onnekas siinä suhteessa.
Onko muita jotka ei käytä tuon kummempaa "ehkäisyä"? Onko se toiminut teillä kuinka hyvin?
Kommentit (7)
ollaan toimittu näin 12 vuotta.
Raskaus ei olis mikään katastrofi, ehkä muuten käytettäisiinkin jotain.
ap
Ja tällaiset "kyllä toimii" viestit aiheuttavat turhia abortteja, kun joku ottaa nämä todesta.
Ja tällaiset "kyllä toimii" viestit aiheuttavat turhia abortteja, kun joku ottaa nämä todesta.
VAIKKA se onkin meillä toiminut.
ap
Toiminut jo pian viisi vuotta.
Meille tosiaan raskaus ei olisi mikään katastrofi. Jos olisin 101 prosenttisen varma, etten halua lasta, ehkäisynä olisi jokin muu, luultavasti kortsu.
Eikö tuollainen seksi ole vähän tylsää molempien mielestä? Mies jännää etei vain tule väärään paikkaan ja nainen jää sitten kylmäksi siinä vaiheessa kun toinen tulee. Minä ainakin tulen kun mieskin tulee, en ikinä harrastaisi keskeytettyä.
en tule koskaan yhdynnässä, en oo koskaan tullut. Ei se mies mitään jännitä siinä, koska on toimittu näin jo niin kauan. Se on meille normaalia eikä mitenkään tylsää.
ap
Minä olen tullut raskaaksi niin, että joskus väen vängällä oli pakko saada mies sisälle paljaaltaan edes hetkeksi ilman kumia. Oikeasti pari työntöä ja sen jälkeen kumi päälle. Tattadaa raskaana oltiin. Kyllä ihminen voi olla tyhmä. Mutta mikäs siinä jos raskaus ei ole katastrofi. Meillä on nyt jo kaksi lasta, enempää en tod. näk jaksaisi. Joten kyllä on nyt ehkäisy vallan hoidossa.