Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te käytte K-kaupassa kun se on selkeästi S-ryhmää kalliimpi?

Vierailija
25.09.2012 |

Tällainen näppituntuma mulla ainakin on ja saman totean joka kerta jos jostain syystä pitää käydä K-kaupassa. Kalliimpaa on.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan viihtyisyydellä. Mitä merkitystä sillä hei on? Oleskelemaanko te sinne menette ja kuluttamaan aikaa? Kaupasta haetaan ruoka ja sillä siisti.

Prisam on sellainen iso halli jossa ei näy myyjää jos jotain pitäisi kysyä, ei ole kunnon tuoretiskejä jne. En mä kauppassa aikaani kuluta, mutta kyllä mä haluan asiakaspalvelua.

Vierailija
42/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kalliimpi mutta eipä mene raha S-ryhmän mafialle kun käy K-ryhmässä esim. Citimarketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en olisi uskonut että näin voi olla, mutta kylläpäs vaan olikin: K-kauppamme on parempi kuin lähialueen kaksi Alepaa sekä S-market yhteensä! Kaupastahan riippuu aikalailla hinnoittelu, tarjoukset jne.

Tuo K-kauppamme on siitäkin loistava, että siellä on hyväntuulinen henkilökunta (harvinaista tämän ketjun liikkeissä, olen huomannut!), tarjouksista iso osa ei edes vaadi Plussa-korttia (esim. eilen naudan paistisuikaleet 3,99€/rasia) ja tavara on hyvälaatuista + tuoretta. Usein ruokia alennetaan jo päivä-pari ennen vikaa käyttöpäivää jne.

Vierailija
44/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan viihtyisyydellä. Mitä merkitystä sillä hei on? Oleskelemaanko te sinne menette ja kuluttamaan aikaa? Kaupasta haetaan ruoka ja sillä siisti.

Prisam on sellainen iso halli jossa ei näy myyjää jos jotain pitäisi kysyä, ei ole kunnon tuoretiskejä jne. En mä kauppassa aikaani kuluta, mutta kyllä mä haluan asiakaspalvelua.

Meillä vielä kauppiaspariskunta itse huseeraa siellä kaupan puolella milloin mitäkin järkkäämässä, aina voi kysyä ja antaa suoraa palautetta jos tarve tulee. Cittarin kotikeittiöstä saa ihania siellä tehtyjä ruoka-annoksia ostettua jos on niin kiire ettei itse ehdi tehdä mitään. Ja siis kyllä meidän CM on minusta visuaalisestikin paljon viihtyisämpi kuin kalsea Prisma. Mulle ei ole ongelma maksaa siitä. Mutta ei mulle ole ongelma että joku käy Prismassa!

Vierailija
45/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tekisin ostokset Prismassa ja täydentäisin niitä toisinaan K-kaupan tarjouksilla. Käytännössä kuitenkin Citymarket on paljon lähempänä kuin Prisma, joten autottomana tulee käytyä Citymarketissa. Vielä lähempänä tosin on S-market, mutta tuntuu olevan pääpiirteissään Citymarketia kalliimpi.

Vierailija
46/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Prismasta puuttuu kunnon liha-, juusto-, kala- ja leikkeletiskit. Prisman Hevi-osaston tuotteet ovat myös erittäin vaihtelevan laatuisia.

(Vertailukohtana Espoon Sellon Prisma ja cittari.)

Vierailija
47/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoretiskiä. Käyn hakemassa lihat ja kalat k-kaupoista, muut tulee s-marketista.

Vierailija
48/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi viime joulukuussa katselin joulukalentereiden hintoja sekä Prismassa että Citymarketissa ja ihan sama kalenteri maksoi Citymarketissa 3 e enemmän! Aika hurja ero minusta. Tai nyt esim. Aino-jäätelöt maksavat meidän Prismassa 4,59e ja Citymarketissa 5,49e! Tässä vain muutama esimerkki.

Vierailija
49/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymälän perässä.

Onneksi CM ja Lidl ovat vierekkäin, joten käyn Lidlistä ostamassa maidot, raejuuston, Oltermannin, vihanneksia ym tuotteet jotka siellä on halvempia ja Cittarista sitten loput.

Vierailija
50/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppoja. Niiltä saa paremmat bonukset kuin k-kaupasta

Vierailija
51/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppa on lähempänä. siksi

Vierailija
52/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin ennen lähes ainoastaan läheistä k-kauppaa. Hintataso oli kohtuullinen, valikoima hyvä ja palvelu erinomainen. Sitten jäi kauppias eläkkeelle ja tuli uusi tilalle. Hinnat nousivat heti lähes kymmenen prosenttia ja palvelu huononi merkittävästi. Valikoima on edelleen hyvä, mutta hinnannousu oli niin merkittävä ettei minun kukkaroni siihen kykene.

Nykyään ostan suurimman osan lidlstä, täydennän s-marketista ja oudommat jutut haen k-marketista (kaikki kaupat samassa talossa, joten ei ongelma). K-kaupassa käyn siis ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
53/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden lopulla lihatuotteissa oli selvä ero, Prismoissa ja S marketeissa halvempia kuin K kaupoissa. Broileritkin sai alle 2e, kun nyt on jo lähes 3e S ryhmissä ja ylikin kai K ryhmissä. Jauhelihakin on noussut molemmissa paljon vuoden sisällä, hullua.

Nyt kaikki kuitenkin kallistuneet ja ero on enää pieni, koska K kaupoissa on lihoja usein tarjouksessa plussalla mitkä houkuttelee minut sinne. S ryhmässä ei ole plussa tuotteiden kaltaisia tarjouksia, siksi haen jauhelihan 2 eurolla tarjouksesta mielummin K kaupasta kuin 60 senttiä kalliimmalla S kaupasta.

Olin vielä puoli vuotta sitten sitä mieltä ettei minua saa K kauppoihin kuin pakolla, tarjousten perässä, mutta niin siinä kävi että Supermarketteihin olen jäänyt koukkuun ja lähikaupatkin ovat K kauppoja.

Olkoonkin plussa huijausta mutta juuri olisi tuotteet tullut ilman plussa korttia maksamaan 9,5e, eli puolet enemmän mitä ilman korttia olisivat maksaneet.

Lisäksi pirkan tuotteet ovat mielestäni laadukkaita, Pirkka imagona mieleinen ja hintakin kohdallaan. Voittaa S ryhmän vastaavat.

Leipomo ostaston tuotteet taitavat olla K kaupoissa hieman kalliimpia kuin s ryhmässä.

Lidlistä en ole innostunut, ei oikein löydy mieluisia tuotteita, leipomo osastolta haen joskus jotain koska halvempia kuin muualla. Joku sanoikin oman ajatukseni että karkit, pullat, pakastetuotteet vaikuttavat sellaisilta lisäainepommeilta että ei tee mieli syödä niitä.

Vierailija
54/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan missään ryhmissä käy, vaan tietyn kauppiaan putiikissa! Kauppiaissa on eroja!

Näin meilläkin. Ja sellainen valikoima, että saan yhdestä kaupasta kaiken tarvitsemani.

S-kauppa on kyllä aivan vakavasti otettava kilpailija vakiokaupalleni, jonka suurin etu on hyvä palvelu. Jos jotain tarvitaan, siellä ei sanota " meillä ei ole sitä valikoimissa" vaan sitä tilataan ja seuraavassa kuormassa tulee.

Vierailija
55/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn ruokaostoksilla ensin Lidlissä josta ostan maidot, maustamattomat ja marinoimattomat lihat. Joskus leipää jos on -50% tarjouksessa (päiväystä aina jäljellä 3-4 vuorokautta). Lisäksi ostan mm. hedelmiä, juureksia ja kasviksia.

ostan Lidlistä myös kreikkalaista jogurttia, ranskankermaa, kissanruokaa, jätepusseja ja vissyä. Ja osaan kävellä keksi- ja karkkihyllyjen ohi, paitsi että tumman suklaan kohdalla pysähdyn ja ostan kärryyn pari levyä.

Lidlistä siirryn s-markettiin josta ostan kananmunat, perunat, leipää, kermaa (ennen lidlistä mutta nyt siellä on vain karrageeni-moskaa) + ne tuotteet mitä en lidlistä löytänyt.

Viisihenkisen perheemme ruokalasku on n. 600e kuukaudessa (mukana kissanruoka, -hiekka, wc-paperit yms.). K-ryhmän kaupoista haen vain erikoistarjoukset. Nyt boikotoin niitäkin sillä muutamalla viime kerralla ovat olleet aina loppu.

Vierailija
56/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on rahaa sen verran paljon, ettei ole mitään väliä missä käyn. Yleensä käyn lähi-Siwassa, kun se on 3 min. kävelyn päässä. Onhan se kallein, mutta so?

Vierailija
57/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ostan pirkkaa ku rainbowta...

Vierailija
58/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tykkää prismoista enkä s-kaupoista lähistöllämme. Töykeät myyjät, lainvastaisesti olutta myydään selkeästi päihtyneille, vartiointi todella huonoa ja kaikenhuipuksi esim. prismassa hyllyt ammottaa usein puolityhjinä ja kävipä minä viikonpäivänä tahansa. Myös tuotteiden esillepano typerää... voi/margariinihyllyjen tykönä on laatikoittain pesuaineita tai vaippapaketteja. Kauppa on vain erittäin sekaisen oloinen aina.

Siksi suosin citymarkettia! Ja meidän lähimmän citymarketin kauppias on todella asiakasystävällinen ja mm. lapselle tarvittavaa erikoisruokaa laittoi tilaukseen toisin kuin prisman kauppias vaikka lupasin ostaa itse koko satsin mikä oli minimitilausmäärä.

Vierailija
59/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lähialueen S-ketjuun kuuluvien kauppojen hedelmä- ja vihannesosastot ovat täynnä yli-ikäistä, puolimätää biojätettä.

Tunnustan, että olen laiska, enkä jaksa erikseen mennä kahteen eri kauppaan vaan ostan kaiken sieltä samasta (vaikka joku tuote on varmasti k-kaupassa kalliimpi).

Vierailija
60/62 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On halpa !!

S on halvempi kuin K, mutta lidl on halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän