Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuspäiväkirja

Vierailija
04.11.2012 |

Huomenna maanantaina 5.11.2012 alkaa minun matkani, jonka aikana aion pudottaa painoani alkuun reilut viisi kiloa. Viimeaikoina olen repsahdellut pahasti herkuttelun puolelle, varmaan tämä kylmä ja pimeä syksy tekee sen. Nyt on aika kerätä itsensä ennenkuin lipsahtaa enempää. Perustan tämän julkisen laihdutuspäiväkirjan itseäni varten, kirjaan tänne ylös painon putoamiset ja erilaisia matkani aikana esiintyviä tunteita. Minulle saa antaa kommentteja, risuja, ruusuja, yritän ottaa kaiken kannustuksena vastaan. Aloituspainon ilmoitan huomisaamuna, lienee n. 73 kg tällä hetkellä. Ensimmäinen tavoitteeni on 66,5 kg.

Ensi viikko mennään paastolla, jotta pääsen motivoivaan alkuun. Maanantaista perjantaihin 300 kaloria/päivä. Sen jälkeen saa tulla päivässä max 1300 kaloria + kerran viikossa herkkupäivä, jolloin en laske kaloreita. Liikuntaa yritän harrastaa minimissään kerran viikossa + hyötyliikunta. Hissi muuttuu rappuriksi.

Tervetuloa mukaan matkalleni!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaikeaa täällä seurata koska keskusteluketjut hukkuvat nopeasti. Olisiko parempi joku blogi?

Vierailija
2/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittelemällä painoani ja kuulumisia mahdollisimman usein. Blogin perustaminen ei tunnu oikein luontevalta, tämä prosessi kun tuskin kestää paria kuukautta pidempään. Tietysti päästyäni tavoitepainoon tulisi se paino saada pysymäänkin siellä. Loppuikääni kun en voi elää laihdutuskuureilla. Tavoitteeni on, että painoni olisi pysyvästi alle 70 kg eli aina kaikenlaisista turvotuksista huolimatta max sen 69,9 kg. Kenties elämäntaparemontti-blogi olisi jossain vaiheessa aiheellista perustaa, saapa nähdä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin käydä puntarilla eilen aamulla, joten mittasin aloituspainon vasta tänään, ja se on:

72,0 kg.

Ensimmäinen paastopäivä tosin takana ja nesteitä varmasti lähti liikkeelle, joten se maanantainen aloituspaino olisi ollut varmasti enemmän. Mutta tästä lähdetään nyt!

Ap

Vierailija
4/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa näin minun korviini tuollainen 300 kcal kuulostaa vähältä.

Alun tiukka täysnutrailijana olen ollut.

Nyt osanutrailen.

Itse myös laihdutan. Matkaa on tehty jo tovin ja matkaa on vielä jäljellä.

Suosittelen, että pilkot pienempiin osiin nuo tavoitteet. Helpommin tavoitettavissa oleva tuo lisää kannustusta ja motivaatiota itselle.

2-3 kilon pätkiin olen itse jakanut.

Onnea kovasti projektiin.

Vierailija
5/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa näin minun korviini tuollainen 300 kcal kuulostaa vähältä.

Alun tiukka täysnutrailijana olen ollut.

Nyt osanutrailen.

Itse myös laihdutan. Matkaa on tehty jo tovin ja matkaa on vielä jäljellä.

Suosittelen, että pilkot pienempiin osiin nuo tavoitteet. Helpommin tavoitettavissa oleva tuo lisää kannustusta ja motivaatiota itselle.

2-3 kilon pätkiin olen itse jakanut.

Onnea kovasti projektiin.

alle 70:ssä, joten oikeastaan ensimmäinen välietappini on se, kun pääsen 68 kilon puolelle. Kiitos kannustuksesta!

Ap

Vierailija
6/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika hurjalta tuo sun keinosi, mutta minä nyt olenkin mitä mukavuudenhaluisin ihminen - jopa laihduttaessa haluan ennen kaikkea syödä hyvää ruokaa, vaikka sitten kevyttä ja pienempiä annoksia. =) Enkä tarkoita epäillä ettet tuohon pystyisi, mietin vain omalle kohdalleni, että repsahtaisin ennen pitkää. Vaikka olen kyllä vetäissyt viikon nestepaastonkin ja tiedän, miten hyvä olo siitä tulee.

Minkä pituinen olet? Mulla on sama urakka, 2 vk takana, paino lähti aluksi putoamaan hyvin, mutta kun aloitin tiiviimmän salikuntoilun, niin tällä hetkellä pudotusta onkin vain 200 grammaa... Tämä on sellainen kriittinen hetki, jolloin olen usein repsahtanut (vaikka järki sanoo, ettei se paino ole hetkessä tullutkaan eikä pikku heilahtelut pitkällä tähtäimellä merkitse mitään), mutta nyt on jotenkin kirkkaana se ajatus, että kilot vaan lähtee, muuta vaihtoehtoa ei ole! Tai oikeammin, kiloilla ei ole niin merkitystä, vaan odotan sitä tiivistymistä ja kiinteytymistä, enkä aio luovuttaa...

Mulla pituutta 170 cm ja painoa siinä 75 kg, eka tavoite 72 kilossa.

Minä ainakin tulen seurailemaan ketjuasi, tsemppiä! =)

Vierailija
7/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kompastukset tuo isoja pettymyksiä.

Helppo puhua tässä, kun on usean kuukauden laihduttanut.

Mitä pidemmälle pääsee sen hitaammaksi laihtuminen tapahtuu.

Alun nopeiden pudotusviikkojen jälkeen on nyt tahtini ollut noin -1 kg per viikko.

6 kiloa jäljellä normaalipainon ylärajoille.

Matka on paikoin ollut kivinen, mutta kertaakaan ei ole tullut edes mieleen (vielä), että heitän hanskat tiskiin.

Olo on ollut niin hyvä j aoalen ollut suunnattoman tyytyväinen tähän hoikistuneeseen minään.

Vaatekoon pieneneminen ja uusi peilikuva antaa kummasti lisää spurttia jatkaa.

t. se sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän