Lue keskustelun säännöt.
Palveluneuvoja?
25.09.2012 |
Hei, onko kukaan palveluneuvojana esimerkiksi jollakin operaattorilla?
Minkälaista työtä se on käytännössä ja minkälaiset asenteet ovat esimiehillä?
Kytätäänkö kaikkea mahdollista, joita sitten jaksetaan muistuttaa vai onko työ rennompaa mitä kuvittelen?
Hiukan ahdistaa työtehtäviä sekunnilleen kellottaminen...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olin aikanaan suuressa cc-firmassa ja meillä ei tosiaankaan ollut tällaista, koska käytössä olevat järjestelmät eivät tuollaista mahdollistaneet. :)
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2011/09/11/toissa-puhelinpa…
Esimiehet ovat usein hyvin kokemattomia, joku isomman pomon mielestä kiva tupakkakaveri, joka on sitten luureista ylennetty. Eivät yleensä osaa hirveästi johtaa eivätkä kytätä oikeita asioita. Toisaalta nohevimmat palveluneuvojat oppivat tekemään tilastonsa hyviksi juuri niissä kytätyissä asioissa ja lintsaamaan niissä kyttäämättömissä.
Pahinta työssä ovat ne asiakkaat. Jos et ennen ole ollut puhelintöissä, niin sinulla ei ole käsitystä siitä, miten käsittämättömän huonosti ihmiset voivat käyttäytyä puhelimessa. Tulee huutoa ja kiroilua ja riehutaan asioista, mitkä eivät ko. paikkaan edes kuulu.
Myynnillinen pitää nykyään olla ja myydä, myydä ja vielä kerran myydä joka puhelussa jotain oheistuotetta.
Yleensä työkaverit ovat ihan kivoja ja rentoja ja sinällään hyvä meininki, että työtä jaksaa tehdä, mutta hyvin tilapäisluonteistahan se nuorille ihmisille on.