Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiva syndroomasta kokemuksia?

Vierailija
25.09.2012 |

Millaisia oireita oli ja millä ruokavaliolla parannuit? Parannuitko?

Lääkäri epäilee mulla sellaista. Onkohan se ihan huuhaata?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla niistä jotka vaihtoehtopuoskarit ovat diagnosoineet hiivasyndroomaa sairastaviksi, on ollut refluksitauti tai jopa Crohnin tauti. Kuulostaa todella omituiselta. Yleensä lääkärit eivät hyväksy koko syndrooman olemassaoloa vaan se on suosittu vaihtoehtolääketieteen termi.

Vierailija
4/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla niistä jotka vaihtoehtopuoskarit ovat diagnosoineet hiivasyndroomaa sairastaviksi, on ollut refluksitauti tai jopa Crohnin tauti. Kuulostaa todella omituiselta. Yleensä lääkärit eivät hyväksy koko syndrooman olemassaoloa vaan se on suosittu vaihtoehtolääketieteen termi.

Paineli vatsaa.

Ehkä tämä oli edistyksellinen lääkäri. Ei ole kantasuomalainen ja ikääkin sillä lähemmäs 60v

Vierailija
5/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineli vatsaa.

Ehkä tämä oli edistyksellinen lääkäri. Ei ole kantasuomalainen ja ikääkin sillä lähemmäs 60v

Vierailija
6/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita on? Onko perussairauksia? Millainen ruokavalio sulla on? Kuinka kauan olet oireillut? Miksi lääkäri epäili hiivasyndroomaa?

Vierailija
7/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut meillä pitkään terveyskeskuslääkärinä.

Paineli vatsaa.

Vierailija
8/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita on? Onko perussairauksia? Millainen ruokavalio sulla on? Kuinka kauan olet oireillut? Miksi lääkäri epäili hiivasyndroomaa?

ja närästystä. Monet ruoka-aineet eivät sovi. Näistä syistä lääkäri käski kokeilla hiivatonta dieettiä ja tulla sitten uudelleen.

Vierailija
9/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläviä hiivoja on lähinnä kotikaljassa ja simassa. Leivistä ja pullista hiiva kuolee paistettaessa. Kuulostaa puoskarilta tuo lääkärisi. Itse menisin toiselle lääkärille, sulla voi olla vaikka refluksitauti ja ihottuma voi olla ihan muista syistä. Hiivasyndroomalla selitetään vaikka mitä vaivoja ja siihen suositeltu ruokavalio on lähinnä hyväkarppausta, joka sopii useimmille ihmisille.

Vierailija
10/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläviä hiivoja on lähinnä kotikaljassa ja simassa. Leivistä ja pullista hiiva kuolee paistettaessa. Kuulostaa puoskarilta tuo lääkärisi. Itse menisin toiselle lääkärille, sulla voi olla vaikka refluksitauti ja ihottuma voi olla ihan muista syistä. Hiivasyndroomalla selitetään vaikka mitä vaivoja ja siihen suositeltu ruokavalio on lähinnä hyväkarppausta, joka sopii useimmille ihmisille.

No olen kokeillut sitä dieettiä eikä se ainakaan pahaa ole tehnyt. Tunnen vähän piristyneeni jopa.

Eikä iho ole ainakaan pahemmaksi mennyt jos nyt ei mainittavasti vielä parantunutkaan.

Olen aiemmin käynyt useammankin ihotautilääkärin juttusilla ja toisella terveyskeskuslääkärilläkin eikä niidenkään lääkkeet ole mua auttaneet.

Vierailija
11/12 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan ko. lääkärin ohjeita. Hienoa, että olet löytänyt jonkun joka uskoo kyseiseen sairauteen! Kannattaa kuitenkin käydä nettiä läpi ja poissulkea mahdollisia ns. ""oikeita sairauksia"", esim. suolistosairauksia.

Minulla nimittäin sellainen tilanne, että olen fyysisesti aivan romuna. Monta vuotta vatsaoireita, krooninen hiivatulehdus, ihon kutinaa, tajutonta väsymystä, voimattomuutta, mielialan heittelyitä... Todettu lievä refluksitauti, hoitoon vaikka mitä lääkkeitä tungettu, lievittävät vain kurkkuoireita ja vähän vatsaoireita. Yksikään lääkäri ei suostu hoitamaan... Voi kuvitella kuinka hyvä on elämänlaatuni ja parisuhteeni!

Vierailija
12/12 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko, että sulla on muitakin tauteja?

Suosittelen kokeilemaan ko. lääkärin ohjeita. Hienoa, että olet löytänyt jonkun joka uskoo kyseiseen sairauteen! Kannattaa kuitenkin käydä nettiä läpi ja poissulkea mahdollisia ns. ""oikeita sairauksia"", esim. suolistosairauksia.

Minulla nimittäin sellainen tilanne, että olen fyysisesti aivan romuna. Monta vuotta vatsaoireita, krooninen hiivatulehdus, ihon kutinaa, tajutonta väsymystä, voimattomuutta, mielialan heittelyitä... Todettu lievä refluksitauti, hoitoon vaikka mitä lääkkeitä tungettu, lievittävät vain kurkkuoireita ja vähän vatsaoireita. Yksikään lääkäri ei suostu hoitamaan... Voi kuvitella kuinka hyvä on elämänlaatuni ja parisuhteeni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän