Varhaisen keskenmenon merkit?
Onko kokemusta? Onko yleensä paljon kipuja alkuraskaudessa?
Kommentit (5)
merkki on ainakin verinen vuoto (usein hyytymiä) ja vatsakivut. Toinen oire voi olla oireettomuus eli jos on esim ollut pahoinvointia tai kovia mielitekoja ja ne loppuu ihan yllättäen.
Alkoi menkkakipujen tyyppiset kivut ja vuoto,siitä sitten voimistuivat vähitellen ja kaikki tuli ulos,ei tarvittu kaavintaa tms.
Sitten alkoi menkkamainen kipu (pahempi selkeästi kuin perusmenkoissa, esim. selkä oli oikeasti tulessa vaikka popsin Buranaa) ja saman päivän aikana verinen vuoto alkoi + pönttöön "plumpsahti" jotain isompaa. Parin päivän päästä raskaustesti oli nega, rintojen pingotus loppui jo aiemmin.
Viikkoja 6+5 ja ne vähäismmätkin oireet mitä edes olen itselleni kuvitellut katosivat eilen. Vuoroa tai kipuja ei ole, mutta vaisto sanoo niiden vielä tulevan. Kaikenkaikkiaan raskauden oireettomuus on välittänyt kelloja koko ajan.
Hmm... Vaikka just nyt vähän etoo...
Mulla kaikki raskausoireet vaan hävisivät ja toisella kerralla siitä osasin aavistaa, että ultrassa ei kuulu sydänääniä. Ekalla kerralla olin vaan tyytyväinen kun oireet loppui kun en tiennyt mitä se tarkoittaa..