Mitä SPOOKYÄ vessassa tapahtui??? Hyi kauhee!!
Juttu tapahtui tänään ja meni seuraavanlaisesti:
-pyysin lapsia käymään vessassa sillä olimme lähdössä leikkipuistoon. he tottelivat ja kävivät vuorotellen siellä.
-minä kävin viimeisenä vessassa ja kukaan ei enää mennyt sinne
-vessassa on: kylpyamme, matto, pönttö, lavuaari, lavuaarikaappi ja potta ja ikkuna joka oli vähän raollaan
-asumme neljännessä kerroksessa
-lähdimme ulos ja tulimme 1,5h päästä kotiin
-menimme pesemään kädet ja mitäs ihmettä:
vessan lattia ja matto oli täynnä pieniä, valkoisia rakeita! ikkunalaudalla ei ollut niitä ollenkaan. kun koskin niihin rakeisiin, ne murustuivat kuin jauhoksi!!! en ymmärrä mitä se voi olla. pyykinpesuaine tms ei ole siellä vessassa eikä se ole meillä edes rakeista.
imuroin sen ppis. kukaan ei käynyt siellä minun jälkeeni! mieheni ei ollut edes kotona ja tuli vasta meidän jälkeen.
veikkauksia? on vähän omituinen olo kun en ymmärrä mitä kävi.
Kommentit (34)
Ikkunan lähellä ei ole parvekkeita tai tikapuita, ei mitään missä kiipeillä.
ap
Oisko ilmastointiputkesta voinut tulla jotain esim. puhdistuksen tai jonkun toimintavirheen vuoksi? Voisitko kysellä naapureilta, että onko niillä ollut samaa? Sitä vois löytyä putken päästä, jos sieltä tuli - voisit tarkistaa. Tietysti olisi tutkimsen kannalta ollut tärkeää, että olisit ottanut niitä talteen. Jos ilmastoinnista, niin ei kyllä ole ihan oikein, että siten toimii! Voihan se olla vaarallistakin, jos sitä on hengitysilmassa tai jotain... Itse kyllä selvittelisin asiaa vähän!
Ei voi olla huoltomies, kellään ei ole meidän avainta.
Ei ole myöskään ilmastointiputkia vessassa! Ei mitään muita reikiä kuin tuo ikkuna mikä oli raollaan.
Ne eivät olleet hyönteisen munia!
t. ap
oli kerran tullut ilmastointiluukusta jotain töhnää lattialle melko paljon. Katseltiin siinä aikamme ennen kuin hoksattiin että tuli katosta. Voisko olla jotain sieltä? Tai sitten huoltomies on käynyt tekemässä jotain? Kannattaa soitta ja kysäistä onko asunnossa käyty.
Ilmastointiakaan ei ole! Vain se ikkuna!
Vaipasta? Roskiksessa ei ole edes vaippaa, vain kuukautissiteitä.
ap
mannaa, jota sataa taivaalta aina silloin tällöin.
Johan Af Gran olisi tullut sinne hippulat vinkuen, jos olisit tajunnut ilmoittaa epäilyttävistä ektoplasma-palloista. Ja olis kuvannut elokuvan aiheesta.
viemäristä tullut ja kylpyammeen alta möyrinyt kalkkisaostumien seasta lattialle pyörimään ja takaisin viemäriin.
Johan Af Gran olisi tullut sinne hippulat vinkuen, jos olisit tajunnut ilmoittaa epäilyttävistä ektoplasma-palloista. Ja olis kuvannut elokuvan aiheesta.
alieneita se on oltava. Tuskin jaksaa edes puhelimeen vastata ellei kyse ole pienistä vihreistä miehistä.
Mun mielestä nuo on ihan selviä perunasuuromoita, syödäänkö teillä helmipuuroa?
Toinen vaihtoehto on, että teidän pihaa on kalkittu vasta ja linnut on niitä keränny ja paniikissa jättänyt lattialle.
seinästä rapautuu palpuroita irti. mun kaverilla kävi semmosta. tipahteli katolta seinän raosta. huisia.
jonka kotona kiusasi kummitus ap:ta ja poikaa? Vei ap:n siiderit ja siirteli mattoa komeroon. Onkohan vanha tuttu palannut teille? :O
niin kyllä teidänkin oven lukkoon sopiva yleisavain taloyhtiöltä löytyy..
Jos asutte kerrostalossa niin kyllä teidänkin oven lukkoon sopiva yleisavain taloyhtiöltä löytyy..
Ei löydy, usko nyt vaan. Ei ole yleisavainta meidän talossa.
Asia vaivaa vieläkin mutta niitä ei ole tullut uudelleen.
t.ap
oisit ottanut kuvan ja linkittänyt tänne, niin av: sherlockeilla olis jotain johtolankoja.
En vain osaa tulkita sitä, erittäin mystistä..
kokaiinidiileri heitti paniikissa koksunsa teidän ikkunasta sisään poliisia paetessaan?
tässähän se ratkaisu jo tuli. Tattista vain!
oisit ottanut kuvan ja linkittänyt tänne, niin av: sherlockeilla olis jotain johtolankoja.
Ei vaan tullut silloin mieleen. Ja joku olisi voinut tunnistaa minun kylppärin :/
ap
kokaiinidiileri heitti paniikissa koksunsa teidän ikkunasta sisään poliisia paetessaan?