Mitä SPOOKYÄ vessassa tapahtui??? Hyi kauhee!!
Juttu tapahtui tänään ja meni seuraavanlaisesti:
-pyysin lapsia käymään vessassa sillä olimme lähdössä leikkipuistoon. he tottelivat ja kävivät vuorotellen siellä.
-minä kävin viimeisenä vessassa ja kukaan ei enää mennyt sinne
-vessassa on: kylpyamme, matto, pönttö, lavuaari, lavuaarikaappi ja potta ja ikkuna joka oli vähän raollaan
-asumme neljännessä kerroksessa
-lähdimme ulos ja tulimme 1,5h päästä kotiin
-menimme pesemään kädet ja mitäs ihmettä:
vessan lattia ja matto oli täynnä pieniä, valkoisia rakeita! ikkunalaudalla ei ollut niitä ollenkaan. kun koskin niihin rakeisiin, ne murustuivat kuin jauhoksi!!! en ymmärrä mitä se voi olla. pyykinpesuaine tms ei ole siellä vessassa eikä se ole meillä edes rakeista.
imuroin sen ppis. kukaan ei käynyt siellä minun jälkeeni! mieheni ei ollut edes kotona ja tuli vasta meidän jälkeen.
veikkauksia? on vähän omituinen olo kun en ymmärrä mitä kävi.
Kommentit (34)
Hyvä idea!
Toivottavasti näkyy siitä reiältä sillä en halua leikata pussia auki, se on viimeiseni!
ap
mulle kävi samoin ja eräs tuonpuoleiseen erikoistunut tutkija sanoi, että se on ektoplasmaa tuonpuoleisesta.
Tämä ei ole mikään vitsi. Meillä tapahtui muutenkin tosi outoja juttuja tuolloin. Keinutuolit liikkuivat yksin, valot menivät päälle ja vaarin kuva kaatui aina kun sen nosti pystyyn.
Hyi kuulostaa ällöltä mutta onneksi en usko tuollaiseen!
ap
http://aijaa.com/jedlri
Saako tuosta selvää minkä kokoisia ja näköisiä ne on? Mureita, siis jos puristaa sellaista sormilla niin se murenee heti jauhoksi.
ap
kylpärissä on poissaolonne aikana ollut orgiat ja maali tippunut katosta.
Liekö miehesikin ollut mukana?
Eiköhän joku perheenjäsenenne ole "syyllinen"
kylpärissä on poissaolonne aikana ollut orgiat ja maali tippunut katosta.
Liekö miehesikin ollut mukana?
Merisuolaa ja paljetteja. Eiköhän joku perheenjäsenenne ole "syyllinen"
Meillä ei ole merisuolaa. En ole ostanut sitä vielä koskaan. Onko se tuollaista rakeista joka murenee käsissä?
Paljetteja ja rusinoita imuroin harva se päivä lattioilta. Meillä on lapsia.
ap
että joku on heitellyt jotakin ikkunasta sisään. On tähdätty teidän avoinna olevaan ikkunaan. Ikkunalaudalla ei ole mitään, koska tuuli on kuljettanut ne pois.
Esimerkiksi säkkituolin sisällä on tuollaista raetta ja askateluunkin olen sitä käyttänyt.
Oliskos lapsen taskuissa ollut kyseistä raetta?
Mutta asumme korkealla, neljännessä kerroksessa. Kuinka maasta pystyy heittämään niin korkealle?
Ikkuna ei ollut kokonaan auki, vain sieltä ylhäältä.
Lapsen taskuissa ei tainnut olla mitään, pesin ne housutkin tänään.
ap
Vessa oli niin pahan näköinen kun nuo pallurat oli levitelty ympäri huonetta! Meillä ei ole edes lemmikkejä, ja kotona ei ollut ketään sinä aikana, kun olimme leikkipuistossa.
ap
Legendaarista :D Kiitos illan nauruista :D :D
kissanhiekkaa! Olisiko lintu mahtunut avoimesta ikkunasta sisään jonkun kissanhiekkasaaliin kanssa?
mulle kävi samoin ja eräs tuonpuoleiseen erikoistunut tutkija sanoi, että se on ektoplasmaa tuonpuoleisesta.
Tämä ei ole mikään vitsi. Meillä tapahtui muutenkin tosi outoja juttuja tuolloin. Keinutuolit liikkuivat yksin, valot menivät päälle ja vaarin kuva kaatui aina kun sen nosti pystyyn.