Kuulin että tuttuni on suosittu blogaaja enkä voi uskoa!
En yleensä kirjoittele avauksia tänne, mutta nyt oli pakko kun en tiedä mihin muualle saisin tämän purettua. Olen tutustunut muutama kuukausi sitten lapsiaiheisessa yhteydessä uuteen ihmiseen. Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja olen tottunut siihen että minusta pidetään, tai ainakin minua kohtaan käyttäydytään mukavasti, koska itsekin olen mukava muille. Järkytyin kun tämä uusi tuttavuus osoitti heti ettei pidä minusta ja jatkoi suorastaan vittuilemalla. Kun ilkeät kommentit jatkuivat, ihmettelin ensin mitä olin sanonut tai tehnyt, mutta huomasin että kyseinen nainen on ihan yhtä ilkeä kaikille, paitsi omaan lähipiiriinsä tai "hoviinsa" kuuluville ihmisille. Täytyy sanoa etten hetkeen ole tavannut yhtä pahansuopaa ihmistä.
Tänään kuulin että tällä naisella on suosittu blogi ja kävin heti kurkkaamassa. Aivan ihana blogi tavallaan, arjen pieniä ihmeitä ja rakkautta lapsia kohtaan. Tekstit ovat herkkiä ja kauniita ja kommenteissa bloggaaja kiittelee vuolaasti ihania lukijoitaan tuesta ja kannustuksesta.
Kihisen raivosta! Miten joku kehtaa olla tosielämässä niin ilkeä, aiheuttaa tahallaan muille ihmisille pahaa mieltä ja samalla toisaalla väittää olevansa lempeä ja hyväksyvä äitihahmo. Onkohan kukaan bloggaaja oikeasti sellainen kuin väittää olevansa?
Tunnen yhden bloggaajan, joka on yhtä täydellinen ja iloinen luonnossakin, kuin kauniin kotinsa ja kauniiden tyttäriensä keskellä blogissaan. Monia ihmisiä olen jopa kadehtinut kiiltokuvaelämästän, mutta hänen puolestaan olen vain iloinen. Toki ei haittaisi, jos itsellä olis silmää kauniille sisutukselle yhtä lailla...;)