Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin että tuttuni on suosittu blogaaja enkä voi uskoa!

Vierailija
24.09.2012 |

En yleensä kirjoittele avauksia tänne, mutta nyt oli pakko kun en tiedä mihin muualle saisin tämän purettua. Olen tutustunut muutama kuukausi sitten lapsiaiheisessa yhteydessä uuteen ihmiseen. Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja olen tottunut siihen että minusta pidetään, tai ainakin minua kohtaan käyttäydytään mukavasti, koska itsekin olen mukava muille. Järkytyin kun tämä uusi tuttavuus osoitti heti ettei pidä minusta ja jatkoi suorastaan vittuilemalla. Kun ilkeät kommentit jatkuivat, ihmettelin ensin mitä olin sanonut tai tehnyt, mutta huomasin että kyseinen nainen on ihan yhtä ilkeä kaikille, paitsi omaan lähipiiriinsä tai "hoviinsa" kuuluville ihmisille. Täytyy sanoa etten hetkeen ole tavannut yhtä pahansuopaa ihmistä.

Tänään kuulin että tällä naisella on suosittu blogi ja kävin heti kurkkaamassa. Aivan ihana blogi tavallaan, arjen pieniä ihmeitä ja rakkautta lapsia kohtaan. Tekstit ovat herkkiä ja kauniita ja kommenteissa bloggaaja kiittelee vuolaasti ihania lukijoitaan tuesta ja kannustuksesta.

Kihisen raivosta! Miten joku kehtaa olla tosielämässä niin ilkeä, aiheuttaa tahallaan muille ihmisille pahaa mieltä ja samalla toisaalla väittää olevansa lempeä ja hyväksyvä äitihahmo. Onkohan kukaan bloggaaja oikeasti sellainen kuin väittää olevansa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päi asut?

Vierailija
2/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkän blogini perusteella. harvemmin kerron siellä jos olen ollut lapsellinen, kiukkuinen ja typerä. sitäkin nimittäin olen. kuvailemastasi käytöksestä en kuitenkaan itseäni tunnista, onneksi!

mutta kenestäkös oikein on kysymys...

Vierailija
4/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että blogit ja fb on molemmat paikkoja, joihin ihmiset rakentaa "unelmaminänsä" ja valehtelee ihan sikana. Tunnen monta bloggaajaa, eikä yksikään ole blogissaan rehellinen - ja mitä nuorempi blogisti, sen enemmän totuutta venytetään.

Vierailija
5/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita en kerro siellä, kuten en myöskään täällä.

että blogit ja fb on molemmat paikkoja, joihin ihmiset rakentaa "unelmaminänsä" ja valehtelee ihan sikana. Tunnen monta bloggaajaa, eikä yksikään ole blogissaan rehellinen - ja mitä nuorempi blogisti, sen enemmän totuutta venytetään.

Vierailija
6/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaunistelee elämäänsä esimerkiksi Facebookissa, mutta tämän tuttavani kaunistelu on jo sen luokan huijaus, että ihmettelen ettei kukaan sano siitä hänelle.

Ap

Vierailija
7/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä ihmisellä on tietynlainen auktoriteettiasema tuttavapiirissäni enkä halua joutua hänen hampaisiinsa enempää kuin nyt. Pelkään että jos paljastan nimen, hän arvaa kuka tämän on kirjoittanut.

Vierailija
8/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä ihmisellä on tietynlainen auktoriteettiasema tuttavapiirissäni enkä halua joutua hänen hampaisiinsa enempää kuin nyt. Pelkään että jos paljastan nimen, hän arvaa kuka tämän on kirjoittanut.

kertokaa muut mitä suosittuja perheidyllipläjäyksiä on pkseudulta. Omat blogituttavat,jotka ovat suosittuja, ovat täysin muualta. Vai onko tämä ilkiäihminen edes pkseudulta.

Vierailija
9/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottipas tänään taas miehen kakarat päähän ja mieskin oli perseestä, autokin näytti tavallista likaisemmalta eikä kämppä siivoudu ikinä kun kukaan muu ei tee mitään kuin minä. Niin ja hiivatulehdus vaivaa taas ja sekin risoo.

Tiedostan näet sen, että sitä blogia voi lukea kuka tahansa, enkä halua tuollaisia asioita jakaa koko maailmalle. Blogillani on tietty aihepiiri, ja kirjoitan siitä. Blogi ei ole sama asia kuin päiväkirja.

Vierailija
10/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassakin tuttavapiirissä yksi, joka herkin sanakääntein maalailee kauniista elämästään suloista kuvaa, ja voihan nyt hemmetti, mikä bitch tosielämässä.

Vierailija
11/21 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se blogisti tietenkään itseään ilkeänä ja kamalana ihmisenä pidä.Hän ajattelee että te muut olette ärsyttäviä ja ansaitsette ilkeilyt.Hänelle ja luultavasti hänen ystävilleen se blogi idylli on totta, ja hän on itse täydellinen ja oikeudenmukainen. Tietysti.

Vierailija
12/21 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös yhden blogiäidin, joka kirjoittaa kiitollisuudesta ja rakkaudesta elämään. Välillä hänenkin pinna kiristyy ja karjuu ihanille lapsukaisilleen hiekkiksellä. Minusta se on ihan normaalia. Ap:lläkin tulee noita vihantunteita ihan kihinäksi asti, varo, ettei synny negatiivisen karman kierrettä.

Vierailija
13/21 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei vaan huumorintaju ja kemiat kohtaa, se on vaan elämää, ei muistella pahalla :)

Vierailija
14/21 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus kiehahtaa ja tulee oltua vihainen tai sanottua ilkeästi. Tottakai itsellenikin käy niin.

Tämä henkilö josta puhun ei mielestäni ole kuitenkaan sellainen mistä ylläolevissa viesteissä on puhuttu. Kuinka normaalia on esimerkiksi se, että kun tuttava puhuu pienestä ongelmasta parisuhteessaan, alkaa haukkumaan tämän miestä päin naamaa, vetäen samalla keskusteluun kyseisen tuttavan aiempia miessuhteita ja asioita joita koko muu seurue ei välttämättä edes tiedä (en itse ollut tämä tuttava, vaan seurasin tilannetta vierestä). Tai kritisoida ja tuomita muiden ihmisten erilaisia tapoja ja valintoja jatkuvalla syötöllä? Ilkeillä tahallaan sellaisella tavalla johon yleensä syyllistyvät ala-asteikäiset tytöt?

En ymmärrä sitä ettei tälle henkilölle itselleen tule mieleen että jonain kertana blogitodellisuuden ja oikean elämän välinen ristiriita vielä paljastuu. Tekisi itsekin mieli joko videoida salaa tämän tyypin puheita, tai tallettaa hänen nettiviestejään ja läväyttää ne nettiin kaikkien hänen blogiaan ihkuttavien nähtäväksi. Taidan vain olla liian kiltti tehdäkseni sen.

Vierailija
15/21 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit siihen blogiin kommentin että "tunnen sinut oikeasta elämästä ja pakko sanoa, että olet täällä huomattavasti mukavampi ihminen. Minusta voisit tuoda tätä positiivista asennetta täältä blogista myös oikeaan elämään".

Joillakin ihmisillä on tietysti hyvin vahva todellisuutta ehkäisevä "filtteri", mutta ehkä tästä jäisi edes jotain takaraivoon pyörimään.

Minusta on ihan oikein, jos joku välillä murtaa facebookkaajien ja bloggaajien prinsessakuvitelmat.

Vierailija
16/21 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihmisenä oikein suloinen ja on aivan tavallinen rakastava äiti.

Blogissaan hänestä saa paljon viileämmän ja asiallisemman kuvan kuin kasvotusten. Kiva blogi hänellä kuitenkin on.

Jokainen kirjoittaa omaan blogiinsa juuri sen mitä itse haluaa. Jotkut kertovat jotakin itsestään ja jotkut jotakin aivan muuta.

Kannattaa muistaa, että kaikki mikä on kirjoitettu ei ole totta.

Fb:ssa olen huomannut, että kaikista lempeimpiä juttuja kirjoittavat ovat usein juuri niitä joilla on heikoin empatiakyky.

Esim. yksi äiti yleensä aina huutaa ja karjuu lapsilleen pää punaisena ja haukkuu heitä ties miksi. Ja sitten kirjoittaa fb:ssa äidin ihanista mussukoista ja siitä kuinka ihanaa on viettää aikaa lasten kanssa.

Vierailija
17/21 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihmisenä oikein suloinen ja on aivan tavallinen rakastava äiti.

Blogissaan hänestä saa paljon viileämmän ja asiallisemman kuvan kuin kasvotusten. Kiva blogi hänellä kuitenkin on.

i]

Minulla aivan sama! Olen joskus miettinyt, miksi ystäväni haluaa antaa itsestään "huonomman" kuvan kuin onkaan, hän saa kuitenkin välillä negatiivisia kommentteja aiheesta.

Vierailija
18/21 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, tää oli kuin omasta suusta! :D Mäkin tutustuin erääseen bloggaajan, todellisuudessa on ihan kaikkea muuta mitä blogi antaa ymmärtää. Olisimpa jättänyt tutustumisen ja jäänyt vain lukijaksi!

Vierailija
19/21 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää juoruilut on ihan kamalia kun jää kela (aivan turha) päälle....

Vierailija
20/21 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan narsistiselta luonteenpiirteeltä. Kirjoittaa varmaan sellaista, minkä haluaisikin olevan totta. Tosielämä tulee vastaan siellä hiekkalaatikolla tai kerhoissa.

Ei tuohon ole mitään neuvoa, kuten joku jo mainitsikin kemiat ei aina vaan toimi. Katsele ja kuuntele sivusta, onhan se(kin) tavallaan mielenkiintoista, että joku osaa elää noinkin kaksoiselämää.