Hei ladies :) Sanokaapa, voiko tällaista tapahtua, vai kuvittelenko?
Meillä käy siivooja 1-2 kertaa viikossa. Hän tekee käytännössä melkein kaikki meidän kotihommat. Täällä asumme vain minä ja mun kihlattuni. Tämä siis taustaksi tarinaan.
Mä huomasin tänään iltapäivällä, että mun kumisaappaat (!) on kadonneet eteisestä. Ne on sellaiset rusetilliset Red Valentino wellington -popot. Voiko olla niin, että joku voisi tosiaankin varastaa kumpparit? Onhan ne söpöt, mutta ne on kumpparit :O
Mun vanha siivoojani lopetti vähän aika sitten hommat, enkä vielä tunne tätä uutta kovin hyvin.
Hän ei myöskään käy kenelläkään tutullani. Voin tietysti jättää asian sikseen ja ostaa uudet saappaat, mutta joudun varmaa etsimään uuden siivoojan, mikä on sinänsä harmi, koska hän tekee hyvää jälkeä.
Kysymys kuuluu: uskotko kumpparivarkaaseen?
Kommentit (62)
varastais. Jalkaan voi laittaa jos pakko on, mutta omakseen ei halua.
Hirween koville ottaa, että jollakulla käy siivooja. :D
Ärsyttää vaan että Murun on pakko ilmoittaa että niin, hänenhän ei tartte edes siivota itse ja hänhän ostelee kalliita kumppareita.
Ei voinut edes tätä aloitusta tehdä ilman että lisäsi sopivat yksityiskohdat, että lukija varmasti tietää että kyseessä on Muru.
Puuttuuko sulta ruuveja päästä? Ei ole kaikki intiaanut kanootissa? Muumit karannut laaksosta?
Sä olet ihan pimee.
Sekään ei tarkoita sitä, etteikö henkilö voisi samalla olla syvällinen ja ajatteleva.
Mun kodissani on käynyt siivooja koko elämäni ajan. Mitä leveiltävää siinä on? Se on järjestely. ap
Hirween koville ottaa, että jollakulla käy siivooja. :D
tuntuu vaan niin itsetarkoitukselliseltä leveilyltä tämä ja monet muut saman aloittajan ketjut. Eiköhän siivooja ole ihan tätä päivää, tunnen tosi monia, joilla siivooja käy. Meillä ei käy, ei olisi siihen varaa. Enkä oikein usko, että haluaisin muutenkaan ketään nurkkiini.
mitään leveiltävää, mutta kyllä tuo leveily tulee rivien välistä esiin. Tiputtelet tietynlaisia yksityiskohtia, jotka alleviivaavat, että olet rikas ja että sinulla on, millä mällätä. Olen tuntenut useita ihmisiä, jotka ovat syntyneet rikkaaseen perheeseen ja jotka ovat olleet aina tietyssä mielessä etuoikeutettuja. Heitä on yhdistänyt se, että he eivät ole pitäneet melua varakkuudestaan ja taustastaan, eivätkä ole pyrkineet tuomaan sitä esiin. Sun viesteissä (olen lukenut muitakin) taas tulee ihan päinvastainen tendenssi esiin.
Ei sano mitään minullekaan, mutta kyllä minä ymmärrän tilanteen.
Kyllä hyvien kumisaappaitten menetys harmittaisi, kun niitä kuitenkin tarvitsen harva se päivä.
Aloittaja yrittää ilmeisesti hehkuttaa meille erinomaisen hyvää elämäntilannettaan ja me pösilöt vaan kumppareitten katoamisesta keskustelemme.
Ettekö te muka todella ymmärrä, että kyllä hänellä on varaa ja mahdollisuuksia hankkia ihan mitä vaan rahalla saa? Mutta hyviä ja luotettavia siivoojia ei saa edes isolla rahalla!
sellaiset rusetilliset Red Valentino wellington -popot.
ei sano mitään..?
Tykkäät selvästi kertoilla elämästäsi ja ihmisiä varmasti kiinnostaa lukea varakkaan väen elämästä ja ostoksista. Onhan esim. Kotirouvalla Lontoosta sankat lukijajoukot.
miten sen miehesi kaverin kanssa kävi? Joko saatte nahdä toisianne? Onko hääpuku valittuna? Vai vieläkö on häitä tiedossa?
ja asuu miehensä kanssa. En olisi uskonut.
Tietenkin häät tulevat.
ap
miten sen miehesi kaverin kanssa kävi? Joko saatte nahdä toisianne? Onko hääpuku valittuna? Vai vieläkö on häitä tiedossa?
Miten teillä menee? Oletko viime aikoina lääppinyt poikaystäväsi kaverin kanssa? Miten teillä muuten menee, alkaako arki tympiä? Ero ennen joulua, melko lailla varma juttu. Onko Micke ollut yhteyksissä?
Mikset vastannut onko Micke ollut yhteyksissä??
Olen miettinyt. Itse asiassa keräsin jo matskuakin aika paljon sitä varten, mutta en sitten halunnut siinä vaiheessa elämää tehdä itsestäni julkista, sillä halusin itse hallita yksityisyyttäni.
Tulevaisuudessa ehkä voisinkin bloggailla, mutta en ole siitä kuitenkaan varma. Ensinnäkin kirjoittelisin varmaan liian yksioikoisesti, jolloin tekstini olisi helppo ymmärtää väärin. Tässäkin aloituksessa kuvasin, miten minulla on luottamuksellinen ja tiivis suhde siivoojaan (2 kertaa viikossa, tekee kaikkea kotonani). Se ymmärrettiin leveilyksi. Tai että kenkäni ovat tietynlaiset, enkä viitannut hintaan vaan siihen, että pidän juuri niistä erityisesti. En ehkä osaisi olla tarpeeksi hienovarainen.
Mitään ostosblogia en jaksaisi pitää. Tykkään vaatteista ja muodista valtavasti, mutta emme ystävienikään kanssa yhteisiä ostosmatkoja lukuunottamatta pahemmin niistä tohkaa.
Luen itse jotakin blogeja, enkä ymmärrä niiden saamaa arvostelua. Jotkut ottavat ne niin kauhean vakavasti. Jäissä on siis se hanke.
ap
Tykkäät selvästi kertoilla elämästäsi ja ihmisiä varmasti kiinnostaa lukea varakkaan väen elämästä ja ostoksista. Onhan esim. Kotirouvalla Lontoosta sankat lukijajoukot.
Olen miettinyt. Itse asiassa keräsin jo matskuakin aika paljon sitä varten, mutta en sitten halunnut siinä vaiheessa elämää tehdä itsestäni julkista, sillä halusin itse hallita yksityisyyttäni.
Tulevaisuudessa ehkä voisinkin bloggailla, mutta en ole siitä kuitenkaan varma. Ensinnäkin kirjoittelisin varmaan liian yksioikoisesti, jolloin tekstini olisi helppo ymmärtää väärin. Tässäkin aloituksessa kuvasin, miten minulla on luottamuksellinen ja tiivis suhde siivoojaan (2 kertaa viikossa, tekee kaikkea kotonani). Se ymmärrettiin leveilyksi. Tai että kenkäni ovat tietynlaiset, enkä viitannut hintaan vaan siihen, että pidän juuri niistä erityisesti. En ehkä osaisi olla tarpeeksi hienovarainen.
Mitään ostosblogia en jaksaisi pitää. Tykkään vaatteista ja muodista valtavasti, mutta emme ystävienikään kanssa yhteisiä ostosmatkoja lukuunottamatta pahemmin niistä tohkaa.
Luen itse jotakin blogeja, enkä ymmärrä niiden saamaa arvostelua. Jotkut ottavat ne niin kauhean vakavasti. Jäissä on siis se hanke.
ap
murun huomionhakuisuudesta, ja muru saa pysyä anonyyminä.
Kaikki voittavat!
väliajat, jos et tee mitään kotitöitä, mutta kotiapulainen käy vain kahdesti viikossa?
kun tämä bloggaaja kirjoittaa kyseisistä saappaista
http://madeleinesdream.blogspot.fi/2012/09/red-valentino-vihreat-kumisa…
sinä olet täällä jo provoamassa aiheesta. Miten teihin uppoaa tuon tyypin jutut???
On niitä näkynyt muissakin blogeissa, lehdissä ja parin ystävänikin jalassa koiranulkoilutusreissulla. Olisi se siivoja voinut ottaa muutkin saappaat täältä jalkaansa, mutta ne hän nyt vain sattui valitsemaan.
ap
kun tämä bloggaaja kirjoittaa kyseisistä saappaista <a href="http://madeleinesdream.blogspot.fi/2012/09/red-valentino-vihreat-kumisa…" alt="http://madeleinesdream.blogspot.fi/2012/09/red-valentino-vihreat-kumisa…">http://madeleinesdream.blogspot.fi/2012/09/red-valentino-vihreat-kumisa…; sinä olet täällä jo provoamassa aiheesta. Miten teihin uppoaa tuon tyypin jutut???
vaatteet ovat vaatehuoneessa piilossa (miehen kaapeissa). Pyykkiäkin pestään, jos tarvitaan jotain tiettyä. En ole kauhea sottapytty vaan laitan tavarat mielelläni paikoilleni ja melkein yhtä hyvin sen osaa miehenikin.
ap
väliajat, jos et tee mitään kotitöitä, mutta kotiapulainen käy vain kahdesti viikossa?
Miksi joku haluaa kertoa elämästään näin yksityiskohtaisesti täällä? Etkö ap ymmärrä - mikäli olet todellinen henkilö - että sun henkilöllisyys on aika helppo selvittää, mikäli jatkat näin avomielistä asioidesi jakamista. Täällä on selvitetty ihmisten henkilöllisyyksiä todella vähillä tunnistetiedoilla. Älä nyt ainakaan mitään kovin arkaluontoista jaa!
Oli suhteessa varatun miehen kanssa tuossa keväällä, tämä mies sai ylipuhuttua vaikka mihin kun murulla oli tylsää ja kaipasi jännitystä elämään, valitettavasti mies oli kusipää joka sitten päätti näitä kuvia (ja videopätkän) jakaa eteenpäin tutuilleen.
Jos ne on sulle vaan lempparikumpparit, miksi piti mainita designer eikä vain 'lempparikumpparit'? Jos et halua levitellä, miksi ihmeessä tulet tänne kyselemään asioita, joita täällä ei voida tietää? Jos pidät yksityisyydestä, miksi kirjoittelet täällä jatkuvasti omasta itsestäsi tai elämästäsi siten, että jokainen ketju voidaan varmasti yhdistää samaan aloittajaan? Ja etkö juuri luvannut pysyä poissa? Se blogi ois kiva!
että on helpompi kuvitella. Ei mua kukaan täältä ole tunnistanut, mutta blogisteja kyllä on tunnistettu varmaan useitakin. Enkä sanonut pysyväni poissa, vaan tiettyä aihetta en kommentoi. Vaikka poissa olen kyllä ollutkin ja piipahtanut vain joskus. Nyt tosin kahtena päivänä peräkkäin, kun on hiljaisia päiviä pitkästä aikaa.
ap
Jos ne on sulle vaan lempparikumpparit, miksi piti mainita designer eikä vain 'lempparikumpparit'? Jos et halua levitellä, miksi ihmeessä tulet tänne kyselemään asioita, joita täällä ei voida tietää? Jos pidät yksityisyydestä, miksi kirjoittelet täällä jatkuvasti omasta itsestäsi tai elämästäsi siten, että jokainen ketju voidaan varmasti yhdistää samaan aloittajaan? Ja etkö juuri luvannut pysyä poissa? Se blogi ois kiva!
mitään leveiltävää, mutta kyllä tuo leveily tulee rivien välistä esiin. Tiputtelet tietynlaisia yksityiskohtia, jotka alleviivaavat, että olet rikas ja että sinulla on, millä mällätä.
Olen tuntenut useita ihmisiä, jotka ovat syntyneet rikkaaseen perheeseen ja jotka ovat olleet aina tietyssä mielessä etuoikeutettuja. Heitä on yhdistänyt se, että he eivät ole pitäneet melua varakkuudestaan ja taustastaan, eivätkä ole pyrkineet tuomaan sitä esiin. Sun viesteissä (olen lukenut muitakin) taas tulee ihan päinvastainen tendenssi esiin.