Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin yläasteella luokkani paras, minusta tuli siivooja :)

Vierailija
24.09.2012 |

Ja olen erittäin onnellinen elämääni!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oikein tyytyväinen. Tämä on oma valintani. Aikani kokeilin akateemista alaani eikä yhtään napannut.

Vierailija
42/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla aika matala taso, tai sitten valehtelet. Meillä ainakin luokan parhaat meni lukioon, ja voin kertoa etten tunne yhtään lukion käynyttä oikeasti ammatikseen (ei opintojen ohessa) siivoavaa. Eli taidat olla provo :) tai sitten teidän luokan parhauteen riitti keskiarvoksi 7.

oikeastaan vaan sen takia, etten oikein tiennyt mitään parempaakaan vaihtoehtoa.

Mun keskiarvo yläasteella oli päättötokarissa 9,4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli koko yläasteen koulun paras, kirjoitti laudaturin paperit. Muutti ulkomaille, oppi maan kielen hetkessä mutta koska ei ollut yliopistotutkintoa, maaassa koulutus maksaa eikä ole siihen ikinä varaa, tekee nyt siivoojan töitä. On ollut töissä mm kukkakaupassa tekemässä taustatöistä, kampaamossa hiusten pesijänä ja nyt siivoojana. Rakastaa miestään, muutama lapsi on todella onnellinen.

Kuka tietää mitä hänestä olisi tullut jos olisi jäänyt Suomeen.

Vierailija
44/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkani paras, siivoojana nykyään.

Kävin lukion, pääsin yliopistoon, perustin perheen. Nyt kun on useampi lapsi ja asuntolainaa, ei ole enää varaa jatkaa opintoja loppuun. Muuta koulutusta ei ole.

Sen verran elättelen vielä toiveita, että sitkeästi joka vuosi ilmoittaudun edelleen poissaolevaksi.

Vierailija
45/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä saa, kun on tunnollinen kympin tyttö.

Vierailija
46/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään enää lukiossa ollut kiitettävä keskiarvo, kun ei jaksanut lukea.

Ja kas, olenkin yllättäen työelämässä hirveä tiukkapipo, odotan ihmisiltä sitoutumista ja paneutumista, inhoan laskureita ja löysäilijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi