Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies painostaa aborttiin!!

Vierailija
24.09.2012 |

sain tietää olevani raskaana ja mies sai kauheet raivarit ja suuttui minulle. nyt mies painostaa aborttiin. abortti ei itselläni tule kysymykseenkään. mitä te naiset tekisitte? en todellakaa aio miehen tahtoon taipua. apua!! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille että opettelee kondomin käyttöä. ja aikuistuu.

Vierailija
2/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) tee abortti ja seurustele

2) älä tee aborttia ja todennäköisesti sinkkuunnut

Toivottavasti et ole sellainen nainen joka jättää e-pillerit syömättä hankkiutuakseen raskaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) tee abortti ja seurustele

2) älä tee aborttia ja todennäköisesti sinkkuunnut

Toivottavasti et ole sellainen nainen joka jättää e-pillerit syömättä hankkiutuakseen raskaaksi

Luulenpa, että 1-vaihtoehto menee näin: tee abortti, seurustele.. ja jätä mies vähän ajan päästä.

Jos kerran haluat pitää lapsen, niin tottakai pidät lapsen. Mies tekee sitten omat päätöksensä.

Vierailija
4/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helkkarissa tee aborttia, jos et sitä itse halua. Sitä kadut koko lopun ikäsi.

Vierailija
5/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi itse ihan viel välttämättä halunnut lisää lapsia mut

nyt tämä raskaus kuitenlin tuli suunnitelmat muuttui.me olemme molemmat vakituises työs ja elämän tilanne onnellinen mut vauva uutinen sai miehen sekasin

-ap

Vierailija
6/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suhteemme on tuhoon tuomittu.

Vierailija
7/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi itse ihan viel välttämättä halunnut lisää lapsia mut

nyt tämä raskaus kuitenlin tuli suunnitelmat muuttui.me olemme molemmat vakituises työs ja elämän tilanne onnellinen mut vauva uutinen sai miehen sekasin

-ap

Vierailija
8/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäisi ymmärtää, että siinä voi tulla isäksi. Jos ehkäisy on ollut käytössä, niin se kertoo, että ei ole millään tasolla halukas vanhemmaksi. Jos ilman kortsua olette peuhanneet niin senkuin pidät, jos olet siihen valmis...punnitse ikäsi, taloutesi, onko koulu kesken jne?

Vierailija
9/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ennestään jo 2lasta.kuopus 3v. olen 2v ollut vakituises työssä. ja taloustilanne hyvällä mallilla. haluisimme kyllä lapsia lisää yhden viel mut aika koitti ennen kuin ajattelimme. minulla oli kierukka mutta poistatin sen joku aika sit kun ei sopinut ja vaihdoin pillereihin. joka päivä muistin ottaa ja ekas levyn loputtua en pitänyt taukoa vaa alotin heti toisen.

ajateltua asiaa olen päättänyt lapsen pitää mies sitten lähtee. kyl se takasin juoksee häntä koipien välis. ensi olin surullinen mut enään olen vihainen.

-ap

Vierailija
10/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painostaminen on ala-arvoista.

Nainen päättää abortista yksin.

Naisella ja tulevalla lapsella on ihmisarvo kerro se miehellesi.

Tekisin lapsen ja mies saisi päättää lähteekö vai ei.

Saattais multa pillu mennä kortille tuollaisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän