Etelänmatka 5600 euroa neljältä
Taidettiin saada miehen kanssa syyssateiden aiheuttama hulluuskohtaus ja varattiin Teneriffan-matka joululomaksi. Haluttiin kaikki neljä samaan huoneistoon, tarpeeksi tilaa ja vähän parempi hotelli – hinnaksi tui 5600 ja rapiat päälle. Hiukan jo hirvittää, mutta toisaalta ei toi meidän taloutta kaada ja tässä ankeassa säässä ja ilmapiirissä on ihana, kun on jotain pientä luksusta odottamassa.
Eniten ehkä hiertää, että jos lapset vois olla pois koulusta, matkan hinta tammikuussa olisi melkein 2000 euroa vähemmän. Onkohan ihan älytöntä maksaa noin paljon?
Kommentit (32)
Aika suolanen hinta. Itse maksoin juuri 2 aikuisen viikon matkan 1700e.
Mutta se onkin meille luxusloma.
En maksa matkoista turhia. En myöskään tingi sijainnista jne. Hyödynnän kaikki tarjoukset yleensä. Nyt kalastelen vielä hintatakuun piirissä alennuksia.
Jos lapset pärjää hyvin koulussa niin voi mielestäni olla poissa. Viikon vielä soisin, mutta en kahta viikkoa.
itse maksoimme viime talvena 3000€,meitä oli 6 henkeä reissussa,teneriffalla.
Eli 5 tähden hotelli isolla huoneistolla + iso parveke merinäköalalla, all inclusive, iso uima-allasalue ym ym.
Meidän matka kanarialle viime syyslomalla maksoi yli 4000e (2+2) mutta hotelli oli "vain" 4 tähden ja meillä oli vain vähän parempi hotellihuone eli huoneistot oli jo loppuunmyyty. All inc. oli kyllä lasten kanssa ihana.
Lisäksi joulunaikaan on pyhäpäiviä eli vanhempienkaan ei tarvitse ottaa koko viikkoa lomaa vaan säästyy vähän lopputalvellekin. Jos me molemmat otettasiin viikko palkatonta, se kustantaisi jo yli tuon 2000...
ap
On kyllä kova hinta Teneriffan matkasta.
Viiden tähden hotelli toki ja kahden huoneen huoneisto näköalalla, mutta ei ruokia (niitä en tosin haluaisikaan, mieluummin valitsen itse ravintolani). Kaupunkilomat mekin varataan itse ja etsitään parasta hinta-laatusuhdetta, mutta Kanarialle se ei oikein onnistu, etenkään joulunaikaan.
Meillä lapset jo yläkoulussa ja olivat toukokuussa viikon pois reissun takia. En viitsisi ottaa tavaksi.
Onneksi on vielä se viisi päivää aikaa miettiä ennen kuin pitää maksaa varusmaksu...
ap
Lefkaksen matkasta 3200 ja meitä oli 5 ja iso huoneisto.
Me maksoimme kaksi vuotta sitten hiihtolomalla Teneriffan matkasta 4000€. Hotellissa 4 tähteä eikä ruokia. Nyt olimme touko-kesäkuun vaihteessa Turkissa ja matka maksoi 2000€. Kyllä kaduttaa, että maksoimme Teneriffan reissusta niin paljon. Ruokakin on siellä todella kallista vaikka söisikin vaan pitsaa tai ranskalaisia einiinhienoissa ravintoloissa. Turkin matka oli puolet halvempi vaikka hotellissa oli 5 tähteä (vesiliukumäkiä jne.). All inclusive ruuat olivat ihania jne. Turkin matka oli todella paljon ihanampi vaikka oli puolet halvempi. En varmasti mene ikinä Teneriffalle vaikka silloin koimmekin, että loma oli ihan onnistunut.
Mun mielestä on ihanaa, että te arvostatte lasten koulunkäyntiä, maksamalla lomasta vähän enemmän. Ja ne pyhäpäivät korvaa sitä takaisin.
Tuolla hinnalla olisi päässyt jo toisille mantereillekin.
Meillä v.2011 aikana oli 2 matkaa 4-henkiselle perheellemme (kouluikäiset lapset) joista toinen maksoi 3500e/8vrk/4 tähden hotelli ja puolihoito.
Ja toinen 5000e/15vrk/4,5 tähden hotelli ja all inclusive. Eka kohde oli Kypros ja toinen Egypti.
Nyt on varattuna Thaimaan 15vrk matka sesonkiaikana eli helmikuussa, puolihoito ja 5 tähden hotelli tilavalla perhehuoneistolla yht.7400e.
En ikinä maksaisi mainitsemaasi summaa mainitsemastasi kohteesta kys sisällöllä.
ja pelkät matkat kolmelta maksaa yli 5000 e. Jos voi matkustaa muuhun aikaan, olisi halvempaa. Mutta minkäs teet, pitää matkustaa koulujen loma-aikaan.