BB-Anne. Mitä mielikuvia sinussa herättää?
Kommentit (35)
ylipainoinen, niin ainakin viiskymppisenä näyttää nuorekkaalta kun ei ole ryppyjä. ;)
Nuo kaikki lihavat naiset tuolla näyttävät reippaasti ikäistään vanhemmilta.
miten se nainen on mua muka 3 vuotta nuorempi. Tupakan syömä ääni ja se kamala vanhojen akkojen tavaramerkki, punainen slice kananpersetukassa vanhentavat todella yli 10 vuotta.
Toisekseen mietin että eikö se tajua mitä kansa on jo monena vuonna ollut mieltä asukkaista jotka vaan haukkuu mutta selän takana. Ensin se oli hetken ehkä jopa viihdettä mutta enää vain kamalaa.
ilkein ja vanhimmalta näyttävä kisaaja. Minä ja mieheni lensimme sohvalta kun tuo nimi tuli ilmi. Monelle muulle on käynyt sama homma. Hän on niin rypyilläkin..?
Kuinka vanha Annen lapsi on? Itse en pystyisi hylkäämään omaa lastani. Se kertoo ihmisestä paljon.
ilkein ja vanhimmalta näyttävä kisaaja. Minä ja mieheni lensimme sohvalta kun tuo nimi tuli ilmi. Monelle muulle on käynyt sama homma. Hän on niin rypyilläkin..?
Kuinka vanha Annen lapsi on? Itse en pystyisi hylkäämään omaa lastani. Se kertoo ihmisestä paljon.
B-Anne. Mitä mielikuvia sinussa herättää?
Eli tekeytyy kolmikymppiseksi. Oiekasti onkin 46v. Ja aina kun katson hänen kuvaa tulen samaan tulokseen. Ei oo mahdollista muuten tuo juttu.
myös negatiivisuus ja häijyys vanhentavat ihmistä kummasti.
Hymy:ssä oli Arto Länsman kertomassa että hänellä on ollut sutinaa BB-Annen kanssa. Sii yök. Voiko ällöttävämpää miestä olla. Tää kertoo jo aika paljon BB-Annesta....
Näyttää paljon vanhemmalta mitä on, pelkkä ylipaino ei selitä sitä. Yksi syy on varmasti se, että hiusten malli on "kananpersemäinen" punaisella "piristeosiolla" mikä yleensä ns. vanhempien naisten hiusmalli.
Ja on ylipainollakin vaikutusta siinä mielessä, että Anne ei ole "hieman pyöreä ja muodokas", vaan kirjaimellisesti pyöreä kuin pallo. Taitaa oikeasti painoa olla enemmän mitä löytyy vartta?
Ja sitten se asenne, eli ollaan ns. kyynisiä ja haukutaan muita, ei se kaunista ketään. Söpö hymy kasvoilla vie vuosia pois, murjottava ilme taas tuo niitä lisää.
Ja kasvoissa näkyy eletty elämä, katsokaapa vanhoja ihmisiä: ne joilla pilkettä ollut silmäkulmassa vert. ne joilla aina naama mutrussa =aivan erilaiset rypyt kasvoissa...!
Lisäksi dokaus ja tupakka vanhentaa myös. Samoin huono ruokavalio ja vähäinen liikunta, nuoki kropasta päätellen osuvat Anneen.
Entinen koulukiusaaja. Kehuskelee miten ei maksa ensimmäistäkään laskua ajoissa. Kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa. Osa rikosjutuista. Todella ilkeä ja negatiivinen luonne. Hänellä lapsi joka ei elä äitinsä kanssa mikä lähinnä onni.
Väitetään miten lihavat ovat aina leppoisia mutta kyllä bb-talossa pahan akseli johtohahmonaan Anne on myytin murskannut.
ihmisestä voi tulla sellainen, että ihan avoimesti puhuu ettei koskaan maksa laskuja ajoissa. Millainen kasvtus on Annella?
Normaali perheessä opetetaan lapsille laskujen maksaminen ajallaan ja muu vastaava, miten voi tuollainen olla. Ja vielä äiti, luojan kiitos jos lapsena asuu isällään...!
jotain 45 vee. Pulleammillahan ei tosiaan ole ryppyjä vielä siinä iässä. Harvoin näkee noin vanhan oloista 31-vuotiasta.