Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitajasta 6e/tunti - mitä mieltä?

Vierailija
18.10.2012 |

Hinnasta siis.

Lapsi/lapset hoidetaan hoitajan kodissa ja lapsi saa täysipainoisen ruuan/ateriat, ulkoilun ja leikkiseuraa hoitajan omista lapsista. Hoitaja aikuinen, ammattilainen ja rikosrekisteriote puhdas.

Varoaika saa olla hyvinkin lyhyt ja pidemmissä "hoitojaksoista" (koko viikonloppu) voi tietty neuvotella hinnassa alaspäin könttäsumman ja siinäkin tapauksessa, että hoidontarve on usein ja perhe käy tutuksi.

Vakituiseen tarpeeseen tulee toki kyseeseen jo virallinen työsuhde.

Olisi kiva kuulla kommenttia hinnasta, miltä se kuulostaa?

Tahtoisin ryhtyä pph:ksi, mutta näin on kätevää kokeilla ensin miten paljon pystyy työtä tekemään (sairauteni puolesta) ennenkö kipu tmv. estää jonakin päivänä tekemisen.

Lapsista pidän kovin ja tehnyt töitä vuosia päiväkodeissa.

Inhoan päiväkotien hoitajien tietynlaista p:n tärkeyttä ja kilpailua siitä kuka tekee minkäkin paremmmin ja kilpaillaan vanhempien huomiosta ja lässytetään puuta heinää ja lapsen tunteet unohtuu.

Itse haluan nimenomaan olla lasten kanssa ja nähdä heidän aito ilo ja tyytyväisyys. Lapset ovat työnantajiani siinä mielessä enemmän kuin kukaan muu.

Eräs helsinkiläinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeästä työstä. Siivoojakin tienaa sen 9-10e/tunti.

Vierailija
2/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman euron enemmän joten en voisi tuollaista maksaa tais itten voisin yhtä hyvin itse hoitaa lapset koska työstä aiheutuu paljon lisäkuluja tuon pienen erotuksen päälle. Mutta saahan kunnissa tukia hoitomalsuihin joten riippuu toki niistä. Jos taas vapaa-ajallani ottaisit tuolla tuntihinnalla niin toisin mielellään, esim. ilta-aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis tekemään halvemmallakin jos joku tarvitsee hoitajaa useammin kuin kerran kuukaudessa. Otitteko huomioon, että tarjoan lapselle myös ruuan?

Toimin apuna heille, joilla ei ole tukiverkostoa eikä varaa kustantaa MLL:n hoitajaa , joka on päälle 8e tunti ja ruuat ei siihen sisälly plus matkakulut tulee päälle.

Minua voi pyytää myös lapsen omaan kotiin sairastapauksissa kun työ kutsuu vanhempaa kaikesta huolimatta ja tosiaan viikonlopun viettoon menevät vanhemmat tai mikä vaan tarve viikonlopunkin kestävään hoitoon on mahdollista sopia ns. könttäsumma.

Joka paikasta ei ole mahdollista saada kiireapua samalle päivälle ja aina tutusta paikasta, hieman kuin mummola. :)

Haluan olla avuksi enkä tienata kamalasti voittoa, mutta pieni korvaus on tietty kiva, koska panostan hoitolapsen hyvinvointiin ja jätän omat menoni menemättä.

PItkäaikaishoitoon, kuten sanottu vaadin kyllä sitten ihan työsopimuksen, mutta tällä tapaa vanhemmat voivat ensin tutustua minuun ja siihen miten lapsi hoitopaikkaan sopeutuu. :)

Olisi kiva kuulla hintaehdotuksia, myös heiltä joilla tulot eivät anna myöten isoihin maksuihin, mutta, jotka joskus tarvitsevat apua ja ehkä ihan vaan omaa aikaa kun siihen ei muuten ole mahdollisuutta.

Ap

Vierailija
4/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 5€/tunti :)

Ei tuo 6 euroa ole tosiaankaan liian paha hinta, voi olla jopa liian vähän kun ottaa huomioon, että lapsi saa sinulta myös ruoan :)

Minä voisin tuolla hinnalla palkatakin sinut :)

Vierailija
5/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jäätkö itse lopulta tappiolle tuossa? Vakuutukset, eläkemaksut, lasten ruuat ja muut hankinnat heitä varten jne, kattaako 6 euroa ne? Ja jos kattaa, niin paljonko sulle jäisi varaa kuukaudessa maksaa omat kulusi? Vaiko onko tilanteesi siis sellaien, että varat omaan elämiseen tulevat muualta?

Vierailija
6/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aiotko hoitaa homman pimeästi? Jos maksat tuosta verot ja eläkemaksut, ei sinulle jää käteen juuri mitään. Toisaalta ainakaan minä en uskaltaisi jättää lastani hoitajalle, joka ottaa maksun pimeänä. Mistä tiedän, missä kaikissa muissakin asioissa hänen omatuntonsa on yhtä joustava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi