Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteiden aloitus, annoin jääkaappikylmänä,haittaako?

Vierailija
24.09.2012 |

Tarjosin päärynäsosetta jääkaappikylmänä, jälkeenpäin mietin olisiko pitänyt olla huoneenlämpöistä? Siis ihan ensimmäisestä kiinteän ruuan syömisestä kyse. Vauva 4 kk ja ensimmäinen lapsi on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa, mutta varmaan vauvalle mukavampi syödä huoneenlämpöistä. Avattu purkkihan pitää säilyttää sitten jääkaapissa. Vauvahan on tottunut lämpimähköön maitoon eli itse aloittaisin huoneenlämpöisellä.

Vierailija
2/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla edes oli avaamaton purkki jääkaapissa? Jos purkki ei kaupassa ole kylmätavaraa ei se sitä ole kotonakaan kuin vasta avattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi pointtini kyllä vastauksesi.

Vierailija
4/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla edes oli avaamaton purkki jääkaapissa? Jos purkki ei kaupassa ole kylmätavaraa ei se sitä ole kotonakaan kuin vasta avattuna.

laitan suoraan jääkaappiin enkä vartavasten avaa ensin.

Vierailija
5/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä oikeasti? Ei kai se lapsi ensimmäisellä maistelukerralla kovin paljon syönyt, vai koko purkillisenko samantien vetäisi?

Ole huolehtimatta pikkuasioista, pahempi moka on syöttää lapselle liian kuumaa ruokaa.

Vierailija
6/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syötän kaikki soseet ja puurot jääkaappikylmänä, jos ovat kylmässä olleet. Jos ovat olleen huoneenlämpöisenä, syötän huoneenlämpöisinä. Pakastetut liha-kasvissoseet sulatan ehkä huoneenlämpöisiksi, en mitenkään kamalan lämpimiksi.

En ymmärrä, mitä haittaa siitä kylmästä soseesta voisi olla, päin vastoin, jos tulee esim. hampaita, kylmä sose saattaa tuntua ikenissä mukavaltakin.

Vierailija
7/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteästä ruuasta?? Itsekö olit syönyt purkista?

Vierailija
8/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä miksi ruuan rasva pitäisi lämmittää ennen ruokailua. Ottakaapa selvää ja muuttakaa huonot tapanne. Syöttekö itse tai ukkonne ruokanne jääkaappikylmänä tai huoneenlämpöisenä?

Vierailija
9/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syy miksi kaupan ei kylmätiloissa olleen purkin täytyy olla avattu ennen jääkaappiin laittoa. Ärsyttää asenteenne niin etten viitsi kertoa syytä, joten ottakaa itse selville.

Vierailija
10/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaarallista. Jatkossa säilytä Piltit huoneen lämmössä. Avatut, kesken jääneet 1 vrk jääkaapissa ja ne lämmitä ennen syöttöä kädenlämpöiseksi.

Ihana aika teillä siellä alkamassa. =)

Vierailija
11/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vouhkaajat viitsi valistaa meitä tolloja, että MIKSEI sitä avaamatonta ketsuppia saa laittaa jääkaappiin?

terv. myöskin niin tekevä

Vierailija
12/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä miksi ruuan rasva pitäisi lämmittää ennen ruokailua. Ottakaapa selvää ja muuttakaa huonot tapanne. Syöttekö itse tai ukkonne ruokanne jääkaappikylmänä tai huoneenlämpöisenä?

Kerrotko myös, missä hedelmäsoseessa on rasvaa?

Vierailija
13/13 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ketsuppikeskustelu alkoi kiinnostaa.