Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka yöpyy leirintäalueilla?

Vierailija
17.06.2015 |

Lähiaikoina on ollut juttuja lehdissä, että leirintäalueet kasvattavat suosiotaan taantuman aikana. Esim. tänään Uusimaassa kerrottiin, että erityisesti kotimaiset matkailijat hakeutuvat aiempaa enemmän leirintäalueille. Siis what? Ketkä? En ole itse käynyt campingillä sitten 80-luvun.

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt usean roadtripin ulkomailla ja kotimaassa niin, että yövyn teltassa camping-alueella. Kesällä voi varsin hyvin yöpyä ulkona, ja telttapaikka on suht edullinenkin. 

Vierailija
182/185 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt usean roadtripin ulkomailla ja kotimaassa niin, että yövyn teltassa camping-alueella. Kesällä voi varsin hyvin yöpyä ulkona, ja telttapaikka on suht edullinenkin. 

Ja tosiaan on edullista verraten mitä sillä saa. On yleistynyt viime vuosina ja paljon etenkin nuoria näkee telttailemassa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte myös telttailijat siivota jälkenne yhteisissä tiloissa.  Kävin nyt viikonloppuna autoon hakemassa vettä ruokailutilasta.  Juuri poistui telttailija pariskunta.  Kahvinkeittimeen oli jätetty suodatin pussi, pöydälle kahviroiskeet ja murut pyyhkimättä.  Sentään sammuttivat keittimen.

t.karavaanari

Vierailija
184/185 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljin fillarilla joskus Norjan altasta turkuun ja siinä matkan varrella nukuin monellakin leirintäalueella. Halvempi kuin hotelli. Hotelli huone olis maksanut  vähintään 100 euroa yö niin leirintäalue 10-30 euroa yö suihkun kanssa.

Vierailija
185/185 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidentukkeet hilaa vessansa leirintäalueille, ensin ne veivaa jalakset alas ja sit heti korkataan kalja. Niin WT touhua.

Jos osaa ohittaa tai autosi on tehoton.. olisko parempi pysyä kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän