Onko sinulla sellainen ystävä jolle voit puhua mistä vaan
Kommentit (34)
Ystäviä kyllä on mutta he eivät ymmärrä.
Parhaalla ystävälläni on omia huolia, joten en voi puhua hänelle. MIehelleni ei voi puhua. Toteaa, että mene hoitoon tai en ymmärrä.
olen onnekas! Minulla on monta läheistä ja rakasta ystävää joiden kanssa jakaa ilot ja surut puolin toisin.
onneksi! Ja niin luotettavia, etteivät juoruile edes miehilleen muiden asioista.
Hän on minua 20 vuotta vanhempi mies. Kukaan ei ymmärrä minua niin täydellisesti kuin hän. Hän on hyvin tärkeä minulle ja minä hänelle, vaikka ystävyytemme vaikuttaa varmasti monesta erikoiselta.
Hän on paras ystäväni jo lapsuudesta asti, soittelemme useita kertoja viikossa (välimatkaa useampi sata kilometriä) ja hänelle voin todellakin puhua ihan kaikista ongelmistani! Ei tuomitse eikä syyllistä ja antaa usein kriittisen hyviä vinkkejä eteenpäin. Yritän totta kai olla parhaani mukaan samanlainen hänelle, ja tiedän kyllä että ystävyytemme on ainutlaatuinen. =)
Mulla on useampikin. Kerron monesti vähän eri asioita eri ihmisille. Yhdelle voin kertoa aivan kaiken luottamuksella.
Ei, luulin että on mutta kyseinen ystävä kertoo kaikki yksityisasiani myös miehelleen, joten ei tee enää mieli avautua.
sen takia kirjoitankin kaiken av:lle. täältä löytyy aina myötäeläviä ihania ihmisiä, jotka lohduttavat. en tunne heitä, en tiedä mitään heistä, mutta saan heiltä aina apua kun tarvitsen ja he auttavat minua, heidän sanansa lohduttavat.
olen kai onnekas. Ja on myös tullu puhuttua kaikesta mahdollisesta. myös riideltyy todella vaikeita riitoja, mut aina sovittu. todella luota noihin ihmisiin.
Toisaalta, mulla ei ole miestä.. seki ois iha jees asia elämässä...
Ihana asia! Ja mua ei haittaa, että toinen näistä kertoon mun juttuja miehelleen, en vaan osaa nähdä sitä pahana.
Olen onnekas kun omistan muutaman läheisen ystävän. Mutta yksi ylitse muiden on siskoni. Voin kertoa mitä vaan ja koskaan en ole kokenut tulevani tuomituksi tai väärin ymmärretyksi. Mutta tiedän myös saavani rehellisesti eriävän mielipiteen jos niin on.
ole. Pitkään oli, tai siis luulin että oli, mutta hän paljastui vilpilliseksi selkään puukottajaksi.
tosin aika harvoin puhun mistä tahansa.. jotenkin koen, että kaadan ystävien niskaan liikaa jos avaudun kauheen vaikeista jutuista, mutta tiedän kyllä, että tarvittaessa voin niin tehdä ja saan tukea. Toimii molemmin päin :)
Ystäväni haluavat puhua vain omista asioistaan. Jos joskus yritän kertoa jotain tunteistani tms. huomaan vain että se on turhaa koska minua ei ymmärretä.
Onneksi yhdelle voin kertoa kaikkea ja voin luottaa häneen 100%:sti ettei asiat leviä. Hän vastaa myös rehellisesti ja toivon olevani hänelle saman arvoinen ja luotettava. Meillä on todella hauskaa yhdessä, hän on siskoni.
kaksi joille voi kertoa kaiken ja useampi todella hyvä ystävä sen lisäksi, olen onnekas.
Oma rakas mieheni, paras ystäväni.