*****Truplat tiistaiseen temmellykseen*****
Kommentit (23)
Meillä ei ollut pinoa vielä :O Nukkuukos kaikki Truplattimet vielä ;)
No, JoHelle lentelee yläilmoissa vielä monen tunnin ajan kohti ihanaa lämpöä, aaahhh. Voi kunpa mekin päästäisiin ;/
Täällä ei mitään ihmettä. Nukuin tosi levottomasti ja tuntuu että väsyttää edelleen ihan simona. Mulla tosiaan tuo pahaolo väistyy pvä pvältä enemmän ja väsymys valtaa tällä erää tätä naista ihan kaaoksella *huoh*
Nyt sataa taas lunta -> tihenee sade hetki hetkeltä mutta 1 aste plussaa. Voi että mä en tykkää näistä loskap**ka keleistä yhtään :((((
Soffu kyseli eilisessä pinossa mahdollisista himoista -> mulla ei ole vielä mitään. Tähän asti olen taistellut et saan edes jotain syödyksi. Mielenkiinnolla oottelen mitä täs raskaudes himoksi tulee, jos tulee mitään.
JA se Paapero nyt vaan tuli eilen mieleen. Mies nyt ei tuosta työnimestä ees tiiä -> katsotaan mitä mieltä se on ;D
Poika oli aikoinaan kaveri ja aika kaverihan siitä tuli ;)
Tyttö oli ihan vaaveli masussa ollessa :/
Mutta ei mulla tämän kummempia jaarituksia ole.
Koskahan tuo Emmasanna kotiutuu??? Sais tulla jos kertomaan tarinaa missä on ollut ja miten on mennyt ;)
Marieela ja Paapero 10+2
Heräsinpäs kerrankin ajoissa: no kumma juttu kun illallakin kävin nukkumaan jo 10 jälkeen. Tänään ohjelmassa siivousta: jos vaikka viimein sais aikaseksi pöllytellä pölyjä :( sitten meinasin iltapäivällä suunnistaa uimahalliin tai lenkille, katotaan sitten mikä on fiilis...
Tuli kyllä niin jännittynyt fiilis kun lueskeli Johellen yöllistä viestiä: oispa sitä itekin matkalla jonnekin!!
MARIEELA: sama kaamee väsymys jyllää täälläkin, tuottaa vaikeuksia pitää silmiä auki....
SOFFU: Mulla ei viel oo mitään jatkuvia himoja: alkuun tuli syötyä niitä mandariineja urakalla ja nyt päärynöitä (äly makeita conference-päärynöitä) nyt tekis mieli niitä mutta ei oo yhtään... Kaupassa siis pitäs käydä....
No mutta jos tässä alottais siivouksia joten täällä varmaan hengailen tasaisin väliajoin!!
Voi kun Emmasanna ilmoittautuis jo tänään... :)
Pakko tulla kertoon tää meidän kolmivuotiaan juttu:
3v tuolle kohta 2-vuotiaalle,joka ei meinannut istua nätisti syöttötuolissa:
" SIT-LAUN-LIIS, tää on enlantia ja tarkottaa että istu alas hyvän tähren"
Nyt jatkaan hommia,mutta palataan kurkkimaan josko Emmasanna olis ilmestynyt kera nyytin ;)
Hönttä! Ihana sun pikkanen, kaipa se nyt jo viimein meni kaks vuotiaalle perillé, kun noin hienosti sanottiin! =)
Niin ja onnea tädin lähdöstä, potkase sitä nyt kunnolla ahteriin, että ymmärtää pysyä pitkään pitkään poissa.
Marieela! Paapero kuulostaa oikein ihanalta! =)
Miitsulle tsemppiä siivousurakkaan! *puhaltelee pölypalloja avuksi*
Leanna! Mä meen vasta huomenna röngteniin, kun en saanut aiemmin aikaa. Enkä kyl usko, että niissä mitään näkyy, mut varmistan kuitenkin. Ei tää koipi oo ees sillai oikein kipee, vaan lähinnä ärsyttävä. Sitä särkee, jos seison kauan tai kävelen ilma nilkkatukea, mutta ei mitenkään hirmu pahasti. Ja venyttely kyllä pistää johonkin.
Onnea sulle uudesta kännystä! =)
Soffu! Sä onnistuit sitten saamaan oikein hyvän himon! On sentän tervellistä syödä tomaattia, mä " ahmin" ekassa raskaudessa polttoöljyn hajua laivassa.. Lasken sen himoks, koska sitä oli ihan pakko käydä nuuhkimassa! =)
Tokassa sitten en voinu sietää mitään pakokaasua, bensaa tms.
Axe! Nyt hirmusesti tärppionnea tähän uuteen kiertoon! Onneks pääsit piinasta ja sait alottaa uudestaan laskemisen!
Meillä ois tänään isomman neidin muskaripäivä, pitänee sinne nilkutella, kun se ei tuota ukkoa kiinnosta. Ja sitten ootellaan vaan sitä puhelinsoittoa taas sieltä prismasta.. Meinasin ottaa ja soittaa kuluttaja-asiamiehelle ja kysyä hänen kantaa asiaan noin niinkun varmistukseks, että osaisin sitten vastata asiallisesti sikäli mikäli tarjous ei parane.
Mitä enempi asiaa oon miettiny niin kyllä tuo aiempi tarjous tuntu ihan silkalta vittuilulta. Onneks en mitään häviäkkään, jos asiaa joudun eteenpäin viemään.
Mutta nyt pitää mennä tekemään jotain ihmeitä pärstävärkille..
Hauskaa päivää kaikille!
Tuossa juuri heräsin aamupäiväunilta:) Aamulla kävin taas verikokeissa ja kun sieltä kotiuduin niin olihan sitä jo pakko mennä nukkumaan;-)
hönttä: Aivan ihana toi sun lapsen lausahdus-saipa ainakin mut hyvälle tuulelle:))
piipaa: Että oikein kaffea saat. Voi hyvänen aika! Toivottavasti saat nyt edes kaksi pakettia yhden sijaan:) Ei vais-siis ihan oikeasti, toivottavasti korvaavat kunnolla!
Axe: Nyt vaan sitten täysillä kohti uutta kiertoa!
Oma napa: Yöt alkaa olla kamalia lonkkakipujen takia:( Pelkästään kun kyljellään makaa niin mitäs muuta siitä saa kuin kipuja. Tänään tosiaan otettiin taas maksakokeita, mutta eipä mitään suurempia oireita ole, joten toivo elää, että ne ovat edelleen kunnossa. Allu tällä hetkellä unella -zzzzzz-
Talvikki rvk 34
Eli todellakin se tunne, että joku on kajonnut MEIDÄN tavaroihin on erittäin kurja. Ja myös se, että muihin varastoihin ei meidän mielestä oltu yritetty mennä... Miksi juuri meidän????? Ja sitten se, että kun avaimilla on menty varastoon niin se on periaatteessa joku naapuri:-0 Ei todellakaan mukava ajatus! Pelkään mennä varastoon katsomaan, että onko joku käynyt tekemässä työnsä loppuun asti...
Kiitos kaikille sympatioista tämän asian suhteen:)
Tylsää on. Ilman suhteen ja muutenkin. Töihin tästä kohta suorin. Huomenna meillä onkin kiirus päivä. Mulla on työpäivä neljään yhden palaverin takia ja sitten kuudeksi pitäisi ehtiä lapsen joulujuhlaan. Siinä välissä tietty pitää hakea muksu tarhasta ja ulkoiluttaa koira ja ehtiä syödäkkin jotain. Miehellä on tietty just huomenna typaikan pippalot. Great! Jaten mua ei varmaan huomenna sitten suuremmin konella näy.
Lassi ressun naama on ihan ruhjotun näköinen. Perjantaina sitä heitti päikyssä poika kivellä ottaan. Otsassa on tietty kauhee mustelma ja nyt se alkaa valua toisen silmän ympärille. Eilen poju sitten hyppelehti tuossa keittiön pöydän vieressä niin, että löi huulensa pyödän kulmaan. Huuli meni tietty halki ja on nyt turvonnut. Kohta on varmaan sossu ovella epäilemässä lasten pahoinpitelystä :(
Talvikki: Peukutukset, että arvot olisivat edelleen kunnossa bdbdbdbdbd
Marieela: Kivan nimen olit keksinyt :) Ja tervetuloa väsyneiden kerhoon!
miitsulle siivousintoa.
piipaa: Kovana vaan pysyt, että saat kunnon korvauksen. Joku vanha mummo jos olisi kaatunut niin olisi voinut murtaa lonkkansa ja jäädä vuodepotilaaksi. Niin että kyllä siinä ol ainekset tosi pahaankin loukkantumisen. Eivät saisi sitä yhtään vähätellä!
Eipä kait tässä taas muuta. Meen hetkeksi vielä tuonne sohvalle märehtimään tylsyyttä ja sitten lähden töihin. Mikä kyllä myös on ylitylsää. Parempaa päivää teille muille...
mirulii 9+5
Sataa sataa ropisee... mutta olis ihan pakkaslunta eikä tällaista märkää loskaa... Aina pitää näköjään valittaa jostakin :) No, olenhan mä oikeesti iloinen, että lunta vihdoin on tullut, mutta ärsyttää kun kastuu ihan litimäräksi tuolla ulkona kävellessään.
Sitten iloista asiaa! Kävin äsken ruokkiksella kotona ja posti oli tuonut mukanaan äitiyspakkauksen saapumisilmoituksen :D :D :D *yhtä hymyä* Täytyy käydä se heti töiden jälkeen hakemassa postista ja ilta taitaakin sitten mennä pieniä ihanuuksia hypistellessä :)
Meidän mukelo-muks-masuvauva on ihan mahdoton :) Koko eilisenKIN päivän se vaan jytäsi masussa:) Ja niinä aikoina jolloin se ei potki, niin möyrii ainakin. Masu muljuaa ja tekee aaltoliikettä jatkuvalla tahdilla :) Tää päivä on kyllä ollut eilistä rauhallisempi. Ihan kiva toisaalta, kun ei masu hytky koko ajan. Vaikka on se möyrintä niin hellyttävää, että kyllähän sen soisi jatkuvan vaikka koko ajan. Illalla tahtoo olla hankaluuksia saada unen päästä kiinni, kun masu liikkuu...
Ihana tuo HÖNTÄN lapsukaisen lausahdus:) Ja hienoa, että ääliösukulainen lähdössä sun housuistasi :D Veronpalautukset maksetaan tilille nyt perjantaina 2.12. mikäli on ilmoittanut tilinumeronsa verotoimistoon. En muista milloin ne on lunastettavissa mikäli tilinumeroaan ei ole ilmoittanut.
PIIPAA, pidä puolesi :) Ei tuo kahvipaketti ole kyllä mistään kotoisin *murisee*
AXELLE onnea uuteen kiertoon! Vein lähetyksen postiin vasta eilen töiden jälkeen, joten se ei ehtinyt enää eiliseen kuljetukseen. Lähtee eteenpäin siis vasta tänään --> saat sen varmaan huomenna.
Emmasannan kuulumisia odotellessa...
Huh huh kun vaan väsyttää: oon taas siivoillu kaikkee ylimääräistä: alakerran varaston ja pessy talvivaatteita viimeinkin... Tuntuu että tässä kotona ei vaan jaksa tehdä muuta kun istua koneella... No sentään imuroitu ja järkätty vähän paikkoja....
Jellona: ihan tulee hyvälle mielelle kun lukee teidän masuvauvan möyrinnästä; taitaa olla melkoinen vilpertti tulossa!! Ja ihanaa pääset jo tänään hypistelemään pakkauksen sisältöä!!
Miruliille jaksuja töihin, onpas Lassi saanut monta kolhua viime päivinä :( toivottavasti ei enää telo itteään enempää!!
Talvikki: toivottavasti ei ollu komeroon yritetty uudelleen! Meillä tässä talossa on tehty ne kopperot laudasta joten sinne ei sisään nää ulkopuolelta ollenkaan: miehelle sanoinkin kun muutettiin että tosi fiksua, niin usein saa kuitenkin kuulla että murtauduttu häkkivarastoihin.
Jaahas, jos menis hakemaan ne viimoset pyykit pois koneesta ja sitte heittäystyis hetkeksi sohvalle huilaamaan... ihan järkkyä tää väsymys, ei huvita mitään tehdäkkään....
Oltiin aamupvä naapurissa => kummitytöllä. Poika leikki siellä kummitytön veljen kanssa ja minä istuksin ja pölisin ;D Ei huvittanut ulkoilu tuossa tiskirättisateessa yhtään. Tääl lähes kaikki lumet on sulaneet eilisen kaatosateen myötä pois ja tänään sateleva lumi ei jää maahan, ei millään :((( Nää ilmat tosiaan alkaa tökkii, aaarrggghhhhh!!!
Tyttö tekee läksyjä, poika nukkuu ja mä oottelen et ruoka valmistuu jos vaik itekkin kerkeis hetken torkkua taas. Tääväsymys tosiaan on järkyttävää, huh. Mutta mielummin energiat poissa kuin oksentelu ;/
Tänään onkin sitte vika keramiikka tunti, mikä piti olla viime tiistaina ;)
Lähinnä se on valmiiden töiden pois hakemista ja jos nyt jotain pientä tekemistä vielä on, voi tehdä.
Miitsu, täällä ei nuo kotityöt ota taas onkeensa yhtään. Sain varmaan taas riittävästi tehdyksi ku pe-la huseerasin teille tätä asuntoa ;)
Mutta kun 2 lasta ja mies, niin asunto on pian entisellään eli kaaoksessa :(
Mutta nyt taas pidemmittä löpinöittämyöhemmin uudelleen :)
Kylläpäs se Emmasanna kauan on " reissussa" :O
Kuinkas kauan siel laitoksel ollaan jos nyyttiä hakemaan mennään?
Mä en oo ollu ku 2 yötä. Ei kai vaan ole mitään vakavampaa tapahtunut *huolestuu* Toivotaan parasta ja toivotaan et kuullaan PIAN jotakin iloisia uutisia!!
M + Paapero
HÖNTTÄ:
Ihana letkautus lapsoselta! meilläkin oli eilen useaan otteeseen liki ettei menny sähköt. Nyt onkin loskakeli sitten :( >:(
HIMOISTA
Mulla ei ollu raskausaikoina himo kuin NUUDELEIHIN :D Söin niitä hullunlailla.
Mitä ihmettä mun piti kommentoida kaikkea.. plah. muisti ihan hatara taas.
Niin, ristiäiset tosiaan pidetään ihan täällä kotona :) Nimeltä emme ole vauvaa vielä kutsuneet...
Meillä hirveä uhmakiukku taas päällä. Aamulla olin uimassa vaikka vain 1h unta taas takana X( pakko kun ei muuten ole aikaa harrastaa mitään ku aamuisi. mut nyt pakko mennä, molemmat huutaa
Tänään tuli tilinauha ja ylläri ylläri, mulla olikin tullut sairaspäivät täyteen ja palkasta pidätetty 330 euroa! Tuo on todella iso raha meille, joten vähän on semmoinen hyvästi-joulu-fiilis :( Kelastakaan tuskin saan juuri mitään kun siihen tulee se 9 päivän karenssi. Niin ja jos sieltä jotain sais niin ne tuolee tilille joskus vuonna 6! Voi itku!
Mitähän vielä tulee...huomenna varmaan sanotaan neuvolasta,että maksa-arvotkin alkaneet nousta...En jaksais nyt enää vastoinkäymisiä:`(
Talvikki*poistuu marisemasta*
Kaikille huonon päivän omaaville yhteisesti toivotan (((VOIMIA)))!!
A kp2
Mukana 6h päästä lähteneet polikliiniset synnyttäjät sekä pari viikkoa ongelmien takia olevat.
Tosin tuolla äidit ei pysty olemaan niin kauan kuin esim. Tammisaaressa, jos Emmasanna siellä on...
Heti aamusta meni päivä pilalle, kun täti päätti tulla Höntän piinaamisen jälkeen tänne. Tuli vielä aivan yllättäen ja etuajassa. Tämä päivä onkin jaksettu vain särkylääkkeen voimin.
Lisäksi muistin yhtäkkiä, että en ole vielä maksanut veromätkyjä. Onneksi huomasin, että eräpäivä on vasta torstaina. Olin jo aivan varma, että joudun maksamaan lisämaksua myöhästymisestä. Mätkyjä tuli muuten melkein yhtä paljon kuin Talvikin palkka pieneni. Tälaliset yllätykset ovat kyllä inhottavia. Harmi, että joudut Talvikki vielä näin joulun alla tyytymään noin paljon pienempiin tuloihin.
Joko Jellona haki pakkauksensa Miltä se vaikutti?
Nyt täytyy lopettaa. Näppäimistö ei jostain syystä toimi kunnolla.
ja Tiitikkä,mun olis pitänyt tappaa se täti sen puuliiveriin telkeemisen siasta,jotenkin arvasin,että pääseehän se sieltä ryökäle ja heti on sit muita kiusaamas...
meillä Eetulle nousi kuume,toivottavasti johtuis vaan hampaista,joita kai kohtsilleen tulee,ikenistä päätellen.
Mukavampaa loppuiltaa kaikille!
Haettiin miehen kanssa pakkaus kotiin ja äsken tutkailtiin sen sisältöä. Tippa tuli linssiin, kun tajuttiin kamppeiden olevat MEIDÄN VAUVALLE!!!! Meille tulee oikeasti pieni vauva, nyyh!
Kamalasti kaikkea tavaraa ja tarviketta, vaatteista puhumattakaan. Kyllä noi pienet vaatteet on niiiiiiiiiiin suloisia...
Nyt menen syömään makkarakeittoa ja sitten taidan vielä ihastella pakkausta :)
Jellona *onnesta soikeana*
Kirjotein eilen pitkän viestin ja just ennen ku sain sen valmiiksi ni sähköt katkes..prkl!!
En oo päässyt/pystynyt tulemaan tänne vähään aikaan. On selkä alkanut vaivaa todella paljon. Ja siihen ei tunnu auttavan mikään muu kuin makaaminen...tosi kurjaa!!:(
Panadolia olen ottanut, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.
Istuminen tuottaa eniten tuskaa, joten sen takia tää tietokone on jäänyt aika lailla taka alalle!!
Huomenna ois neuvolalääkäri...pitäis sen kanssa keksiä jotain tähän selälle. Tukivyö vois ehkä auttaa (tosin mulla kipu yläselässä ja sit samalla kun alkaa selkää särkeä niin alkaa ylämahasta samasta kohdasta). Tai jos sit lekuri kirjottais jotain kunnon särkylääkettä. Ei oikee aina meinaa tulla mitään varsinkaan tytön takapuolen pesusta tms.
Neiti: kauniin nimen ootte tyttelille keksineet!!=) Toivottavasti Nean jalka kunnossa!!
Mutta nyt taas mentävä pois tästä istumasta. Yritän palailla huomenissa lekuri reissun jälkeen.
Huomenna viedään tyttö mun äidille hoitoon ja lähetään ostamaan loppuja joululahjoja. Ja sit haetaan tytön huoneeseen laminaatti..jos vaan ehitään!!
Mutta huomiseen!
terv. lottis rv. 24+5
Sain sydänäänet kuulumaan työpaikan doplerilla!!!! Oon niin happy. Tuolla mun masussa on siis oikeasti elämää.
Nyt ei päähän mahdu muuta. Sori...
Eilisen illan saimme taas viettää romanttisesti kynttilänvalossa,eli arkisesti sanottuna oli vaihteeksi sähköt poikki. Nytkin myrskyää siihen malliin,että kait noi sähköt kohta menee,niin jotta ihan paniikissa kirjoitettava,että varmasti ehtii :D
joHelle on sitten onnellisesti matkalla kohti aurinkoa tai taitaa jo ollakin siellä lämpimässä...*pikkuisen alkaa kyllä naama vihertää kun katsoo tuota lumimyrskyä ja sitten ajattelee JoHellea ;)*
Piipaa:pidä nyt vaan puolesi,vai oikeen kaffipaketin antoivat...Joulumieltä kerrassaan!!! Jos siihen vaan jättävät,niin kiitä niitä oikeen lehden yleisönpalstalla anteliaisuudesta ;)
Hei,ja sitten riemu-uutinen,ihanku toi täti alkais pakata kamppeitaan, siis ihanaa!!! *tuulettaa ja tekee voltteja silkasta riemusta*
Ja ensviikolla pitäs tulla veronpalautukset,eikös? Mies lupas hankkia meille paremman koneen,kun tää ei meinaa millään toimia,kun toi virusturva vie kaiken muistin tai jotain. En saa edes kuvia laitettua koneelle...Sit ku saadaan se kone,ni voisinki laittaa kuvan siihen truplien omaan postiin,mut se sit tosiaan veronpalautusten-jälkeisessä-elämässä ;)
Pitäs vissiin tehdä Leannat ja heittää känny pönttöön,josko sit sais senki uusittua ;)
Mutta nyt koitetaan lähettää tää ennenko taas lähtee sähköt ja siirrytään elämään aikakauteen ilman sähköjä...