Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****Truplat tiistaiseen temmellykseen*****

29.11.2005 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!!! Oon tosi onnellinen sun puolesta!!! Teillä on siellä hyvät laitteet!! Poistaa ylimääräiset paniikit ;)

Wau mahtavaa....

Mä vaan nuokun koneella ja sohvalla... jännittää aamulla neuvolaan...

Vierailija
22/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Huoh* Heti kärkeen pahoittelut, etten oo jaksanu tulla palstailee..! Enkä jaksa nytkään kommentoida.

Vkloppuna saatiin miehen kanssa mukavan kokoinen riita aikaseks. Minjan hoitoasioista!! :O Yritin miehelle selittää, kuin tärkeetä on et Minjalla on hyvä olla hoidossa (kenen kanssa ja missä sitten onkaan). Mua, etenkin lapsen äitinä, stressaa tällä hetkellä aika paljon tää töihin meno ja Minjan hoito :( Etenkin kun Minja ei oo mikään sosiaalisimmasta päästä oleva ja saattaa(!) stressaantua itekkin helposti tälläsistä asioista. (kokemusta on) Joten luulen että Minjan kanssa täytyy toimia erittäin huolellisesti, mun mentäessä töihin.. Antaa rakkautta ja tukea, sekä aikaa!

Edellisen kerran kun Minja meni hoitoon - vaikka menikin pphoitajalle! Ei se ollut mitenkään helppoo :( Meni reilut puol vuotta ennen kun Minja osas olla etes oma ittensä hoidossa..

Eli syystäkin jännitän nyt tätä tulevaa..! Asiaa kylläkin helpottaa se että Minja on mun siskolla ja aika paljon on myös mun äidillä - sitten joulukuun puolen välin paikkeilla enimmäkseen miehen kanssa. Hoitajat on siis super tuttuja :)

Joo, eli mies ei siis tätä oikein osannut nähdä näin Äidillisesti - vaan se lähinnä ajatteli käytännön juttuja tai mitä lie.. (hyvin tyypillistä ilmeisestikin miehillä *plääh*) Sanopa vielä että " Kyllähän sen voi viedä vaikka äitille (miehen äidille)..!" Jota Minja on nähny muutamia kertoja vuodessa. Ja ne asuu niin kaukana et miehen pitäs jäädä Minjan kanssa sinne yöks.

Tästä nous aika riita joka vielä sai mukavan päätöksen - en puhunu miehelle mitään ja mies lähti täältä ovet paukkuen omaan kotiin - sen jälkeen ei olla nähty :( (puhuttu kylläkin)

Mun osalta ainakin ilmassa leijuu vielä iso viha-pilvi tai ainakin sru-pilvi - en vaan osaa unohtaa riitaa tosta noin vaan! Pari päivää oon siis ollut aika itkunen ja kiukkunen..

Kaiken tän päälle mua stressaa tulevat työt (jo torstaina eka vuoro!) ja kaikki joulu hässäkät. Rahaa ei oo yhtään ja joululahjatkin pitäs ostaa - just ja just sain tänään tankattua vaivasella kympillä. Minjan joulukalenteri on vaiheessa - kämppä kaatopaikka ja jääkaappi tyhjä.

Hohhoijaa.. Ehkä ens viikolla helpottaa ja jaksaa hymyillä - kun/jos huomaa että työt ja Minjan hoitokin sujuu. [b]Kiitos kun sain purkaa - se helpottaa aina pikkasen[/b]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe, kiitos infosta. Toivotaan et Emmasanna sitte vaan makoilisi pelkästä halusta siel Tammisaares ;) Siis ettei muusta olisi kyse, jos siis siel ees on...

Talvikki, toivottavast ei tosiaan enempää negatiivisa asioita sinne annettas tulla.

Mulle tulee palautuksia mutta hyvin vähän, eli ei sillä tosiaan juhlimaan pääse, yhden lahjan tai pari jos sil sais :(

Missä muuten se Fiikuna on?? En ole kuullu aikoihin..

Hönttä, hauska tosiaan teidän 3vuotiaan letkautus tänään. Nuo lapset on kyllä aivan ihania :)

Jellona,ne tosiaan on ihania ne pikkuiset nutut ja jutut :) Niitä itsekkin olen 2 kertaan ihastellut, ja aina se yllättää kuinka pieniä ne olikaan ;)

Mutta juu, nyt meen muksuja paimentaa sänkyyn. Toinen tutiton yö lähtee -> eilinen olikin ihan ok mutta tunnin päästä heräs ja oli sellainen huuto et otin pojan vieree ja sillä selvittiin siitä. Saas nähä kuin tänä yönä käy...

Mutta nyt siis hommiin ja nukkumaan, öitä murut!!!

M ja paaper o ->menee kertomaan samalla miehelle työnimestä ;D