Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua yritetty iskeä kun olet ollut näkyvästi raskaana?

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viettämässä miehen synttäreitä ensin ravintolassa ja sen jälkeen vielä baarissa. Viikkoja oli tuolloin 37 eli olin hyvin näkyvästi raskaana, ei tarvinnut kenenkään arvuutella. Jo ravintolassa mua alkoi silmäilemään eräs mies. Katseli ja iski silmää, käänsin aina katseen pois päin. Ehdittiin olla baarissa tovi kun kyseinen mies seurueineen saapui paikalle. Mies tunki tiskillä viereeni ja lyöttäytyi juttusille. Sanoi ettei kiinnosta, mutta mies vain sitkeästi yritti. Jossain vaiheessa mieheni saapui paikalle ja esittelin hänet tälle randomille ja korostin sanaa aviomies. Tämä ihme tyyppi sitten alkoi kovasti kehumaan ulkonäköäni miehelleni ja oli kuin tilanne olisi täysin normaali, ihan kuin olisi sopivaa yrittää vikitellä vaimoa miehen nokan alta. Vielä kotiin lähdettäessä random heppu kysyi mieheltäni että josko hän saisi viedä minut kämpilleen. Oli omalla tavallaan huvittavaa, samalla kuitenkin tosi ärsyttävää.

Vierailija
2/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällä käsitys, että olemme ihan eron partaalla ja mä putuan syliin hetkenä minä hyvänsä. Ei sitten ilmeisesti tämä raskauskaan vakuuttanut, etten eroa suunnittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat 2 ja 3 tosin ovat malliesimerkkejä naisista, joilla on sen verta vankka huorapuun maine kylillä että raskaanakin tullaan ehdottelemaan. 2 on siitä hyvä vielä että vaikka on 37 viikolla raskaana, niin pitää mennä baariin "vähän tuulettumaan". Varmaan samassa baarissa raskauskil pantiin alulle, miesten vessassa kusilaaria vasten, isästä ei mitään varmuutta. Nyt joku spurgu siellä sut raskaana huomas, ja ajatteli että ennenkin olet kaikilta ottanut niin nyt olis hänen tilaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä