Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko suomalaiselle musta tukka, vai onko aina liian kova väri

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tummanruskeakaan, tiedoksi vain kaikille.

Vierailija
2/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sukuni on mustatukkaista jo syntyessään vaikka olemme supisuomalaisia.Entäs saamelaiset,hehän ovat suomalaisia tai romanit.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kyllä värjättynä varmasti liian kolkko, mutta tummanruskea joka tulee juuri ennen mustaa, ja näyttää käytännössä mustalta, voi sopia kauniisti. Kannattaa ainakin ensimmäinen väri laittaa kampaajalla.

Vierailija
4/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan, et nämä, jotka valtaosaa edustaa. Eli maantienvärisiä ja vaaleita luonnostaan. Itsellä kans äitini isä oli mustatukkainen vielä 80 vuotiaanakin, vaikka perus etelä-pohjalainen olikin. Geenit ei kyllä siirtyny...

Vierailija
5/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen supisuomalainen

Vierailija
6/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä "suomalainen" ei kerro vielä oikein mitään.

Mulla esmes on luonnostaan tumman, nätin kuparin ruskeet hiukset. Sopivat mulle hyvin. Valtavasti kehuja sain mys kun hiuksewt oli kokonaan mustaks värjätyt yhdessä vaiheessa.

Mulle nuo värit sopii, yllättävää sinänsä ku ihoni on aika kalpea, enkä edes kesäl rusketu oikein yhtään. Mut vieraatki on kehuneet että no.

Eli riippu paljon itsestäsi,sopiiko vai ei. Ei kaikille sovi, mut joillekin kyllä.

Vierailija
7/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tummanruskeakaan, tiedoksi vain kaikille.

kyllä mulle vaan sopii. Oikea väri on maantienharmaa, kesäsin jopa aika vaalea.

Vierailija
8/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt suomalaista jolle sopisi mustaksi värjätty.Suurin osa jotka sen virheen tekee valitsee vielä sen kaikkein huonoimman eli sinimustan.

Myötähäpeää aiheuttaa.Taitaa olla vieläkin muodissa oulu/kemi/rovaniemi alueella.

Vierailija
9/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt suomalaista jolle sopisi mustaksi värjätty.Suurin osa jotka sen virheen tekee valitsee vielä sen kaikkein huonoimman eli sinimustan.

Myötähäpeää aiheuttaa.Taitaa olla vieläkin muodissa oulu/kemi/rovaniemi alueella.

t. tuo, jolle kyll sopii musta, ihan pikimusta. tosin oma väri on se tumman ruskea, ehkä sitten jotenki senki takia..?

Vierailija
10/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se outoa, jos oma tukka ei sopisi. T. suomalainen