Lue keskustelun säännöt.
Pitkävihainen, kaikesta verisesti loukkaantuva mököttäjämies
23.09.2012 |
Koska semmoisen saa jättää? Ei juo, ei lyö, on lasten kanssa. On vaan kumppanina aivan h***tillisen raskas ja kaikki kommunikointi ihan mahdotonta. Mitään kritiikiksi millään tavalla tulkittavaa eli negatiivissävyistä asiaa ei voi ottaa puheeksi. Siitä vedetään heti herne nokkaan ja mökötys alkaa.
Milloin voin sanoa yrittäneeni tarpeeksi? Ei mua häiritse pyydellä anteeksi, mutta kun sekään ei auta mökötykseen ja mielen osottamiseen (joka voi siis käynnistyä ihan miten pienestä hyvänsä). 15 vuotta yhteiseloa takana ja en vaan enää meinaa jaksaa puhua pelkästään säästä, ettei toinen möksähdä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin ei taida olla ihan yhtä kamala tapaus kun sulla. Mutta kun itse olen nopeasti leppyvä, niin toisen päiväkausien mökötys tuntuu ihan kivireen vetämiseltä. Sellaisina kausina tulee aina mieleen että jaksaisko sitä rekeä vetää vai pääsisikö helpommalla ihan itsekseen.
Olen huomannut että nuo mökötykset ovat sidoksissa miehen stressitasoon -kun on muuten vaikeeta, niin on sitten kotonakin. Jos käytös olisi jatkuvaa, niin harkitsisin eroa vakavasti.