Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän uusi ottaa omavaltaisia oikeuksia lapsiini.Onko esim nämä teistä ok?

Vierailija
23.09.2012 |

-On heittänyt roskiin/kierrätykseen sellaisia vaatteita, jotka mielestään ei ole hyviä/muodikkaita/laadukkaita (joo oon ostanut osan lasten vaatteista kirppikseltä, oska olen aika köyhä, mut kummiskin puen lapset siististi ja nätisti) - kuitenkaan eivät osta itse lapsille mitään vaatteita, ja mä saan vain sen minimielarin

-On antanut yhdelle lapselleni hamsterin lemmikiksi kysymättä minulta mitään - lapsi vielä niin pieni,ettei voi huolehtia lemmikistä omatoimisesti, joten jäi mun vastuulle

-on leikannut kaikkien lasten hiukset niin kuin hänestä hyvältä näyttää

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitipuoli ja lasten äiti laittaa lapset usein meille likaisissa rääsyissä ja sitten jos erehdymme viemään lapset hänen luokseen ostamissamme kunnollisissa vaatteissa, niitä ei näy koskaan enää. Oletan, että hän myy ne samoin kuin lasten joululahjatkin, koska lapset kertovat, etteivät he ole nähneet niitä sen jälkeen.

Äiti hankki lapsille kanin muttei opettanut heitä hoitamaan eläintä. Ja tietenkin pakkasi eläimen mukaan, kun lapset tulivat lomalle. Meiltä kysymättä - lasten isä on pahasti allerginen, minkä hän hyvin tietää, joten tämän täytyi olla pelkkää kiusantekoa. Arvatkaa, kuka sitä pupuraukkaa hoiti? Lapset eivät olleet pätkääkään kiinnostuneita koko pupusta.

Ja hiukset sitten: tyttö inhoaa paksuja, kuumia, pitkiä hiuksiaan, eikä niihin ei saa koskea kukaan muu kuin äiti itse. No ei ole koskettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi