Oliko Hesarissa tänään tenavatähti Timo Turusen kuolinilmoitus?
Kommentit (39)
Vaimo ja kaksi lasta mm. jäi kaipaamaan
Oli syntynyt -80. Ristin tilalla nuotti, joten voisi sopia. Mihinköhän kuoli?
Ei ainakaan kevyesti googlailemalla löytynyt mitään lisätietoa siitä, oliko kyseessä juuri se tenavatähti. Ei ole omaa sivua Wikipediassakaan.
eli 1982 syntynyt ja muistaakseni vielä loppuvuodesta, eli vasta 29.
Olin lapsena fani. ;)
nimi ei tosin ole erikoinen. minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana suruna sielussain..
tenavatähti-timo on ainakin kisa-aikaan asunut pankakoskella, kuollut timo on keravalla syntynyt ja kuollut. näyttää myös timo noissa 1990 semifinaaleissa noin 7-8-vuotiaalta, ei suinkaan 10-vuotiaalta.
Timo Turunen on syntynyt 1982, eli ei ole sama henkilö.
Tuskin kys. ihminen, jos yhtään oikein muistan niin tämä laulajatapaus syntynyt -83.
... eli onko ilmoitus siitä oikeasta tenavatähti Timo Turusesta vai jostakin saman nimisestä laulajalupauksesta?
Onko kenelläkään ihan faktaa tietoa?
Luulisi että olisi laitettu nettiin joku tieto kuolemasta, jos olisi todella alkuperäinen tenavatähti Turunen.
Vahvistakaa joku tietävä. Pliis!
osaa lukea? Tenavatähtikilpailussa ollut Timo Turunen on syntynyt 1982, kyseessä on toinen samanniminen henkilö!
Onko varmuutta Timosta, onko nimenomaan se tenavatähti Turunen. Kukahan osaisi vastata virallisen tiedon.
Miten ihmisen mieli toimii. Mietin eilen Hesaria lukiessani, että miksi yht'äkkiä mun päässä soi Kim Lönnholmin "minä olen muistanut"... Hui.
Sama tai ei, surullista.
Oli syntynyt -80. Ristin tilalla nuotti, joten voisi sopia. Mihinköhän kuoli?