Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOLINTUSET TIISTAINA***

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä tulisko tänään lisää plussia.Toivotaan.Täti ei vielä ole kerennyt tänne, mutta varauduttu on jo.Kp27/27-31 ja tietysti toivossa on hyvä elää niin kauan kun ei menkat ala.Jos ei ala niin testaan varmaan perjantaina tai lauantaina uudestaan.S@ndeko se oli joka oli laihtunut pari kiloa viikossa?Hieno saavutus!Täytyy taas alkaa itsekin uudestaan kattomaan mitä tässä suuhunsa pistää.Olen kyllä tosi turvoksissa(niinku aina ennen menkkoja).Hauskaa päivää kaikille!

Vierailija
2/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla testattu!

Piiiiitkästä kierrosta tuli vieläkin pitempi, toivon mukaan elokuulle asti :).

Viimeset päivät on ollu semmosia, että oireiden puolesta olisin ollut ihmiessäni jos plussaa en olis saanu. Tosin samanmoista mulla on ollu negakiertojenkin lopussa :).

Olo on kyllä mieletön, vaikkakin yrittää ottaa nyt järki käteen meiningillä ja katsoo mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että on hurjasti tullut plussia viikonlopun aikoihin. Piti pikaisesti päivittää tiedot, kun en ole moneen päivään käynyt tietokoneella... Isot onniteluhalit kaikille!

Mainitsin hailean haileasta viivasta muistaakseni perjantaina... Uuden testin (acon10) tein sunnuntaina, eikä siihen sen selvempää plussaa tullut...tuijottipa sitä kuinka kovasti tahansa... Ja kuitenkin kun on noin herkkä testi kyseessä, niin olisihan siinä jo pitänyt näkyä, jos vauva olisi tulossa. Harmittaa kyllä vietävästi! Epäilenkin, että nuo haaleat viivat on olleet vain ja ainoastaan tuijottelulla aikaansaatuja, kun niin kovasti toivoo...

Oireita jota ollut:

*pissahätä parin tunnin välein

*tissit välillä aristaneet

*nännit laajentuneet, tummuneet ja nöpöttävät

ja lisäksi kipeät pari viime päivää

*tuntuu, että rinnat kasvaneet (miehenkin mielestä)

*alavatsan nipistely, tuntuu varsinkin istuessa nivusten lähistöllä

ja muutenkin alavatsasta on hyvin tietoinen koko ajan

*väsymys!!!

*kasvoissa iho huonontunut huomattavasti

Eikö näillä oireilla jo saisi toivoa plussaa.... kp 35/35....

Olipa omaa napaa ihan liiaksi asti. jos tekis vähän töitä, niin olisi muuta ajateltavaa hetkeksi...

Vierailija
4/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania plussauutisia tulee lisää koko ajan. Ihan pakko päästä aina aamusta lukemaan kuka on plussannut. Itse yritetään vielä pysyä peiton alla... Onnea seuraavaan yritykseen tädin yllättäneille.

Täällä meinaa eiliset lumet sulaa kokonaan pois, ja varmaan on aivan

raivon liukas keli kun mun pitää mennä parturiin. Toivottavasti sitä

pysyis tiellä. Mutta nyt vain näin lyhyesti ja lapsille laittaan aamupalaa.

Vierailija
5/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Vocifer! Opeaa, plussia senkun satelee!!!

Menkkoja ei ole näkynyt, mutta toisaalta mä jännitän niin paljon ettei ne varmaan siksikään tuu. Mun laskujen mukaan niiden olis pitänyt alkaa eilen, mutta pesun sivuilla olevan laskurin mukaan tänään? En tiä miten se ne laskee, mutta se antaa kierron pituudeksi 28 mutta tänään on jo 30/28, jos eka vuotopäivä on jo 1... Kai se laskee sitten nollasta ja eka onkin kun 1 päivä on mennyt..... ???

Eli vielä tänään odottelen ihan rauhassa (tuntematon käsite!!), muutenkin toi kierto saattaa heittää, eipä olis eka kerta...

Mutta olis se kiva synttärilahja se plussa......

Iloista tiistaita teille kaikille!!

äk

Vierailija
6/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla tekis mieli kyllä onnitella sua Cactus, ihan siltä nuo oireet kuulostaa! Jospa sä kuulut vaan niihin joilla tuo raskaushormoni nousee hitaammin tai hedelmöitys onkin ollut vähän myöhemmin kuin luulit. Mutta mä kyllä suna jo kipasisin ostamaan jonkun toisen testin vielä avuks. Pidän peukkuja!

Mä oottelen taas tän päivän puhelua sieltä prismasta. Eilen tarjosivat oikein hulppeaa hyvitystä, kakskymppii ja kaffepaketti.. Tällä hetkellä tuo tuntu jo ihan silkalta vittuilulta. Tänään muhun ottaa yhteyttä joku korkeempi arvonen ihminen sieltä konttorista ja katsotaan sitten mitä sanovat. Alko niin paljon nyppimään, että luulenpa rupeavani oikein kunnolla tappeluun, jos ei tarjous parane. Enhän mä nyt silkasta huvista menny heidän likasiin lattioihin liukastumaan..

Mutta nyt pitää alkaa valmstautua esikoisen muskariin! Pakko mennä sinne nilkuttamaan, kun ei ukkoa saa sinne lähtemään.

Oikein hauskaa päivää kaikille ja plussatuulosia taas puhaltelen!

piipaa kp 10/29 jokohan kohta se ovis ois jo ovella..

Vierailija
7/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cactus79: älä todellakaan vielä luovuta, sun oireet on just sitä ja se haaleaakin haaleampi haamu sieltä voipi tummua! Itsellä su aamuna todella haalea haamu (sai oikeesti tiirata valoa vasten) ja muistaakseni torstai aamuna jo/vasta vahva viiva. Ja sulla 35/35 joten toivoa on ja paljon!!! pidän peukkuja!

Toivottavasti mahd. moni pääsee pian liittymään elokuisiin odottajiin :)!!!

Vierailija
8/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa nyt 26/35-40. Alaselkää juilii tasaseen tahtiin ja emätin/kohtu tuntuu kipeeltä. Se kipu tuntuu jossain lantion sisällä keskellä (enhän vaikeasti selitä?). Vilunen olo on ollu nyt parin kolmen päivän aja enkä aamuisin meinaa pässtä sängystä ylös. Tässä kierrossa on kyllä tehty touhailun ennätykset, kp 9-23 10 kertaa! Ja tässä tulee nyt se kysymys: Voiko paikat tulla näin viiveellä kipeeksi touhailusta ja flunssaa pukkaa päälle vai olisko se, tiedätte kyllä mitä?

Vierailija
9/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa elolintuset!

Sori, vaihdoin nimimerkkini joulumantelista Mantseen, koska toivon että minulla on syytä roikkua näillä sivuilla vielä ensi vuonnakin enkä sitten halua enää olla mitään jouluista...

Sitten siihen tärkeimpään:minäkin sain tänä aamuna testiin haalean viivan! Kai se sitten plussa on, mutta ajattelin testata uudestaan loppuviikolla, nyt vasta kp 24/25-28. Olen vielä epävarma, voiko tämä olla totta. Vatsaa nipistellyt oudosti, ei vielä muita oireita. Pelkään että olen vain kuvitellut sen viivan testiin.. Kunpa nyt vaan kaikki menisi hyvin.

Onnea muille plussanneille ja hyvää päivänjatkoa kaikille!!

Terveisin onnellisesti hämmentynyt Mantse

Vierailija
10/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia plussia tuntuukin satelevan nyt oikein mukavasti!

Itse edelleen piinailen kp 30/32-35 ja yritän olla ajattelematta koko asiaa! Odottelen ensi viikon lopulle ja sitten testaan jos on vielä aihetta.

Äsken paistoin joulutorttuja ja lurps, kun olivat hyviä!

Eipä tässä itsellä oikeastaan ole uusia uutisia, kun pitää vielä viikko odotella!

Piretta

Vierailija
11/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] ONNEA PLUSSANNEILLE! [/color]

On ihanaa käydä lukemassa pinoja, kun plussauutisia satelee. Toivottavasti pääsisin itsekin mukaan plussamatkalle!

Kp28/27-31 menossa ja ei ole oireita mihinkään suuntaan. Laskeskelin tuossa, että koska sain esikoisesta plussan ja koska samalla kaavalla seuraava mahdollinen plussan näkyminen olisi. Esikoisesta sain plussan rv 4+3 ja nyt tässä kierrossa olisi menossa vasta rv 3+4, joten plussan näkymiseen saattaa mennä aikaa. Yksi testi kaapissa kyllä polttelisi!

Kaikkea hassua sitä tulee laskeskeltua näin kuumeillessa!

Onnea vielä plussanneille, tärppionnea pupuilijoille ja plussasäteitä piinailijoille!

Vierailija
12/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän utelen, että oletteko saaneet tyttönne allergiatesteistä mitään vastauksia? Vai olittekos vielä käyneetkään niissä? Toivottavasti tekin saisitte helpotusta elämäänne!

Piretta

Vierailija
13/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeiden tulokset ollaan saatu ja kaikki viljat sekä maito antoivat negatiivisen tuloksen! Nyt sitten perjantaina mennään vielä brickeillä katsomaan vihannessarja ja kananmuna, kala ja soija.

Hyvin typy voi kun ruokavaliosta on nyt jätetty pois kananmuna, pähkinät ja soija. Hirveästi vaan erilaisia ihorasvoja kuluu, kun yritetään löytää paras vaihtoehto.

Pikku hiljaa voittoa kohti! Täytyy vaan toivoa, että mahdollinen toinen lapsi pääsisi helpommalla!

Vierailija
14/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa ja AuroraM...

Asioilla käydessäni pistäydyin myös Apteekissa. Ostin Apteekin oman testin, mutta yritän olla vielä tekemättä sitä. Kuitenkin tuntuu, että sen herkkyys ei välttämättä vielä näyttäisi, niin olis varmaan hyvä sinnitellä pari päivää...

Vaikka se onkin kovin hankalaa, kun tietää sen olevan tuolla kaapissa!!!

Vierailija
15/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan vielä tänne kuumeilijoiden puolelle ja täällähän alkaa tulla plussia oikein urakalla!! Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille!

En oikein osaa siirtyä tuonne odottajien puolelle, varmaan pari kertaa tullut käytyä. Mutta toisaalta ei vielä ole raskausoireita suuntaan eikä toiseen, joten raskaus ei vielä tunnukaan todelliselta. Vointi on siis erinomainen ja itse asiassa unohdan aina välillä lahjakkaasti koko asian!

Nyt takaisin töiden pariin ja sitten hakemaan neitiä tarkasta.

Plussaonnea!!

Pantoufle 5+1

Vierailija
16/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että

Vierailija
17/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on uusi Elolintunen, toivottavasti tulemme kaikki sankoin joukoin perässä! Kävin jo listautumassa tuonne ja ajattelin osallistua kirjoitteluun enemmän. Aikaisemmin olen lähinnä taustaillut jo esikoisen (tyttö 03/04) ajoista lähtien enemmän ja vähemmän. Aluksi oltiin aloittamassa plussan tavoittelemista vasta tulevana keväänä, mutta pitkän pohdinnan tuloksena se aikaistui ja aloitettiin jo nyt, tulee jos on tullakseen -menetelmällä. Esikoista yritettiin puolisen vuotta, jonka aikana yksi alkuraskauden km. Tuolloin heti ensimmäisestä kierrosta km:n jälkeen tärppäsi. Nyt kuitenkin kp 14/30-32, joten ovis olis piakkoin tulollaan!

Vierailija
18/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu touhus äsken sylissäni ja painoin väärää nappulaa!

Yritetään siis uudestaan.

Eli Hannako: Hienoa, että tytöllänne ei ollut noita vaikeimpia allergioita, vaikka onhan mahd. soija-allergiakin hankala, kun sitä tungetaan joka paikkaan!

Aivan, toivotaan, että seuraava lapsi selviää helpommalla! Vaikka useinhan jos esikoisella on allergiaa on sitä myös seuraavalla lapsella ja varsinkin jos ne on peritty vanhemmilta. Mutta onhan siinä se hyvä puoli, että tokalla lapsella voi jo oireista epäillä allergioita! Kun me ainakin oltiin aluksi ihan ummikkoja tän esikoisen kanssa!

Toivottavasti kaikesta huolimatta plussataan piakkoin ja saadaan omat ihanat pikkukakkoset!

Piretta

Vierailija
19/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin tehdä lapsosten kanssa iltapalaksi tänään joulutorttuja. (lue: äiti halusi)

Mietin täällä, että kun nyt tänään selkeästi olen huomannut nuo ovislimat niin riittääkö kun eilen illalla touhuiltiin miehen kanssa??? Tai siis voiko se riittää? En oikein ole tarkkaan perillä, että milloin se ovis sit on jos tänään on limat. Toivottavasti kuitenkin päästäisiin viel parantamaan mahdollisuuksia... :)

On tää vaan jännää vaik kolmatta jo kuumeilen. Meillä tilanne sellainen, et mies ei kuumeile. Hänelle riittäis kaksi lasta hyvinkin. Uskoisin kuitenkin, ettei se vaikuta hänen rakkauteensa mahdollista tulevaa lasta kohtaan... Onko ketään kenellä suurinpiirtein samanlainen tilanne, että mies ei nyt välttämättä halua uutta lasta, mutta " tekee" kuitenkin?

babyunelma kp 14/28-30

Vierailija
20/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi näytti negaa, nyt siis 30/28..... Menkatkaan eivät kuitenkaan ole alkaneet. Nyt itkettää, harmittaa, vituttaa....

Paskat synttärit, sanon minä!

Nyt vedän lasillisen punaviiniä sanoo ohjeet mitä tahansa!

äk pahalla päällä