Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOLINTUSET TIISTAINA***

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mega onnittelut Karmiinille & kumppaneille :) odottakaahan vaan kyllä me perästä tullaan, jos ei tässä kuussa niin sitten seuraavassa...

Äitikuu: Voi vidalis :( Toivottavasti tilanne ratkeaa suuntaan tai toiseen.

Täällä ei mitään uutta saati ihmeellistä. testipäivään aikaa 11 päivää.

Vierailija
22/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin viimein mukaan elolintusiin " kuumeilemaan" .. Laitoin äskettäin tietoni listalle, ja ihan kahdessa osassa vielä... heh! Sivustakatsojana olen ollut täällä jo hetken aikaa, mutta kun ensimmäinen raskauteni päättyi ikävästi lääkkeelliseen tyhjennykseen syyskuussa, olen sen jälkeen ollut aika varuillani, vaikka vauvakuume onkin melkoinen.

Syyskuun jälkeen kierrot ovat olleet enemmän tai vähemmän sekaisin, ja ainakin lyhentyneet selvästi normaalista. Viime kierrossa toivoin jo onnistumista, kun menkat olivat niin " mitäänsanomattomat" , mutta niin taisi olla ovulaationkin laita... Se hyvä puoli asiassa kuitenkin, että lyhyen kierron ansiosta siirryin nyt vain elokuun alusta elokuun loppuun.

Hormonitoimintaa ihmetellessäni olen jo huomaamatta edennyt kp10, ja selkeä ovulaatiohan on käsillä ihan just nyt..! Toivonkin kovasti onnea ja menestystä tähän kiertoon niin omaan napaan kuin kaikille muillekin! Paljon on jo elolintusille plussia tullut, ja toivottavasti niitä tulee vielä paljon, paljon lisää joulukuunkin puolella...

Toiveikkain terveisin, Kumkwatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 36 menossa, eikä tätiä näy eikä kuulu. Viimeisimmät kierrot on ollu aika lailla 30 päivää. Oon tässä kierrossa testannu jo pari-kolme negaakin, viimeksi eilen. Alkaa jo ahdistamaan, kun ei tiedä, mikä nyt vaivaa, kun ei edes tätiä kuulu. Ja nega tuottaa aina uuden pettymyksen, eikä niihin pettymyksiin totu, vaikka niitä on jo tullut useita. Kohta on vuosi yritystä täynnä ilman tulosta...

Pitäisiköhän kohta ottaa ovistikut käyttöön vai marssia vaan suoraan lekurille?