♥SYYSTAAPEROIDEN TIISTAI♥
Kommentit (24)
En ole oikein jaksanut kirjoitella, vaikkakin olen lukenut pinoja joka päivä. Minä alan olla jokseenkin lopussa, enkä oikein tiedä miten tästä jatkaisi. Kepa nukkuu huonosti ja minä vielä huonommin. Jos Kepa nukkuu tosi hyvin, en minä saa unta. Sitten valvon ja ahdistun, kun ajattelen, että pitäisi jaksaa herätä. Miehen kanssa sukset on niin ristissä kuin olla saattaa. Hän ei tahdo ymmärtää, että minä en nyt vaan jaksa enää.
Hirmuisesti on alkanut ahdistamaan tämä " korvaamattomuus" . Että miksi on Kepasta opetettu sellainen, että äiti syöttää, äiti nukuttaa. Sitten jos äiti ei ole vieressä, niin huuto alkaa. Ja kun on väsynyt, ei jaksaisi millään sitä sydäntä riipivää itkua kuunnella, mutta ei jaksaisi oikein muutakaan tehdä. Kai se pitäisi vaan kestää, mutta kun tuntuu niin pahalta. Raskasta on myös, kun pitää vaan yrittää olla pirteä ja iloinen ja jaksava, kun tekisi mieli vaan itkeä ja itkeä. Varmaan pitäisi illat käyttää siihen itkemiseen, kun Kepa nukkuu.
Nyt pikkuinen on vielä kipeänä. Sai raukka pahan flunssan vaarilta. Juuri kun oltiin parannuttu edellisestä, niin sitten saatiin toinen. Mutta tätähän se on monessa perheessä näemmä.
Mutta juu, joulua aletaan mekin valmistella. Koristeet kaivettiin esille, mutta sain aikaiseksi vain tähden ripustaa ikkunaan. Joulukalenterin väkäsin, mutta en taida jaksaa keksiä siihen mitään täytettä.
Joululahjoja en oikestaan toivo. Kun ostetaan uudet rattaat ja telkkari, niin siinä on lahjaa kylliksi. Ehkä jos jonkun kirjan ja namia, niin saisi sitten lekotella joulupyhinä. ja ehkä muutaman hetken aivan itselle.
Kukkuulle suurenmoiset onnittelut!
Kerppu, voi pientä Sassaa. Toivottavasti suunta alkaa pian mennä parempaan.
Kepa raasu nukahti samantien kun pää osui tyynyyn. Kuumetta oli 38,1. Toivottavasti suppo helpottaa oloa.
Pakko mennä,
Leppis
Tuttis, ei löytynyt Anttilasta kuin ihan pikkuinen kippi ja Citymarketissa ei ollut koko leluja. Täytyy kattoa siis lelukaupasta, kun sellaiseen pääsen seuraavaksi.
Joku taisi kysellä kalentereista. Kuvapaikka on nettikaupan nimi josta ollaan kai tilaamassa. Kunhan saa sen maksusysteemin kuntoon.
Nyt rupean ostamaan lentolippuja! :)
T: Ynis
Käytii 25min päivällä räntäsatessa ku sisällä on kökitty ni typy ei ole kovin viehättävää seuraa..kitinää,kitinää!!Onneks pääsin jumppaa :-)
Ynis:Mitä lippuja?Minne matka?Onko menny ihan ohi...ilmeiseti ilman tyttöjä,sitä kai te aloitte harjotella vklna.......
Leppikselle paljon voimia ja Kepalla tervehtymissäteitä ja paljon unihiekkaa........****...............***.*..............***............
Nukutus puuhiin...
jatu
siis molemmissa mummuloissa vietämme joulun. Meinasi unohtua välistä että missä molemmissa.