+++ENSIKOIDEN TIISTAI+++
Kommentit (32)
rakkaat kanssasisareni; täällä ollaan taas!
Ihan ensiksi tsemppihalit Muppelille ja Pikkuiselle. Ei näissä tilanteissa oikein pysty sanomaan mitään : ( Täällä sitä myötäeletään kuitenkin, tilanteessa kuin tilanteessa.
Tää on niin ihanan empaattinen palsta, että jos täältä ei saa tukea, niin ei sitten mistään.
Ja nyt tiedoksenne; ei onneksi tarvinnut " tuhlata" testiä, täti ilmestyi ip:n kaffetauolla ilokseni... Noh, piinailut on taas piinailtu tältä erää, uutta putkeen vaan ; ) Onkohan mulla nyt kp 1 kun täti tuli n. klo 15? Vai onko huominen vasta kp 1?
Ja tosissaan: ei edes harmita, koska mulla ei ollut yhtään raskaanoleva fiilis, niin tiesin toisaalta että täti on tuloillaan.
Lähden tästä illan harrastuksiin, ja pääsen varmaan vasta huomenissa koneelle taas. Positiivista iltaa kaikille!!
toivottaa Jessica
kaamea tilanne tuo, että eka luvataan ja sit otetaan pois! Toivotaan nyt sit kuitenkin " parasta" eli että tuli kerralla ulos, leikkaukset ei oo koskaan kivoja.
Mulla on ollut vähän masennus-päivä tänään. Olen yrittänyt itseäni tsempata, mutta ei auta kuin valittaa täällä, kun ei tää olo tästä parane:
oletin ovuloineeni viikonloppuna, kun sain lauantaina testiin 2 viivaa, mutta lämmöt ei oo vielä nousseet enkä oikein tiedä mitä tää nyt sit tarkoittaa. Viikonloppuna en mittaillut, kun silloin lämmöt aina, läpi kierron, muutenkin koholla, mutta eilen ja tänään edelleen ne vaan alhaalla pysyy (aiemmissa kierroissa ei kertaakaan oviksen jälkeen ole lämmöt olleet alhaalla, vaikka muuten heitelleetkin välillä). Onko tää nyt sit ovikseton kierto? Jostain olin lukevinani, että pco-potilailla saattaa lh:ta olla elimistössä enemmän kuin muilla, mutta ovista ei silti tapahdu. Mitä jos mulla onkin sittenkin se pco? Jos lämmöt ei huomisaamuna oo nousseet, varaan kyllä ajan lekurille!
Harmittaa, kun pupuilut ois just sopivasti osuneet kohdille, mutta nyt näyttää siltä, että ei oo toivoa raskautumisesta. Voikohan muuten noi testit näyttää väärän +-tuloksen? En nyt enää lauantain jälkeen oo tikkuun pissinyt, joten ei hajua viivoista näitä päivinä.
Ull-maij: jos sua mietityttää, niin mä kyllä suosittelen menemään lääkäriin jo oman mielenterveyden takia. Mun näkemys on se, että jos joku asia vaivaa, kannattaa siitä puhua tarvittaessa ammattilaisen kanssa. Ainahan se voi rauheoitella ja kehoitta vielä oottamaan, mutta jos sit oiskin jotain häikkää, niin mua ainakin ottaisi päähän, että oon vuoden odotellut. En nyt muista minkä ikäinen oot, mutta mulla kun on toi 30v mittarissa, niin ei tässä nyt enää vuosikausia jouda oottelemaan, varsinkin kun mä haluan enempi kuin yhden lapsen.
Sori nyt tää valitusviesti ja omanapaisuus! Koitetaan toipua huomiseksi! :)
pahoittelut Jessicalle tädin saapumisesta! Samperin eukko kans sit löytää joka paikkaan!
Missäs muuten Hemuli, Mooli eikä Quierookaan oo tänään näkynyt?
Q: Toivotaan ehdottomasti että 10 % voittaa!!!! Se on kuitenkin aika suuri määrä! Tsemmpihaleja täältä =)
Vociferille oikein mahtavan ihanat onnittelut kahden viivan johdosta!!! Aivan ihanaa =) Tahtoo kanssa!!!
jessica2: Pahoittelut sen typerän akan tulosta vierailulle. Ärsyttävät akat vois olla tulematta silloin kun ei kutsuakaan ole lähetetty!!! Epäkohteliasta =(
pikkuinen: olen todella pahoillani km:sta =( *Tsemmpihaleja myös sinulle*
Diotima: Eikö ollut ihanaa päästellä kaikkea kakkaa suustansa tänne?!? Se tekee gutaa... omanapaisuus sallitaan aina täällä meidän kesken!!!
Siis omaan napaan... kp 19/25-31. Tuntuu että päivät menee superhitaasti. Miehelle olen puhunut, että eikö olis ihanaa kun meillä olis täällä pikkuinen vauva. Ja se aina vastaa niin suloisesti, että olis se =) Lyhyesti ja ytimekkäästi, mutta tunnen mieheni. Se on paljon se!
Koko ajan yritän tosiaan miettiä, että mitä oireita voisi olla. Ihan älytöntä, mutta minkäs sille " kuumeelle" mahtaa!??! Nyt olen löytänyt päänsäryn ja väsymyksen. Ja yrittänyt karkoittaa mielestä että no mullahan on melkein aina pää muutenkin kipeä.... ja väsyttää koska on niin pirun pimeetä.... Ei ne oireet niistä johdu, vaan siitä että masuun on muuttanut asukki!!! Tietenkin! Eikö niin?? Ollanhan kaikki samaa mieltä?!?!? Olispa se tosi kivaa!!!
++++
[color=DarkCyan] (((((iso lohtu hali))))) [/color] sullekin. Mulla vähän sama tilanne, kun minäkin *oletin* ovuloineeni (ehkä) su kp15 (kaksi milteimpä tasa vahvaa viiva poppas ovistestiin), mutta lämmöt eivät sen sijaan ole edes hetkellisesti käyneet koholla :( Pupuiltu kyllä ollaan, viimeksi äsken ;), mutta saas sitten nähdä... seuraavasta kierrosta rupean sitten popsimaan niitä clomeja :/ Mun käsitys on, ettei niiden testien pitäisi kyllä väärää tulosta näyttää, mutta olen kyllä lukenut, että joillakin tikkujen mukaan ei ole ollut ovulaatioita, mutta siltikin ovat raskautuneet. bd bd bd bd bd
Blaah, tylsää... Eilen oli toiveet ihan huipussaan ja tänään taas täysin päinvastanen olo. Ihan semmonen ku tädin tehdessä tuloaan. Ei mitään erityisiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen, vain tätimäinen olo. Kunpa se nyt kuitenkaan ei löytäisi tänne...
Pitäs kai askarrella tuo joulukalenteri loppuun, kun huomisiltana ei enää ole aikaa paneutua siihen...
Voi Pikkuinen..hirmu kurjaa:( ..ja just tänään päivällä aattelin, kun on niin paljon plussanneita enskoja, että toivottavasti kenelläkään ei mene raskaus kesken:(((( Voimia sulle!
Vociferille onnittelut:)
Uudet enskat tervetuloa mukavaan joukkoon!!
oma napa:kp 28/29-42..ei tätituntemuksia ja hyvä niin kun oviksen tikutin vasta kp 19..tätiliinillä on porttikielto mun luo;)
Mä unohdin sut Muppeli:( Otan osaa, voimia ja jaksamista sullekkin.
Kyllä tässä jo voidaan vähän paremmin. Kiitos teille, kun ootte niin ihania ja jaksatte lohduttaa. [color=Crimson ] ♥♥♥
Pahoitteluni pikkuiselle,voi miten kurjaa,epäreiluu!!!Hali!
Ja Muppelille osanottoni,haleja sinnekin!
Ei hitsi miten paljon mä toivon sitä plussaa taas...millo se tulee?!En voi käsittää miltä tuntus tuijottaa kahta viivaa tikussa,ois se vaa nii uskomatonta että täh minäkö raskaana....tulis nyt hittolainen se päivä,en jaksa oottaa enääääää!!!!Vaikka pakkoha se on....Miksei joskus vois joku asia onnistua tässä elämässä sillee helposti?
Misäs mooli luuraa?Joko on simpat laskettu liikenteeseen?Onkos booli maistunu?
Mitäköhän kuuluu laraleille ja justagirlille?
Mua koskee mahaa ja nyt sit tietysti hyvän mielikuvituksen omaavana hulluna elättelen toiveita että siellä se solumöykky nuppuni on nyt sitten kiinnittymässä...hohhoijaa,kaikkee tää teettää,mulla nyt oviksesta noin 4-5 pv.Viikonloppuna voiki sitte ruveta bongailemaan niitä raskausoireita..hihiiii..........
Onko mun Quiero piristyny yhtään?Halejaa,toivoa on!
Kaikille plussa-ja ovisonneee!!!!!!!!!!!!!!!!
No voi höh! Olin jo kirjoittanut koko viestin ja kun piti lähettää se niin painoinkin vahingossa Peruuta-nappia! Tollo mikä tollo! Yritän nyt muistella, mitä juuri kirjoitinkaan...
Eli kiitos taas teille kaikille ystävällisistä sanoistanne! Olen päättänyt, että en odota mitään, niin en sitten pety niin kovin, kun täti taas kurvaa paikalle. Kuukausittaisen kuumeilun sijaan olen siirtynyt vain haartaasti toivomaan, että meidän unelma jonain kauniina päivänä toteutuisi ja että me saatais ihan oma lapsi. Se ei varmaan tapahdu ihan huomenna eikä ehkä kovin piankaan, mutta uskon ja toivon, että joskus meille se onni vielä suodaan!
Ovis on nyt ihan 100% varmasti ollut, rinnat on niin älyttömän kipeenä! Tällaista ei ole ollut kuin ihan muutaman kerran alkuvuodesta ja kerran kesällä, taisi olla heinäkuussa. Joten kyllä rintojen kipeytyminen mulla siis merkitsee juuri ovulaation jälkeistä aikaa, tulipahan sekin selvitettyä. Eilen illalla tää alkoi ja kestää varmaan viikon, voi kääks!
No, mutta nyt huomio omasta navasta muihin asioihin!
♥ Pikkuiselle iso (((((lohtuhali)))), todella surullisia uutisia. :( Jaksuja sinulle ja miehellesi, on se niin väärin!
♥ Muppelille myös osanotto suruun.
♥ Tyhmä tätsy kun kiusaa meidän jessicaa! Olin jo niin toiveikas sun suhteen... No, mutta nyt sitten vaan hemmottelet itseäsi ja nollaat ajatukset niin olet entistä paremmassa kisakunnossa uudessa kierrossa!
♥ Vociferille hurrrrrrrrrrrrrrrrjat onnittelut ihanasta uutisesta! Jee, teille tulee vauva! Onnea!!!
♥ Ja Diolle vielä kommentteja:
Diotima:
Jostain olin lukevinani, että pco-potilailla saattaa lh:ta olla elimistössä enemmän kuin muilla, mutta ovista ei silti tapahdu. Mitä jos mulla onkin sittenkin se pco? Voikohan muuten noi testit näyttää väärän +-tuloksen?
Muistelen Väestöliiton lääkärin puhuneen mulle juurikin jotain tuon suuntaista, eli että pcossa lh-pitoisuus voi olla koholla ja siksi tikut näyttää mitä sattuu. Kysypäs vielä omalta guneltäsi uudestaan!
-Q-
Kiitos Diotimalle ja keinuhepolle ja olikohan vielä muita osaan otosta :(
Vocifer:lle paljon [color=Crimson] OnNeA [/color] + johdosta !!
pikkuiselle iso voima (((((hali))))) ja pahoittelut keskenmenosta, epäreilua, kun tuollaista tapahtuu :(
Ja tervetulosa sannamaria!!
Nimigalluppi: Meillä on kans monta nimi vaihtoehtoa kirjoitettu oikein ylös, kun on tullut mieleen sopiva nimi. Tuntuu, että tytöille olis enemmän ja helpompi keksiä nimiä, kun taas pojille on vaikeampi keksiä sellaista (lyhyttä), ytimekästä ja jokseenkin myös erikoista (mutta joka myös löytyis kalenterista).
Nyt menossa kp17. Sain tänään siivottua, kiva :) viikonloppuna, kun saatiin niitä suru uutisia, niin ei oikein jaksanu mitään tehä.
Muistikohan nyt kaikki... *miettii*
[color=Green] Ootte Kaikki Ihania!!