Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 v. ja saanut elämäni aikana yhden kutsun häihin.

Vierailija
22.09.2012 |

Monet tuntuvat käyneen kymmenissä häissä - miten se on mahdollista? Monissako häissä te olette käyneet - kertokaa myös ikänne, kiitos.

Mulla on pari hyvää ystävää ja toinen heistä meni naimisiin ja sinne mut kutsuttiin. Veli meni naimisiin maistraatissa eikä kutsunut ja sisko ei ole mennyt naimisiin. Naimisiin menneet duunikaverit ei ole niin hyvä ystäviä että olisivat kutsuneet.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena kahdeksat häät ja yhdet omat :)

Ikää

Vierailija
2/61 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja 4 hääkutsua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sääkää niitä kakun parhaimpia kirsikoita ole, jos tossa iässä jo kahdet omat häät ollu.

Mihkä vielä kerkiätkään?

ohis

että mites nyt suu pannaan. :D -rva 26v-

Vierailija
4/61 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan olla sen ikäisiä, että serkut ja kaverit on naimisissa tai jos menevät vasta nyt, niin ilman seremonioita. Toisaalta myöskään kummilapset, omat lapset jne. ei ole siinä iässä.

Ikää meillä 37 ja 43.

Vierailija
5/61 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidet, lapsena neljät, jotka muistan. Saattaa olla useampikin.

Ikää 48.

Vierailija
6/61 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 44v.

Vierailija
7/61 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ehkä neljissä häissä. Aikuisena 2 sukulaishäät ja kutsuttu on kolmiin kavereiden häihin joista vain yksiin menin (minusta on kurja olla häissä jossa en tunne juuri ketään muuta kuin hääparin enkä muutenkaan piittaa juhlimisesta).

Lähiaikoina ei varmaan juurikaan tule kutsuja, onneksi.

ikää 40v

Vierailija
8/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 36 v. Kaveri tuossa vieressä huikkasi olleensa vieraana 21:ssä häissä, ikää hänellä 38 v.

Vierailija
9/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa ollut vieraana häissä. Ekan kerran niin pikkutyttönä, etten muista kuin mekkoni värin. Kolmesti aikuisiällä.

Vierailija
10/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä heikommat sosiaaliset verkostot, sitä vähemmän tulee hääkutsuja.

Jos sulle tullut tuohon ikään mennessä vain yks hääkutsu, sussa lienee jotain vikaa, eli olet hyvin ikävä ihminen tai antisosiaalinen erakkotyyppi tai sit sulla on muita elämääsi rajoittavia ongelmia. Osuinko oikeaan?

P.S. oon 28 v.

Vierailija
11/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittainhan tuo riippuu suvun ja puolison suvun koosta ja tiiviydestä. Mulla ikää 36, takana yhdet omat ja ehkä 30 muiden häät. Pääasiassa ystävien häitä, mutta muutama serkku/ miehen serkku joukossa.

Vierailija
12/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollut tosi monissa häissä, en jaksa laskea monessako.. Mutta suurin osa on ollut sukulaisten häitä, tätien, setien, serkkujen ja siskosten.

Vierailija
13/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä heikommat sosiaaliset verkostot, sitä vähemmän tulee hääkutsuja.

Jos sulle tullut tuohon ikään mennessä vain yks hääkutsu, sussa lienee jotain vikaa, eli olet hyvin ikävä ihminen tai antisosiaalinen erakkotyyppi tai sit sulla on muita elämääsi rajoittavia ongelmia. Osuinko oikeaan?

P.S. oon 28 v.

Mihkä vielä kerkiätkään?

ohis

Vierailija
14/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 28v. ja takana 15 häät + ensi kevääksi, kesäksi ja syksyksi tulossa 4 kutsua. Viimeiset kesät on kyllä rytmittyneet aika lailla toisten ja omien häiden mukaan. Olen ollut kaasona 3 kertaa ja siihen päälle vielä omat häät, alkaa jo hiukan olla kiintiö täynnä, vaikka kunniatehtävähän se tietty on. Se vaan kun menee aina oma loma sitten järjestelyissä ja muutenkin aika monta kesäviikonloppua istuttu häissä viime vuosina :-/.

Lapsena (alle 15v.) olen ollut 6 kertaa häissä (iso suku).

Sitten tuli pitkä tauko, kunnes alkoi kaveripiiri mieheni puolelta vakiintua (ovat pääosin hiukan vanhempia kuin minä). Häitä on juhlittu sillä porukalla 4 kertaa.

Sitten oli omat häät, 1x :)

Minun kaveripiiri on nyt kahtena edellisenä kesänä alkanut mennä naimisiin, häitä yhteensä 3, joista kaikissa tosiaan kaasona. Nyt syksyllä oli vielä yhdet häät, mukavaa vaihtelua kesähäihin :).

Tiedossa on nyt oman siskoni, miehen siskon ja kahden kaverin häät, kaikkiin jo epävirallisesti kutsuttu. Voipi olla, että lisää pukkaa ja joka tapauksessa tiedossa varmaan 10 häät vielä lähivuosina ennen kuin seurustelevat parit kaveripiirista, sisarukset ja serkut on naimisissa. Huh. Ei mitään ihan halpaakaan lystiä...

Vierailija
15/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksissa häissä. Siskoni ja yhden kaverini. Kolme muuta kutsua on tullut avomieheni puolelta, mutta en päässyt niihin synnytyksien takia.

Vierailija
16/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olen mennyt

N36

Vierailija
17/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuo aikaisempikin?

No, sit mä olen ollut ehkä noin 50 kertaa häissä.

Helvetin iso suku, helvetin paljon serkkuja, helvetin paljon ties mitä.

N36 Alun perin Etelä-Pohjanmaalta

Vierailija
18/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään muistan olleeni vieraana 10 häissä. Kutsu on tullut hieman useampiin, mutta kaikkiin ei vain syystä tai toisesta ole päässyt.

Vierailija
19/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sanotaan että olen saanut vain kaksi kutsua häihin.

Lasketteko te tosiaan, että jos teidän vanhemmille on lähetetty hääkutsu tyyliin Pertti Jortikka perheineen, niin se kutsu on myös teille?

Juu onhan se perheelle, mutta ette te sitä olisi muuten saaneet kuin perheen takia.

Olen ollut elämäni aikana ehkä 20-30 häissä. N. 10 häissä "aikuisiällä" jolloin kutsu on tullut minun nimelläni.

Vierailija
20/61 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kutsuttu. Kerran lapsena sukulaisen häissä. Muutama kaveri on mennyt naimisiin, yksi ulkomailla ja pari maistraatissa eikä ole sinne kutsuttu. Mutta kiitos tästä ap, luulin olevani jotenkin ainoa laatuani. No, tämän ketjun perusteella meitä on kaksi..