* pUoLuKkAiSeT TiIsTaIsSa *
Kommentit (22)
JJ:onnea 30 johdosta! Eiköhän se Tuutti oo sitten sylissä ;O) Mutta eikös se ollut niin että pitäis kuitenkin olla 3000 g syntyessä? Veljen poika oli 3100 ja sairaalassa sanottiin että isompikin sais olla.. Toisaalta jos on isonkokoinen niin kyllähän mä ymmärrän mitä siinä voi pelätä, serkun lapset oli syntyessään 4,5- 5,1 kiloisia.. mutta sen se sanoi ettei oo koskaan ollut sit enää millään mitään väliä kun sai vauvan syliin.. ;O)
Luumuhillo: kivaa että oot paremmalla mielellä! Eiköhän sen miehenkin on jossain vaiheessa tajuttava että mielialat VAIHTELEE!! (kun on näin herkästä asiasta puhe)
Mutta kerrompa vielä sellaista, mitä en oo kertonut vissiin aikaisemmin: minä ja mun hyvä työkaveri, joka on ollut jo ~10v yhessä miehensä kanssa ja saa edelleen kieltävän vastauksen vauva-prijekstiin (sellainen ETTEI KOSKAAN), niin me ollaan nyt päätetty ja tehty " sopimus" että ruvetaan yrittään vauvaa viim. vuodenvaihteessa ja ollaan helmikuun loppuun mennessä raskaana ;O) No kun mun mies on jo oikeastaan suostunut siihen, niin työkaveri ei sit enään odota vaan sitten otetaan jyreämmät aseet esiin. Vaihtoehtona on esim hedelmöityshoidot (->ehkä ero). Ja mä tosiaan toivon että erit. hänen kohdallaa kaikki onnistuu mahd nopsasti ja kivuttomasti, kun oikeastaan 35 v lähestyessä alkaa aikaa oleen pikkuhiljaa lopussa, jos pitää ruveta vielä ettiä " sitä toista oikeata" . Vaikea tilanne hänellä, hän rakastaa, mutta EI tarkoittaa hänen kohdallaan EI KOSKAAN, koska miehellä on jo lapsia eikä se ilm haluu enempää elätettäviä.. mutta ettei pysty suomaan sitä samaa rakkaalle ihmiselle.. ;( Surettaa työkaverin puolesta.
Mutta se siitä.. Meijän työpaikka on kyllä ihana kun saa aina puhua mitä sylki suuhun tuo, eikö mitääm asioita kovin helposti kritisoida, kun kaikilla on aika rankat taustat takana.. No joo, nyt rupean ihan tunteelliseski ja teksti näyttää ihan sekavalta, kun tuntuu että on tosi väsynyt eikä jaksa mennä suihkuunkaan vaikk on pakko..
Hyvää yötä puolukat
[color=salmon]Tänään tuli postista vau`kirjan paketti, jossa siis läjä ilmaisjuttuja. Mm. synnytyskirja, pyykkipulveria, pampersin pyllyn pyyhkimisliinoja (en tiiä niien oikeeta nimeä) sekä vaippoja, ensi cd vauvalle, doven ihovoidetta, ruokalappu, hammastahnaa jne. Tästä se sitten kai alkaa se firmojen pommitus :) Kivahan se toki on, että tulee nuita näytteitä :) Tulis vaan se äippäpakkaus jo! *tahtoo hypisteleen*
[b]JouluviettoG:[/b] Me ollaan eka mun kotona ja sitten illaksi mennään anoppilaan. Näin ollaan tehty monta vuotta ja se toimii kivasti. [b]Uusvuosi[/b] on vielä auki, ei olla edes suunniteltu. Riippuu varmaan aikalailla mun voinnista.
[b]JoulukoristeG:[/b] Mä oon vaihtanu keittiöön joulukapan. Ikkunoissa on kaikissa jokin valojuttu sekä keittiössä lisäksi sellanen kimalteleva sydän. Olkkarissa on kynttiläasetelma ja laitan sinne vielä tonttuja tms. Kynttilöitä meillä on joka huoneessa enempi tai vähempi. Lisäksi mulla on sellanen ite tehty kartonki kuusi ja enkelisoittorasia. Kaikki koristeet ei oo vielä paikoillaan, mutta laittelen fiiliksen mukaan. Ai juu, se muutama viikko sitten tehty kulkusverho pitää vielä asentaa tuohon makkarin ovensuuhun :) Myös tikkutonttuja laittelen isoimpiin kukkaruukkuihin tojottaan. Parvekkeella on 2 lyhtyä. Jotain unohtu varmaan... pointti kuitenkin varmaan selkee, eli et meillä tykätään et joulu näkyy :)
[b]Joulukalenteria[/b] en oo vielä ostanu, mutta 2 kuvakalenteria on. Toinen taitaa olla kalevalta ja toinen lasten kirjoista.
Tekasin taas ruispuolukkapuuroa, on se vaan niiiiin hyvää. Tosi kiva ottaa sitä välipalaksi töihinki. Hemppa tykkää kun syö paljon ruista! Meinas muuten neuvolatäti eilen, et mein [b]Tuutti[/b] on varmaan yli 3,5 kilonen syntyessään. Vähän alko jänskättää, kuin iso se sitten onkaan ;)
JJ rv30 kera Tuutin♥