Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* pUoLuKkAiSeT TiIsTaIsSa *

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet][b]LUMIINA:[/b] Hirmusti onnea uuden opiskelupaikan johdosta! Sulla jää nyt työt kokonaan? Kuinka kauan sulla nyt kestää että valmistut terveydenhoitajaksi?

[b]PIKKUPIRU:[/b] Mää varmaan tollasissa pikkujouluissa ryyppäisin heti kunnolla ihan vaan sen takia ettei kukaan voi luulla että meillä odotettas vauvaa.... Mitä se mies sitten vastaili siellä kun tällästä kysyttiin? Ne tilanteet on tosi inhottavia varsinkin jos täytyy ite vastata eikä siinä oikeen tiiä miten vastais, tai jos mies vastaa jotenkin " negatiivisesti" . Mutta sillon jos mies vastaa kutakuinkin tyydyttävästi niin sillonhan kaikki on hyvin. Mukava että joku on huomannut minkälainen jääräpää mulle on sattunut... ;o)

[b]JENNAJANETTE:[/b] Mukavia neuvolakuulumisia! Oli varmasti ihana nyt kun mieskin pääsi mukaan! Kyllä siellä nyt miestä viedään! =o)

[b]PUMPSU:[/b] ONNEA mielettömästi aikataulun johdosta! Ja onnea siitä että sait muun laisen vastauksen kuin se miesten perinteisen " vuoden päästä" . Siihenhän on enää 5 kuukautta!!!

[b]TIITIKÄLLE[/b] flunssankarkotussäteitä! ~~~

[b]GALTSU:[/b] Se sähköpostiosoite on puolukat@netti.fi, sinne vaan kuva niin saat paluupostissa salasanan. Kyselit muuten niistä kaksosista. Nyt on mullakin enemmän tietoa: toinen on kuollut ja toinen ei voi huonosti mutta ei niin hyvinkään, mutta tilanne vakaa. Jo toiset kaksoset muutaman kuukauden sisään joista toinen syntyy kuolleena/kuolee synnytyksen jälkeen... =o(

Joulun koristelu-gallup: Minä en koristele erityisen kovasti enkä vaihda verhoja tai mitään. Muutama jouluvalo vaan ja muutama koriste. Vaikka toisaalta nyt olis ehkä ekaa kertaa sellanen " vakituinen" koti jossa vois joulua jo laittaakin. Mutta ei kuitenkaan olla joulua kotona, meidän joulun viettoa hankaloittaa se että meidän vanhempien välillä on 300 km joten ei vihti ihan yhessä päivässä molemmissa paikoissa käyä...

Nyt työn touhuun... Siitä eilisestä muuten vielä, kyllä ne muutokset koskee muakin, työtilat vaihtuu ja palkka laskee ellei saada muuta sovittua, mutta joillekkin nämä muutokset oli paljon huonompia...

Mukavaa tiistaita!

Vierailija
2/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen kovin hyvällä tuulella...mistä lie johtuukaan ?:)?

Mitään vinkkejä en osaa kyllä miehen päänkääntämisessä antaa. Uskon että miehen hyvälle ystävälle syntynyt vauva auttoi asiaa. Eikä hän muutenkaan ole koskaan täysin jyrkkää eitä sanonut, vuosi sitten tosin oli sitä mieltä etää vauva olisi hyvä ehkä joskus 4-5 vuoden kuluttua (ja oli vielä ihan tosissaan...meinas multa itku päästä)

Joululahjoista: Oon suunnitellut nyt pistäväni ison summan miehen lahjaan, ajattelin meinaan ostaa digikameran. Mutta kun mulla ei ole yhtään asiantuntemusta noista vempaimista, niin en tiedä minkälaisen ja mistä edes ostaisin. ajattelin että saisi maksaa 200-300 euroa, mutta miten ihmeessä osaan vertailla niitä kameroita, kun hyvä jos olen edes sellaista joskus kädessä pidellyt. Ja kun tuohon menee niin tuhottomasti rahaa, niin muut jää sitten vähän vähemmälle...varmaan perinteistä kirjaa ja jotain käyttöesinettä. Ja sitten ajattelin tehdä kynttilöitä.

Tää on meidän kolmas joulu yhdessä. Miehen vanhemmat on eronneet, ja niitten koko perhe on jouluna vähän missä sattuu, joten vietämme aaton ja päivän mun sukulaisten ja perheen luona, ja sitten varmaan tapanina ja välipäivinä käydään sukuloimassa miehen äidillä, isällä ja sisaruksilla.

Hyvää tiistaita kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Nuista digikameroista, meillä on IXUS40 ja oon tykänny tosi kovasti ja mies myös. IXUS30 on melkeen samanlainen (vanhempi malli, vähän köykäsempi ja halvempi) ja mies tuumaili että hän vois ostaa vanhemmilleen digikameran ja olis ostanut tuon IXUS30. Ja sen verran ekspertti on mies nuissa asioissa että minäkin uskallan kyllä tuota suositella!

Itse aattelin että ois voinu ostaa miehelle sen hänen kauan kinuaman digiboxin mutta ittellä ei oo taas mitään hajua niistä... Ehkä pitäis käyä tuolla isien palstalla kyselemässä...

Vierailija
4/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet][b]MADAM MAMMA vastasi[/b]-> " korttieni mukaan teille syntyy 4 lasta: poika elokuussa 2007, poika helmikuussa 2017, tyttö maaliskussa 2018 ja poika maaliskuussa 2021."

Ois nyt jotain samaa etes ollu Ellin kans mutta ei... Ennemmin uskon Elliä... Mää saisin viimeisen lapsen Madam Mamman mukaan 40-vuotiaana!!! Pöh!

Vierailija
5/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidän salasana vaihtunut tuolla saunalahdessa, kun en saanut postia auki?

Kauheaa oli herätä kauheaan hedariin... ja milläköhän konstein sen tänään sais pois...kun voi johtua kuivista nenän limakalvoista, a-vita ei auttanu...hmm, Aina jotain särkyä jossain :(

Teitä on aika monta joo siellä Oulussa...Oottekos ajatellu järkätä jotain miittiä?

Mua stressaa noi kaikki joululahjat kamalasti aina...kun isä ja äiti on eronnu niin nyt on kaksi perhettä, sitten on kolme kummilasta ja miehen perheet...apua!

Vierailija
6/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin aamusta hereillä ja siivota tarttis: huomenna taas töihin niin jää koko homma hoitamatta ja viikonloppuna tulee vieraitakin....

GALTSU: Varmasti oli söpö pieni vauveli siellä pikkujouluissa ja uskon että inhottavaa kun ei oikein tiedä mitä vastaisi kysymyksiin: mieli tekis vuodattaa koko stoori muttei oikein voi... jos meinaa miehen kanssa olla sovussa...

PUMPSU: onnea aikataulusta!!!! Ihanaa kun voi alkaa oottamaan jotakin ajankohtaa!!

JJ: ihania neuvolakuulumisia: meillä mies sanoi että alkuvuodesta tulee sitten mukaan kun ei oo koulussa: nyt on vähän hankalaa kun pitäs 140km ajaa tänne neuvolaan. Synnytykseen tulee mukaan: tai ei oo viel ainakaan mieltään muuttanu!!! :) Äitiyspakkaus saadaan vissiinkin eri: jännityksellä oottaa millainen on sitten 2006 pakkaus...

HANNELE: Ihan tuli tippa linssiin noista kaksosista: varmaan ihan kamalaa kun syntyivät niin aikaisin ja niin pikkuisina... :( en ees uskalla ajatella tota omalle kohdalle...

Mutta nyt siivoushommiin...

Ainii:

JouluG: mennään aattona mun isälle syömään tai sitten miehen tädille... Joulupäivänä ohjelmassa isovanhemmat.... ei olla viel kauheesti puhuttu....

ja oliko tämmönen g kans....

UusvuosG: saattaa olla et ollaan ihan kotosalla, mä en ees viel tiedä oonko töissä, mutta vieraita on meille tulossa kuitenkin... Mies saa niitä viihdyttää sitten....

Vierailija
7/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] Salasana on muuttunut ja pitäis olla sun sähköpostissa.

Vierailija
8/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetämpä uutta postia...

Vierailija
9/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]HANNELE: mitenköhän niitten kaksosten äiti sitte selviää!?? itseään on niin vaikea kuvitella sellaisessa tilanteessa.. :( Onkohan siinä joku juttu että ne syntyy niin aikaisin, vai kävikö edellisessä raskaudessa samoin?? Et varmaan osaa vastata näihin mutta tuli vaa mieleen..

Kiitti osoitteesta, täytyy panna kuva illalla kun pääsee vaan kotio

Ja ennustuksesta vielä sen verran että mun työkaverille on kanssa Elli ennustanut jotain, mikä ei pitänyt OLLENKAAN paikkaansa, että sähän voit valita jotain (mikä parhaiten miellyttää) vaikka molempien ennustusten väliltä??

PUMPSU:Meilläkin taiaa ollaIXUS 40, mutta niissä kameroissahan se pointi on siinä miten paljon niitä pixeleitä n, meijän kamerassa taitaa olla 7,1 Mpix ja se on kuulemma hyvä, seuraavaksi on jo ammattikamerat. Ne mittaa vissiin sitä kuvantarkkuutta ja käytössähän kamera on ollut hyvä. Mutta ei munkaan puheisiin nyt kannata luottaa, kyllä ne kaupassa osaa yleensä hyvin neuvoa. Misää päin asuitkaan?? Helsingissä taitaa halvin kauppa olla mikromaja ja sillä on nettisivutkin..

Jaanica: itselle auttoi kuiviin limakalvoihin nenähuuhtelu suolavedellä sellaisella kannulla jota myydään apteekeissakin ja syön nykyään antihistaminejäkin vain kesäisin..

Vierailija
10/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja niissä pikkujouluissa tais olla pikkupiru ;) Tai olinhan minäkin, mutta sun eksti vakiutti olevan osoitettu Pikkupirulle.

Vierailija
11/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalta tulee tiskirättejä, eipä paljon huvita mennä ulos... Tosin kotona olis kauheesti tekemistä (lähinnä siivoamista, ja se sucks), eli pakollista kauppareissua lukuunottamatta tuskin tulee tänään pahemmin ulkoiltua. Huomenna on tulossa vieraita päivällä ja koti pitäis sitä ennen saada edustuskuntoon (lue: siedettävään kuntoon) ja kahvin kanssa olis tietty ihan kiva olla jotain känttyäkin. Mutta nyt nautin hetken omasta ihastuttavasta seurastani, syön lounaan ja surffailen:)

Kauheasti on ollut galluppeja viime päivinä, en taida olla vielä vastannut mihinkään. Vauvan toivottua syntymäkuukautta kyseltiin; sanoisin näin äkkiseltään että mieluiten ensi vuoden syyskuussa -eikö se jonnekin sinne sattuisi laskettu aika jos nyt saisi pikkuinen alkunsa;) Toiveajattelua tosin, muuten mulle on kyllä ihan sama. Kaikissa vuodenajoissa on hyvät ja huonot puolensa, kaikkina aikoina on hyvä/huono olla vastasyntynyt, puolivuotias, yksivuotias jne. Ja raskaanakin on varmaan sama homma. Itse tulin esikoisesta raskaaksi helmikuussa ja vielä kesällä vatsa oli ihanan pieni ja olo mukava. Oltiin vielä pitkällä reissulla kuumassa, mutta hyvin jaksoin ja pärjäsin. Mutta joo, ihan milloin vaan saa mun puolesta tulla, kunhan vaan tuo ukkelikin sen pian ymmärtäisi!

Jouluisia galluppeja oli myöskin: mulla ei ole joulukalenteria mutta tytöllä on, kuvasellainen. Ei vaan meinaa mitenkään ymmärtää pieni, että tästä luukku" kirjasta" ei saakaan avata kaikkia luukkuja kerrallaan...Puolet jouluaatosta on tosin jo avattu, ehtivä tyttö=)

Joulua vietämme sekä miehen että omien vanhempieni luona. Itse olisin mieluiten vain omassa lapsuudenkodissani, mutta nää on näitä juttuja, joissa joutuu avioliiton myötä joustamaan. Ja nyt kun on lapsi, niin isovanhemmille on vielä tärkeämpää, että ollaan paikalla. Joskus vielä repäistään ja lähdetään reissuun jouluksi!

En kauheasti koristele kotia jouluksi, jotkut valot ehkä viritellään ja jotain muuta mutta pientä. Ei ole ollenkaan mun tyylistä vaihdella verhoja ym. vuodenajan mukaan -olen ihan liian laiska sellaiseen puuhaan;) Kynttilöitä poltellaan iltaisin ja glögiä juodaan, siitä mulle tulee hyvä jouluinen fiilis.

Uutta vuotta vastaanotetaan varmaankin kaveriperheen kanssa. Syödään, juodaan, ollaan lasten kanssa, ei mitään ihmeellisempää. Ja lapset laitetaan nukkumaan hyvissä ajoin, niin saadaan vielä jutella ja tehdä aikuistenkin juttuja:)

Huoh, pesukone kuulostaa uhkaavan valmiilta. Lounaskin on jo syöty ja teidän jutut luettu, kai tästä on pakko poistua takavasemmalle ja siivouspuuhiin:( Elikkä todennäköisesti olen taas kohta täällä=))

Lillis

Vierailija
12/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Coral]Kiitos onnitteluista:)!

[color=MediumSeaGreen]Hannele, se kestää 4 vuotta, mitään vapautuksia ei saa mistään vaikka oiskin lh:n tutkinto... Eli yhtä kauan vaikka oisin lukion pelkästään käynyt.

Sullehan on monta lapsukaista tulossa;) Ei vaan, sekoittele niistä ennustuksista joku sopiva mixaus:)

[color=Coral]Suuret onnittelut myös sinulle Pumpsu!! Sun ei tarvinnut pitkään puolukkana pysyä:) Millähän tuon oman miehen pää kännetään..

[color=MediumSeaGreen]Voi Miitsu, ihania nuo nla-jutut! Mun kaveri sai huhtikuussa vauvan (viime vuonna) ja sai vielä sen edellisvuoden pakkauksen, mut ei kai niitä enää kesäkuulle taida riittää.. Kiva että mies lupautunut synnytykseen tukijaksi:)!

[color=Coral]Nyt auttelemaan mummoa lattioiden pesuissa! Palaillaan:)

Vierailija
13/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu vielä mitään aikaseksi tälle päivää.. Tälle viikolle on kyllä kauheesti suunnitelmia et mitä pitäs tehdä mut en voi tehä oikeastaan mitään nyt.. Pesuhuonetta en voi siivota lattiasta kattoon ku ukon pitäs siirtää pesukonetta et sais sieltäki alta pestyä ja keittiötä ei voi siivota ku pitänee vielä leipoo tällä viikkoa ja sotken sen kuitenki sillon..;) No muuten vois kyl siivoilla mut arvatkaa jaksanko..=) Joulukortteja vois kyllä yrittää vääntää. Ja nille parille koulutehtävälle vois vihdoin laittaa pisteen..

Hannele: Multa kyseltiin vauvan odotuksesta sillai et mies ei ollu kuulemassa. Oikeastaan ne oli sellasia tokasuja et odotathan kun et juo. Joku keskustelu aiheesta käytiin sillai et mies oli kuulemassa ja sillon vihjasin vähän et puhusivat miehelle aiheesta.. En voinu paljastaa asian todellista tilaa kovin tarkasti koska se ois kulkeutunu anopin ja apen korviin heti koska firma on perheyritys ja se kyseinen perhe asuu miehen vanhempien naapurissa..;) Ja tekemisissä ollaan päivittäin heidän kanssaa. Niin ja suurin syy siihen etten juonut oli se et olin viime vuonna samaisissa pikkujouluissa niin huonossa kunnossa etten päässy kahteen päivään ylös sängystä, ja oksentelin kaks päivää vielä juhlien jälkeenki. Elämäni kamalin krapula ja sen jälkeen en oo mitään oikeastaan juonutkaan. Kaikkein pahinta oli se et oltiin anoppilassa ja appiukko haukkuu poikaansa aina juopoksi.. ja sit minä olin siinä kunnossa..:(

G: En laita joulua kotiin isommin ku ei me täälä joulua edes vietetä. Muutaman koristeen laitan, muttta siihen se sitten jääkin.

-Pikkupiru-

Vierailija
14/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]TÄNÄÄN tuli sitten täyteen viikko 30! Aika menee niin hurjaa vauhtia, et heikompaa hirvittää! Enää maksimissaan se 12 viikkoa ja sitten on Tuutti toivottavasti sylissä :))))

KAMEROISTA sen verran, et niillä pikseleillä ei ole paljoakaan merkitystä tavallisen kuvaajan kotikäytössä. On siis ihan turhaa hommata jotain 7 miljoonaa pikseliä, jos et ole huippuammattilainen! Myyjät vaan usuttaa ihmisiä ostaan kalliimpaa, vaikka todellisuudessa paljas silmä ei erota onko kuva otettu esim. 3 vai 7 miljoonalla pikselillä. Kerran nähtiin miehen kanssa 3 kuvaa samasta aiheesta, jokainen otettu eri pikselillä ja ei siis MITÄÄN eroa silmä tehny kuvien välille. Ei kertakaikkiaan mitään. Että malttia nuissa kameroiden hankinnoissakin. Meillä taitaa olla jotain 4 miljoonaa ja liikaa on sekin.

JJ tasan 30 kera tuutin ♥

Vierailija
15/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=008B45][b]Galtsu:[/b] Mun miehellä oli kans ylimääräinen tili, johon aletaan säästää vauvaa varten. Mies haluaa antaa mullekin käyttöoikeuden tiliin, mikä on ihan kiva, niin voin sitten aina itsekin tarkistaa verkkopankista paljonko on saatu rahaa säästöön. Vielä muuten viikonloppuna mies uudelleen kehui mun ([b]Hannelelta[/b] varastettua ;) ideaa säästötilistä. Sanoi ettei olisi uskonut, että minä ehdotan säästämistä. Luuli olevansa hauskakin heh heh...

[b]Pumpsu:[/b] Onnittelut miehen käännyttämisestä! Tohon digikamera-asiaan sen verran, että meillä on Nikon Coolpix 4100 ja päädyttiin kyseiseen kameraan siksi, että siihen käy akun lisäksi myös ihan tavalliset sormiparistot, mikä on kätevää matkoilla, koska aina ei välttämättä ole mahdollisuutta ladata akkuja. Noin 4 megapikselin kamera on mielestäni tosi riittävä ihan amatöörikäytössä. Mitä enemmän pikseleitä, sen isompia (ja tietysti tarkempia) kuvia, joten on helppo saada muiden sähköpostit tukkoon. ;) Mutta liikkeestä saat varmasti apua ja neuvoja.

Äitini lähetti minulle ja miehelle yhteisen Fazerin [b]suklaajoulukalenterin[/b]. Luultavasti minä olen kyllä se joka syö suurimman osan, mies kun ei ole niin hirveän perso makealle.

[b]Joulunviettogallup:[/b] Me mennään joulun aluspäiviks mun vanhemmille ja jatketaan matkaa aatonaattona miehen vanhempien luo missä ollaankin sitten 30. päivään saakka. Oltiin myös viime jouluna anoppilassa, joten toisaalta toivoisin, että tänä vuonna oltaisiin minun vanhempien luona, mutta maantieteellisesti näin päin on järkevämpi tehdä. Ja anoppilassakin oli kyllä ihan mukava joulu, hyvin samantapaiset perinteet kuin meilläkin on kotona ollut.

[b]Uusi vuosi -gallup:[/b] Uudeksi vuodeksi lennetään miehen kanssa takaisin Italiaan. Oltiin täällä myös viime uusi vuosi ja tykättiin kovasti: ei ole niin kylmää kuin Suomessa yleensä silloin. Mennään luultavasti tanskalaistuttujemme luokse syömään, juomaan ja räjäyttämään raketteja. Voi myös olla, että meidän tuttavapariskunta Suomesta tulee viettämään tänne uutta vuotta meidän kanssa.

[b]Joulukoristelusta:[/b] Jos olisimme Suomen kodissamme joulun, saattaisin jopa vaihtaa jotkut vähän jouluisemmat verhot. Aikaisemmin en ole kyllä viitsinyt tehdä sellaista, olen ollut laiska minäkin. Nyt kun ollaan täällä eikä tämä ole ¿oma koti¿ niin ei viitsi kauheasti koristaa ja sisustaa eri verhoilla. Yleensä olen jouluksi laittanut vähintään ikkunaan äitini tekemän seimi-lasimaalauksen, mutta sekin on Suomessa jossain varastossa. Senkään vuoksi en viitsi kauheasti koristella, koska olemme puolet joulukuusta muualla kuin täällä.

Ja lopuksi tietysti vielä omaa napaa: Kirjoitin sitten eilen miehelle sähköpostia siitä aamuisesta riidasta. Mä kun oon kans tosi herkkä varsinkin tässä vauva-asiassa ja alan aika helposti itkeä ja tuntuu, että mies ei oikein osaa suhtautua asioihin silloin, enkä saa sanottua kaikkea mitä haluaisin. Mies sitten illalla taas puhui vauvasta tyyliin, että kohta kun meille tulee sellainen. Että naisetko muka ailahtelevaisia?! Ainakin mun miehellä mielipiteet heittää kuin tuuliviiri! Vaikka siis eihän se mies ees sitä tuplausajankohta-lupausta ollutkaan vetämässä pois, mutta kuitenkin. Joten hyvällä mielellä täällä taas. :)[/color]

Vierailija
16/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla näköjään [b]JennaJaneten[/b] kanssa noissa kamera-asioissa. :) Ja tietysti onnea viikkojen johdosta! Kylläpä aika menee nopeasti!

Vierailija
17/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Siivousintoa LILLIKSELLE JA PIKKUPIRULLE! =o)

Digikamera-asiaa vielä: itse en ymmärrä nuista pikseleistä enkä tiiä paljonko tossa meiän IXUS40:ssä on, mutta itse tykkään että se on hyvä kamera.

[b]JJ[/b]: Onnea 30. raskausviikon johdosta!

[b]LUMIINA:[/b] Siis neljä vuotta?!? Miten teiän vauvahankkeen nyt käy?

[b]LUUMUHILLO:[/b] Kiva että mies innostu tilistä, ja kylläpäs siellä on nyt mies hempeellä tuulella... ;o)

[b]GALTSU:[/b] En tiiä miksi ne kaksoset tuli etuajassa mutta olivat tämän äitin esikoiset.

JA vielä niistä ennustuksista: niitä on vaikia sekotella kun ne oli ihan päinvastaset: Elli ennusti ens vuonna tyttö eikä mitään muuta, Madam Mamma taas parin vuoden päähän poikaa ja sitten kolme lasta vielä joskus nelikymppisenä!!! Ehdottomasti haluan Ellin ennustaman tytön ens vuonna ja sitten muutama muu siihen perään, en halua enää nelikymppisenä niin pieniä lapsia hoideskella...

Moi moi! Illalla jatketaan!

Vierailija
18/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Turquoise3]Hannele: ostin sellaiset valmiit muotit Sokokselta, 11,90. Siinä oli ne ikkuna-aukotkin valmiina.

G: vauvan haluaisin syntyvän keväällä (kevät on ihaninta aikaa) kaikki uusi elämä puhkeaa kukkaan. Elli tosin ennusti, että ensimmäinen syntyisi 28.12, ei ihan kevättä, tarvitsee varmaan sitten pitkittää ihan viimeiseen asti ja popsia joitain pillereitä, että sais menemään pari viikkoa yli, seuraavan vuoden puolelle¿ :)

G: joululahjoja on niin mahdottoman kivaa ostella, paketoida (Tänä vuonna paketoin kaikki vaaleansiniseen nalle puh paperiin, on vissiin pakkomielle tuosta ennustuksen pojasta¿) Mulla on aina vaan vaikeuksia olla kertomatta lahjoista *tunnustaa nolona* mies tietää tähän mennessä ostetut lahjansa jo, seuraavan pidän kyllä salassa, tai ainakin yritän.

G: joulukalenterin haluaisin tänä vuonna tehdä itse. sellasen, että siinä yläosassa olisi muumien (yllättäen) joulusta kuva, siis huovasta ommeltu, se missä muumit odottaa joulua kuusen alla, ja sitten siihen alaosaan säkkikankaasta tms. kalenteriosa ja vaikka sydänpussukoita.

Ihanaa JJ, että kaikki on pienellä masuasukilla hyvin.

Ai niin, tervetuloa Pumpsu! ja onnea miehen käännytyksestä!

Lumiina: Onneksi olkoon! Nyt voi hankkia vaikka heti vauvan, kun opiskelupaikkakin on turvattu, siinä yksi syy miehelle¿

Mun mies ei ollenkaan uskonut mihinkään ennustuksiin...pöh. Sen verran kuitenin ajattelin itse tehdä, että alun perin mun piti suorittaa mun ope loppuharjoittelu ensi syksynä, niin siirsinkin sen täksi kevääksi. Onpahan sitten kaikki opinnot (omalta laitokselta) suoritettu, niin voi ottaa paperit ulos heti kun gradu on valmis, ja jatkaa niitä biologian opintoja sitten täydennysopiskeluna...

ilona[/color]

Vierailija
19/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Turquoise3]tarkoitin siis tietenkin talvista tiistaita :) elän toiveunissa, voi kun olis jo perjantai... :) [/color]

Vierailija
20/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kameravinkkejä antaneille! Nyt mulla on ainakin jotain minkä mukaan suunnistaa. Se on niin tyhmää mennä noihin liikkeisiin, missä kaiken elektroniikasta tietävät miehet katsovat kuin jotain idioottia jolle nyt voi myydä ihan minkälaisen vaan sian säkissä. Nytpä mä osaan ainakin sanoa pikseli :)

LUMIINA: Onnea opiskelupaikasta! Mulla on ainakin tosi monta vuotta vielä opintoja edessä, mutta en anna sen häiritä. Ja eikö terveydenhoitoalalla ole just ne hoivaviettiset, jotka hankkii vauvoja jo ennen valmistumista?

Tota mikä tämä ennustus-juttu oikeen on? Madam-mamma ja elli? Mä oon ihan ulalla :-O

P