Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovinkaan monelle naiselle ei kelpaa pienikaluinen mies

Vierailija
22.09.2012 |

Tämä on totuus ja fakta, vaikka muuta sanotaankin. Iso kalu on se tärkein asia naismarkkinoilla, vallan ja rahan jälkeen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metafora?

Vierailija
2/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin miehekseni ns. pienikaluisen miehen. Pienempiäkin olen nähnyt, mutta sanoisin, että lähes kaikilla muilla aikaisemmilla mieskokemuksillani on ollut isompi. Tämä mies ei ole rikas, tuskin tulee koskaan olemaankaan. Minä haluaisin mieheltäni seksiä vaikka päivittäin, saan sitä noin kerran kolmessa-neljässä kuukaudessa. Silti, juuri hänen kanssaan päätin perustaa perheen ja toivon saavani viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Koska se on niin perkeleen ihana mies. En vaihtais mihinkään isokaluiseen porhoon.

Tosin perustin jo perheen tämän kanssa. On paras sängyssä kaikista kokemistani miehistä, vaikka kalu onkin aika pieni.

Ja kun tulee treenattua omaa värkkiä niin ihan täyttävältä tuokin tuntuu. Suosittelen geisha-kuulien käyttöä muillekin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2012 klo 21:18"]

Tämä on totuus ja fakta, vaikka muuta sanotaankin. Iso kalu on se tärkein asia naismarkkinoilla, vallan ja rahan jälkeen.

[/quote]

Vierailija
4/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin miehekseni ns. pienikaluisen miehen. Pienempiäkin olen nähnyt, mutta sanoisin, että lähes kaikilla muilla aikaisemmilla mieskokemuksillani on ollut isompi. Tämä mies ei ole rikas, tuskin tulee koskaan olemaankaan. Minä haluaisin mieheltäni seksiä vaikka päivittäin, saan sitä noin kerran kolmessa-neljässä kuukaudessa.

Silti, juuri hänen kanssaan päätin perustaa perheen ja toivon saavani viettää loppuelämäni hänen kanssaan.

Koska se on niin perkeleen ihana mies. En vaihtais mihinkään isokaluiseen porhoon.

Vierailija
5/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin miehekseni ns. pienikaluisen miehen. Pienempiäkin olen nähnyt, mutta sanoisin, että lähes kaikilla muilla aikaisemmilla mieskokemuksillani on ollut isompi. Tämä mies ei ole rikas, tuskin tulee koskaan olemaankaan. Minä haluaisin mieheltäni seksiä vaikka päivittäin, saan sitä noin kerran kolmessa-neljässä kuukaudessa.

Silti, juuri hänen kanssaan päätin perustaa perheen ja toivon saavani viettää loppuelämäni hänen kanssaan.

Koska se on niin perkeleen ihana mies. En vaihtais mihinkään isokaluiseen porhoon.

Tosin perustin jo perheen tämän kanssa. On paras sängyssä kaikista kokemistani miehistä, vaikka kalu onkin aika pieni.

Vierailija
6/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on täysin hämärtynyt muistikuvat muiden miesten vehkeiden koosta. En yleensäkään mieti mieheni vehkeen kokoa yhtään. En ole mitannut sitä mittanauhalla. En ylipäätään hirveästi ajattele tällaisia asioita, parisuhde on jotain niin muuta. En jättäisi miestäni, vaikka hän halvautuisi tai ei saisi vehjettään pystyyn enää koskaan. Mieheni ei ole minulle tuote, jonka täytyy täyttää määrätyt laatuvaatimukset, vaan oma rakkaani, jonka löysin miljoonien joukosta ja jota rakastan koko sydämestäni.

Vierailija
7/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalopippelillä ei ehkä tekisi paljoakaan, mutta siitä isommilla kyllä.

Vierailija
8/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki ne on tuntuneet saman kokoisilta!

Pimeässä en ole nähnyt !

Valtaa ja rahaa en ole kysellyt kun ei kiinnosta !

Hyvin menee !

Vierailija
9/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti on kelvannut, kaikkine "puutteine ja vikoineenkin".

Vierailija
10/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se menee rahan ja vallan edelle. Pieni kalu ei vaan riitä tyydyttämään naisia.

Vierailija
11/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ollu kokojonossa ekana. Mut ei kyllä vikanakaan.

Mutta kelpaa mulle, seksi toimii moitteettomasti. Kyllä mulle ihan muut asiat on ihmisessä tärkeetä ku valta, raha tai munan koko.

Vierailija
12/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpaa mun rakas mieheni jolla on normaalin kokoinen, joka rakastaa minua ja on maailman paras isi lapsellemme :)

Vierailija
13/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa toki jos olen väärässä;) Plus NORMAALIkokoinen ja PIENI on kaksi eri asiaa...

Vierailija
14/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin muutama vuoden todella isokaluisen miehen kanssa, täytyy sanoa, ettei seksi ollut lähelläkään sitä, mitä se on nykyisen pienehkön(ohuen) kalun omistava miehen kanssa!

Joten en tarvitse isoa kalua yhtään mihinkään.

Vierailija
15/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on kaikki olleet ihan sopivan kokoisia, vaikka aika isoja heittoja niissä vehkeiden kokoluokassa ollutkin.

Vierailija
16/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on oikeasti kohdata se nainen siellä sängyssä, ja osata olla hellä rakastaja ;)

Näitä minäkeskeisiä ja munakeskeisiä tolloja riittää, kalun koolla ei todellakaan olisi merkitystä jos vaan mies osaisi hommansa. Mistäköhän sellaisen vaan löytäisi?

Vierailija
17/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei kovinkaan monille miehille myöskään kelpaa todella läski nainen. Jos nyt näitä kirjoituksia lukee.

Eli, painoko on tärkein asia miesmarkkinoilla?

Rahan jälkeen. Kyllä miehillekin kelpaa minkä hyvänsä näköinen nainen, jos pankkitilissä on saldoa, älä väitä.

Vierailija
18/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iso kulli tai sporttijyystö mitään takaa, ei todellakaan. Jos mies osaa käyttää suutaan ja käsiään, niin ei sillä jalkovälillä ole merkitystä.

Vierailija
19/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin voinut oikeesti valita monista monista miehistä ja valitsin varmaan sen jolla on oikeesti kaikkein pienin johon olen törmännyt, eikä edes mitenkään voi sanoa että olisi taidokas rakastaja. Se joka valitsee parinsa tolla perusteella on kyllä kaikkea muuta kuin älykäs ihminen..

Vierailija
20/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kalun koolla on väliä. Kuka sitten mistäkin tykkää, itseäni ei ainakaan kolme lasta synnyttäneenä haittaa yhtään että mieheni edelleen "täyttää" minut.

Ei kai ne miehet kullillaan teitä mustelmille hakkaa että sen takia tarvitsisi pienimunaista valita :D

Uskon että mieheen vaikuttaa ainoastaan positiivisesti se, että tietää itsekin olevansa "täysi mies", ei tule napoleon-syndroomaa...