Kaupoista kadonneet karkit/jäätelöt
Eli mitä herkkua olet jäänyt kaipaamaan jonka valmistus on lopetettu?
Itse kaipaan kalak valkosuklaata!! Miksi sitä ei enää tehdä :'(
Kommentit (298)
Jääsuklaa! Sellasia kiiltävään kääreeseen käärittyjä suklaita mitkä tuntui ihanan viileeltä suussa. Myytiin irtokarkkilaareissa
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:46"]Smarties rakeet
[/quote]
Lidlissä on
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:16"]Fazerin se karkkipussi, jossa karkit olivat palapelin paloja!
[/quote]
Mässä yx tai jotai sinne päi
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:30"]Bravo - banaanin makuinen suklaajäätelö se sitruunalla maustettu light cokis Sorminsyötävät jäätelöt, joissa oli joku kuorrute, etteivät sulaneet sormiin, olivat pussissa, muistaako joku? Polkka-jäätelö Spice girls-tikkari xD, oli tosi hyviä, muistaakseni persikan makuisia [/quote] Bravon banaanisuklaa on nykyään Ingmanin banaaninmakuinen suklaajäätelö. Bongasin tänä keväänä pakastealtaasta ja meinasin haljeta onnesta. :)
[/quote]
Kyseinen banaanisuklaa-Bravo on palannut kolminkertaisella hinnalla ja uusitulla reseptillä. Kun se ennen oli yksi jäätelöaltaan halvimmista (ja ylivoimaisesti parhaista) kasvirasvajäätelöistä, nykyään se maksaa yli kolme euroa litra ja on kermajäätelöä.
Bravo oli yksi harvoja kasvirasvajäätelöitä jota söin, koska suosin kermajäätelöitä. Hassua, nyt kun se on kermajäätelö, en aio ostaa sitä. Miksi piti pilata hyvä tuote. No siksi, että sillä saisi nyhtää enemmän asiakkaalta.
Minttudumlet sekä Starburst-karkit. Ne oli ihanan mehukkaita, sekä Joostersit että Sea Monsterit!mmm...
Leijona tervapastilleja ja Pastiroleja (tervatäytteisiä pastilleja) on ikävä!
Liilassa pussissa oleet turkinpippurit. Oliskohan siellä ollu ainakin joku toffeenmakuinen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:15"]Shampanja magnun! [/quote] Siis siinähän ei shampanjaa ollut tipan tippaa, vaan marc-nimistä viinaa, joka syntyy shamppanjan valmistuksen lopputuotteena.
[/quote]
Mitä väliä, jos mausta silti tykkäsi?
Sellainen jäätelöpuikko kuin pähkinäsydän. Aivan sairaan hyvää. Ainakin 80-luvulla myytiin.
Pandan Panama-patukka, Fazerin valkoinen suklaa, missä oli ehkä riisiä ja pähkinää, keltainen riisisuklaa(kinun kuva), snickers crunch vai mikä olikaan....
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:31"]
Pienet pehmeät versiot turkinpippureista! Voi nam! Semmosia mustia pallukoita olivat!
[/quote]
Mäkin oon etsinyt näitä vuosia!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:24"]Maraboun Kookossuklaa oli törkeän hyvää! Ei ole enää myynnissä ruotsissakaan, ei ainakaan tavallisissa marketeissa näkynyt missään. Muistaako kukaan muu tätä herkkua? :)
[/quote]
Muistan! Se oli ihan parasta!
Magnumilla oli viime kesänä se marjaisa jätski punaisessa pahvilaatikossa, puikko. Missä se on? Paras Magnum!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:10"]Oliko Roger Rabbit -mehujäässä jokin hillo/marmeladi/hyytelö siinä keskellä? Myös Rio Cola oli hyvä mehujää! Se sun icen cool oli jossain vaiheessa mun lemppari! Cool bitsejä söin kun olin vesirokossa (17 v), äiti toi niitä mulle lähikaupasta. :) Muumilimu ei maistu musta enää niin hyvältä kuin lapsena, muutenkin limut ei mun mielestä maistu yhtä hyviltä muovipulloissa, kuin silloin lasipulloissa. Cokistakin ostan kallilla lasipullossa, on se vaan parempaa.
[/quote]Joo oli!:)
"Tänään on pastirol-päivä, päivä joka muistetaan!" Ne omenanmakuiset oli niin hyviä! :b
Magnum Mayan Mystica
Se semmonen kova turkinpippuripötkö
Tää ei oo karkki eikä jäätelö, mut silti kommentoin.
Muistatteko taffelin sellasta vihreän väristä sipsipussia, sitä myytiin joskus ennen vuosia 2008-2009. Ne oli ihan sairaan hyviä, paljon oli maustetta niissä!!! En tajuu miks valmistus loppui :/
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:41"]
Muistaako joku Lipsi-, Pop Up- ja MAC-mehujäät? 90-luvun alusta. Silloin myytiin myös ainakin R-Kioskeilla sinisissä pusseissa suklaalla kuorrutettuja popcorneja. Ne olivat hyviä ainakin silloin. Löysin viime vuonna lähikaupasta jonkin toisen valmistajan suklaapoppareita, mutta eivät ne oikein maistuneet. Aika varmaan kultaa muistot :)
[/quote]
Nyt kun googlettelin, niin kävi ilmi, että Lipsejä valmistetaan taas. Mieleen tuli vielä mintunmakuiset Dumlet. Niitä kaipaan kyllä.