Mulla on vatsapoimu. Vatsa roikkuu siis poimuna
ja ei mikään kaunis näky. Lähteekö se jos laihduttaa tarpeksi vai onko kirurgin veitsi ainoa apu??
Kommentit (7)
Ei siis taida lähteä ilman veistä, mutta miksi vatsasi pitäisi olla kuin teinitytöllä?
riipuu poimun suuruudesta lähteekö laihduttamalla. ja voit lisäksi kokeilla korsettia, ennen vanhaan ei näitä poimuja ollut kun pidettiin aina korsettia.
Oli muuten tosi hoikka vaan raskauksista jäänyt röllykkä.
koosta ja siitä paljonko se on repeillyt.
Itse olen ollut koko ikäni ylipainoinen ja oli ennen raskautta jo mahapoimu. Siinä oli vasta vertikaalisia arpia, mutta raskauden jälkeen maha tuli täyteen myös horisontaalisia arpia, joten ei ole pelkoakaan, että nahka joskus palautuisi ennalleen.
Mitä nopeammin laihdutat sitä helpommin nahka jää roikkumaan. Hitaasti laihduttaminen ja jumppaaminen ovat ystävällisempi tapa nahalle laihtua.
Itse olen tiputtanut 10kg vuoden aikana (paljon on vielä jäljellä) ja arvet ovat hieman kiinteytyneet ja vaalentuneet.
Monethan saavat vatsan näyttämään tosi hyvältä vain laihduttamalla ja kovalla treenaamisella. Osa on tosi timmejä kaikkialta muualta paitsi sieltä alavatsasta.
Ei se selviä kuin laihduttamalla ja treenaamalla tosissaan.
Aika surkeaa, kun muuten olisi hyvä niin mahkat roikkuu... Tsemppiä laihdutukseen!